das balen.............. had je een mooie cyclus......kwam het overeen met wat je voorheen had?? las dat het eerste ronde was...........hopelijk geeft oktober jou ook een mooie wending............
Ik kom me hier bijvoegen is had net een paar druppels bloed en heb nu ontzettend veel buikpijn, dus..... op naar ronde 4.
heey meid, de sterfdag van mijn vader is 20 september dus misschien straalt hij bij mij ook naar beneden maar dan om deze maand zwanger te raken Verder veel succes in deze ronde.
Hopelijk werken onze vaders een beetje mee daar boven. Zou wel fijn zijn toch?? Jij ook een vruchtbare maand meid. xxx Moons
MOONS!! Potverdorie, wat doe jij hier!!? Jij had zwanger moeten zijn hrmz :x Glazen bol troebel en me water ook al nie goed Klote en balen zeg. Deze maand moet het lukken hoor En al die anderen natuurlijk die de op bezoek hebben gekregen, Vol goede moed de volgende ronde in, dames Liefs, Gerrina
ik snap er niks meer van,dacht dat de nu goed doorgezet hadden,is het gewoon weer gestopt.. heb ook geen kramp gehad.. groetjes drieske
http://www.leichte.info/indexframe.htm? ... er_Frauen/ Dit is de link. Dan klikken op Berechnung (links, is dik gedrukt)
dames, als jullie die site misschien niet helemaal snappen, wil deze duitse juf wel het een en ander vertalen hoor. er is ook een topic bij zwanger worden...
vind het trouwens helemaal niet leuk dat jullie weg zijn bij september... zonder gekheid, heel veel succes deze maand dames... en speciaal voor Moons...die datum zou wel heel mooi zijn!! Ik duim extra hard voor jou ik ga terug naar september.. doei
Hallo allemaal, Ben hier nog nieuw, maar weet al dat ik ook voor oktober ga. Was ook wel te verwachten als je net een maand met de pil gestopt bent. gr Adine
hoi adine, welkom hier en veel succes met zwanger raken.. klets hier maar gezellig mee!!! groetjes drieske
Dag dames, ik lees deze maand ook weer even bij. Ben in gedachten bij jullie. Hoop dat er deze ronde weer veel gelukkig dames zwanger mogen worden
Mijn kosmo ei valt elke keer precies rond mijn nod, deze maand is dat morgen, niet echt lekker met die duivels. Wij gaan maar voor het gewone ei. Moons
Voordat ik aan de pil begon had ik ook een vrij regelmatige cycles. Ben blij dat ik nu na 28 dgn ongesteld ben geworden, lees soms dat na het stoppen met d epil meiden wel erg lang moeten wachten op hen 1e menstruatie. Lijkt me erg vervelend! Oktober wordt gewoon dè maand voor ons allen