Zijn er nog meiden die tussen nu en de 26e hun NOD hebben of mag ik de volgende ronde op de 26e aftrappen hahahahahahaha!?!?! Groetjes, Astrid
hahahahahaha.....ik zag het ook al. Ow enne.....mijn NOD is de 28e Las zit gewoon niet op te letten. Die is alvast een shower aan het plannen
mammairis 26 oktober sjaan 27 oktober demie 28 oktober gerrina 28 oktober kimkivits 28 oktober koeky 29 oktober sophie 30 oktober tanja 30 oktober las 30 oktober Twinny 31 oktober Zo moet ie dan kloppen. Zijn er toch nog ineens veel in die laatste week heh Las En Twinny die gaat deze maand heel mooi en positief afsluiten
Ikkkuh doe ook meej Kimmiej 26 oktober gerinna 27 oktober sjaan 27 oktober koeky 29 oktober sophie 29 oktober tanja 30 oktober las 30 oktober zo moet die weer kloppen
hallo lieve schatten, helaas pindakaas..... het is weer game over. Het enkeltje emigratie heeft niet geholpen. Ze zijn der weer..... Stuur jullie ze allemaal maar door naar mij, zijn er tenminste een aantal zwanger dan.... g%^&$#@@ heb net ff potje zitten janken op de wc..... Mijn kaartje zag er zo goed uit, ik had eindelijk eens een pos ovu test. we hebben goed geklust rondom ei...., temp gaat giga omhoog en nu? zit nog steeds boven de lijn, maar ben heavy ongi geworden. heb er gewoon buikpijn van. ga maar eens een afspraak maken bij de ha. deze keer weer een ronde van 26 dagen dus... mannetje ook helemaal van de kaart..... hij wil nog een keer een proefje gaan afgeven (vrijwillig, lief hé).. Dames zet hem op..... Ik ga wel naar November, maar ik blijf jullie heeeeeeeeel errug in de smiezen houden!
natasja dat weet weten we maar er staan in de nod lijst ook mensen die hier niet mee praten dus was wel handig zo groetjes las
nee ik ook niet maar was benieuwd ik vindt het nu al weer lang duren ja ik weet het ik heb geen geduld groetjes las
INGRID NEEEEJ! :thumbdown: Ik zat net te lezen dat je nog 2 dagen moest etc etc.. D8 dat word hem! maar neej... Nou jank maar ff..Dat lucht altyd op.. DIKKE KNUFFEL Ik moet nu nog paar daagjes w88 heb weinig last all1 de afgelopen dagen echt super gevoelige tepels. Verder nergens last van.. Dus tja afw88 geblazen maar weer. Gelukkig moet ik veel werken.dus dan denk ik dr ook niet zo veel aan.. Dat w88 Dat is echt zo vervelend.. Eerst w8 je op de duivels die weggaan dan w8 je weer op je ei dat moet komen (die je niet eens altyd voeld) weet zelf nooit wanneer die dr is all1 via deze site dan en dan weer 2 weken w88 tot je kan testen.. Pff tis toch wat ..Bah! ](*,)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :x SJIPS Ingrid Vink echt helemaal niet leuk Ik baal echt ontzettend met je mee. Een hele hele heeeeeele dikke knuffel van mij. Bah bah ik baal er echt van :thumbdown: Kusje, Gerrina
ingridje NEEEEEEEEEEEEE dat hadden we niet afgesproken ik vind het echt klote voor je meid hier een dikke x en heeeeeeel veel knuffels!