Ik heb maar 1 keer die ovu testen gebruikt. 2 rondes geleden. Ik kon er niet veel wijs uit. Ik had 6 testen en de eerste gaf een heel licht streepje aan. De 2e een iets donkere. En de laatste 4 gaven 2 even dikke strepen aan Vond ik een beetje vreemd. Een ovu test detecteerd LH. En LH komt vrij 24 uur voor je eisprong. Op dat moment geeft je test dus 2 even dikke strepen en ben je op je vruchtbaarst. Daarna zouden de strepen weer lichter moeten worden. Maar bij mij bleven ze dus gelijk. Ik snapte er niets meer van. Ik wou dat ik er nog meer had gehad dan had ik misschien iets meer duidelijkheid gehad. Maar 4 dagen even dikke strepen is toch wel heel erg raar hoor. Ik heb dus maar besloten ze niet meer te gebruiken en te gaan tempen. Als jij heel duidelijk vruchtbaar slijm hebt dan heb je die dingen ook niet nodig. Tempen en op je afscheiding letten is dan genoeg om je sprong te bepalen. Maar ik lees dat jij al volop aan de klus bent geweest dus de zaadjes zijn dat ei vast tegen gekomen. Kan niet missen
Ben ik mezelf nou gek aan het maken of niet -paar dagen beetje misselijk -licht gevoelige (.)(.) -het hele weekend pijn in me hoofd gehad tsja kon ook van de lichte verkoudheid komen maar ik ben (nooit) weinig ziek oftwel niet erg vatbaar voor griepjes. Verder heb ik geen symps.. aaaarhh bah wat kun je er toch onzeker van worden. Toch vraag ik me weer af waarom zou het nu wel in ronde 10 lukken er moet wel iets mis zijn maar je moet ook weer positief blijven. Wat is het toch moeilijk om een vrouw te zijn. Sorry voor me klaag bericht
Och, klaag maar lekker hoor. Doen er wel meer hier En dat je al in ronde 10 zit wil nog zeker niet zeggen dat er ook wat mis is. Lekker positief blijven. Doe ik ook. Ik gun mezelf altijd maar 1 baaldagje in de maand en dat is de dag dak ongesteld ben geworden. En dan weer vol goede moed de volgende ronde in. Maar maak jezelf niet al te gek heh. Al die symptomen kunnen ook PMS zijn. Een beetje zelfbescherming is ook nooit weg Knufje, Gerrina
ja en gelukkig hebben we dan mensen die ons down to earth roepen thanks meis tsja kweet het me lichaam kan me voor de gek houden.
hahaha Gerrina: dat had ik nou net nodig.... ff steek onder de riem hihihihi.... ha, je blijft met je nod nog lekker in oktober... Pearly: jij en je mannetje gefeliciteerd met jullie 5 jaartjes hé! dat er nu maar iets leuks bij komt!
Hey ladies.... Ook ik heb even een dipje, vorige week bij de gyn geweest, alles zag er OK uit en voor de vorm nog even bloed geprikt. Vandaag de uitslag...de CA125 waarde is 78, dit is dus vrij hoog en betekend dus toch dat de endometriose zeer actief is....operatie op korte termijn is dus bijna onvermijdelijk..... :x sh*t, kl*te, balen....het enige wat dit dus nu kan voorkomen is zwanger zijn....oh please let it be! [-o< Zo dat is eruit!
Sjees, sammie wat een rot nieuws Ik ga nu extra hard voor je duimen en steek nu meteen een kaarsje voor je aan. Hoop dat je gewoon zwanger gaat zijn deze ronde en dat die operatie nog ff niet nodig is. Hele dikke knuffel meis Liefs, Gerrina
he dames, hier weer een berichtje van een oud lid... helaas november haha Mirre, dat mag niet he.. hier blijven moet je.. (sssst niet verder vertellen; nov forum is saaaaaai.....) groetjes oh ja, heb weer een schilderijtje gemaakt..kijk maar weer eens, nu een giraf
sjee samcat.... wat een nieuws..... balen...... hoop dat je dus echt zwanger bent deze maand. hoef je lekker nog niet naar de ok.... Ik duim heel erg voor je....
Daarom komen wij ook niet naar November, Marloes Maar dan blijf je toch gewoon gezellig hier mee kletsen. Erg leuk die giraf trouwens. Jij kan straks je hele baby kamer vol hangen
en die giraffe is ook weer leuk. meid je moet van je hobby proberen je werk te maken. gaat zeker lukken.
nee joh, alleen de olifant past in de babykamer... de andere niet... zijn voor mensen die ze leuk vinden... is voor mij alleen maar hobby, dus wie er een wil hebben, mag er een hebben hoor
ach... dan zal ik hier wat vaker komen... dan denk ik gewoon dat ik hier nog thuis hoor, mijn ei is in oktober...nog net.
nou als het nu niet raak is zijn echt de zwemmers met pensioen. wat ik me niet kan voorstellen natuurlijk met 3 kids dus ..... duim,duim,duim...... groetjes las