Zo meiden ik ben er ook weer en mijn temp is nog steeds hoog met een harde baarmoedermond die hoog ligt. Ik haat dat wachten brrrrr. Ik heb maar een cyclus van 28 dagen aangehouden voor mijzelf omdat ik mijn duivels meestal voor die 28 dagen heb. Zo weet ik tenminste "zeker" dat ik dan al een paar daagjes overtijd ben als ze zich de 26e nog niet gemeld hebben. mammairis 26 oktober gerinna 27 oktober sjaan 27 oktober demie 28 oktober koeky 29 oktober sophie 29 oktober tanja 30 oktober las 30 oktober Ik wens alle klussers s6 met klussen. De wachters sterkte met wachten. Alle mensen waarbij de toch gekomen zijn jammer en s6 voor de volgende ronde. Liefs Astrid
Hallo lieve meiden.... Ben weer uit m'n dalletje hoor! Bedankt voor jullie lieve reacties en PB-tjes. Liefs Sam
Even alles weer op een rijtje gezet hoor: Loran: straks of morgen (17/18-10) Pearly: donderdag/vrijdag als de duivels weg blijven! (18-10) Essie: straks of morgen (en als negatief dan zaterdag of zondag) (17/18-10 of 21-22-10) Jackie: donderdag (zaterdag is nod maar had vroeg eitje) (19-10) Mama Anke: donderdag (als de duivels weg blijven) (18-10) xxTINKYxx: vrijdag ... als de duivels er dan nog niet zijn (vandaag negatief getest) (20-10) Samcat: zaterdag/zondag (als ze het zolang kan uithouden) (21/22-10) baby blues: zaterdag/zondag (21/22-10) Ingiemoppie: zaterdag/zondag (21/22-10) Bloemie: maandag...als de duiveltjes er dan nog niet zijn! (23-10) Vanmorgen wakker geworden met temp die weer 0.1 lager ligt. (36.1)... lastig hoor...... voel ook krampen in mijn buik. In eerder cycli zou ik vandaag ongi kunnen worden. Wordt dus broekgluurdag.... Vertrouw die krampen niet..... ze komen deze keer niet van verkeerd eten... Naja, we zien het wel. Hele fijne dag dames...
mij kan je ook in het lijstje zetten mijn nod is 24 okt en voel me nu erg misselijk en eerst savonds en nu heb ik ook sinds vanmorgen en een week lang maagzuur heb ik ook een week en met name als ik ga slapen
Spannend allemaal hoor ... pfff hihihihi ... hoop dat er weer velen positief zullen testen. Ik ben nog niet ongesteld maar kan natuurlijk nog met het ontpillen te maken hebben. Jammer want ik dacht mijn eisprong gevoeld te hebben op 2 oktober ... nou ja ik kan niks anders doen dan wachten en zal vrijdag nog weer eens testen ... Fijne dag allemaal ... X
Nou heb mijn stuitje wel gevoeld vannacht maar het lijkt een inieminie beetje beter te gaan hihihihi ... het is nog vroeg en het zal wel weer hangen liggen hangen worden maar toch positiever dan gisteren .... Tja en verder w88 w88 w88 w88 w88 ...
Hoi Indey, ik heb momenteel vakantie ... ik ga maandag weer aan de slag ... dus nu ben ik lekker thuis ... lekker op de pc en voor de tv ... hihihihi hoezo lekker lui ?! -X-
Loran: straks of morgen (17/18-10) Pearly: donderdag/vrijdag als de duivels weg blijven! (18-10) Essie: straks of morgen (en als negatief dan zaterdag of zondag) (17/18-10 of 21-22-10) Jackie: donderdag (zaterdag is nod maar had vroeg eitje) (19-10) Mama Anke: donderdag (als de duivels weg blijven) (18-10) xxTINKYxx: vrijdag ... als de duivels er dan nog niet zijn (vandaag negatief getest) (20-10) Samcat: zaterdag/zondag (als ze het zolang kan uithouden) (21/22-10) baby blues: zaterdag/zondag (21/22-10) Ingiemoppie: zaterdag/zondag (21/22-10) Bloemie: maandag...als de duiveltjes er dan nog niet zijn! (23-10) Indey: 24-10 Zo indey, nu ben je ook toegevoegd..... Ik net met broekgluren roze afgeveegd. Daarnaast ook nog diarree? ( sorry voor details)....... heb maar even maandverbandje ingedaan. hoef ik niet constant te broekgluren hihihihihi.... Succes met stuitje tinky...
lekke vakantie eigenlijk heb ik alle dagen vak hier alleen kranten bezorgen 2x in de week en de reclame en voor de rest ook achter de pc hangen tv kijken hier staat op het moment nick aan en zou schooltv kijken en denk waar om komt koekeloere niet ( vind ik een heel leuk programa) en mijn kinderen keken ernaar dus zit er nog in gebakken maar ht is vak vandaar dat het nu niet komt haha
mammairis 26 oktober gerinna 27 oktober sjaan 27 oktober demie 28 oktober koeky 29 oktober kimkivits 28 oktober sophie 29 oktober tanja 30 oktober las 30 oktober zo heb mezelf er bij gezet. ik ga nu weer ff verder lezen... gisteren lekker dagje weg geweest naar de zee. ff uitwaaien
NEE hoor ingie geen hoor, dat mag niet!!!! wegwezen, grrrrrr, wat denk je zouden ze bang van me worden...gisteren heeft iemand die van mij al een enkeltje rode zee gegeven...bij deze ook een voor jou! Liefs Sam
mammairis 26 oktober gerinna 27 oktober sjaan 27 oktober demie 28 oktober koeky 29 oktober kimkivits 28 oktober sophie 29 oktober tanja 30 oktober las 30 oktober Indey 24 okt heb me zelf er ook bijgezet weet niet of ie geplaatst is dacht dat het net even fout ging maar ben de hele week al misselijk en last van maagzuur en nu ook maar moet bekennne die maagzuur had ik ook toen ik zwanger was van mijn 1rste dus afwachten
nou indy wie weet! pfff ik ben vandaag gaaarrrrrrr! ik zag net dat mijn NOD de 28ste is en mijn papa is die dag daarna jarig. zou een leuk kadootje zijn om te geven vinden jullie ook dat de laatste weken altijd zo langzaam gaan? zo die 2 weken voor je NOD?
ja Kim en niet zo'n klein beetje ook. De afgelopen week was wat betreft best slopend. Ook al maakte ik mezelf er niet druk over, in je onderbewustzijn dacht je er wel aan... thanks Samcat...... ik hoop dat ze weg naar de rode zee vinden en die niet met mij verwarren (hihihihih)....
heey allemaal, @ kimkivits: leuk geweest gister? Het zou voor je vader idd een super kado zijn als hij opa word. van de eerste kleinkind? @ samcat: meid , jij bent gewoon heel erg zwanger!ik hou je in de gaten. @ Indey: de duimen draaien hier op volle toeren. voor iedereen trouwens gister heb ik even moeten lachen met mijn ventje, hoop dat het een voorteken was. Hij zou de tafel dekken, want het vrouwtje was heel beroerd( ik dus) Denkt hij de tafel voor drie, hahahaha Ik heb vannacht vanaf 2.30 geen oog meer dicht gedaan. kon me niet liggen,krampjes in mijn buik en opgebalzen gevoel. hoop dat het allemaal goede tekens zijn. groetjes zieke sjaantje ale: