Goedemiddag Dames! Ff. snel tussen door. Klinkt gezellig allemaal hier! baby-meetings ed. Leuk! Hopen dat we dan maar snel zwanger zijn! @Ingiemoppie: Neeeeeeeee! Dat mag niet hoor! Kan het ècht innestelingetje zijn? * een hele dikke knuffel voo jou* volgende ronde heel veel geluk toe gewenst!
He Ingemoppie, jammer meid, wanneer had je je ei deze cyclus, want met een beetje mazzel heb je hem nog in oktober en kunnen je pendels nog uitkomen Veel succes in deze ronde. En voor alle meiden die ongi zijn geworden een dikke knuffel. En voor de nod'ers, ik duim mee hoor. Liefs Moons
hey kimmiej Ben ook niet echt veel meer te zien hier. Heb het echt TE DRUK. Op me werk lopen we op dit moment echt over! Voor de rest gaat alles zijn gangetje. Heb vandaag last van hoofdpijn wat (zoals ik nu ga voorspellen) straks denk ik een migraine aanval wordt. Dus hopen dat we het laatste uurtje kunnen afmaken. Heb er al voor gezorgd dat als ik thuis kom leon alles klaar heeft staan. hoe is het met jou? je loopt ietsjes voor op mij zie ik
hallo lieverds, als ik jullie berichtjes lees, wordt ik weer emo... pfffffffff effe wapperen met de handjes hoor. tja, 't is weer niet anders hé.... maar jullie knuffels beuren heerlijk op. Heb net gebeld. ik mag vrijdag om 10 over 9 al bij de ha komen. Assistente heeft me nog ergens tussen kunnen schuiven... Anders had ik 2 weken moeten wachten want ze zijn volgende week met vakantie.... aardig hé.... ik neem mijn kaartjes mee en hoop op verwijzing naar gyn. zal ik wel gelijk krijgen, want hij heeft vorig jaar ook de verwijzing geschreven dat hubbie zijn 'knoopje' er weer uit kon halen. Hubbie wil ook dolgraag nog een proefje afgeven voor samenlevingstest. Daar kwam hij zelf mee, gaaf niet waar! Bloemie: helaas nee...... deze 'innesteling' gaat met behoorlijk veel buikpijn en het typische bloedverlies van een ongi gepaard....... I cross all my fingers for all of you.... meiden en nu wil ik weer plusjes zien hé!
Ha Moons.... nee helaas niet meer..... calculator rekent hem op 14 november...... dat gaat dus niet meer lukken in oktober hihihihihi....
ze bedoelt je eisprong ingie die is niet in november toch? nu is het 18 oktober twee weken je ei = 31 oktober of 1 november
hahahaha, ik domme muts... ben helemaal van de kaart! Natuurlijk: het kan nog net! Eisprong op 31 oktober bij een cyclus van 27 dagen. En als ik cyclus van 26 dagen intik (net als deze keer) dan staat ie op 30 oktober.... hihihi.... moest er nu wel even flink om lachen... sjips weg chaggie bui!
haha nou voor mij is het dan nog een maand wachten meid de mijne staat in november (de pendel) dus ik moet zowieso nog 2 rondes wachten. Wat me tegenvalt is dat ik me papa nu niet voor zijn 50e verjaardag een posi test kan geven. Had daar zo op gehoopt maar het zit er niet in. (ff fluisteren ingie, de testen waren gister binnengekomen en had er 1 geprobeerd wat denk je.... nega pfffff domme muts die ik ben had ik kunnen weten)
Gelukkig kun je nog lachen ingrid, hopelijk komen je pendels dan alsnog uit, en ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt bij de arts. Mijn nod is 12 november, even voor jou dus. Succes. Liefs Moons
(@jackie: fluister fluister: dat was natuurlijk hartstikke dom. foei foei foei, je weet dat je niet 3 dagen ervoor mag testen! je ligt nu over mijn knieën en je krijgt een pak voor je billen! )
maarmaarmaar ik wist dat ik een kortere cyclus had dus ik testte maar 2 dagen ervoor..... BTW waar is mirre?
oh nu weet jij het ook niet oordelen he dan.....weet dat ik het niet moest doen haha nee gekheid op een stokkie ik wist dat mijn nod dus verplaatst werd naar de 19e omdat ik dan een cyclus van 24 zou hebben. Dus morgen laat ze maar binnen weet toch al waar ik aan toe ben
Ja met mij gaat alles ze gangetje.. Errug druk met werk.. Dus ook weinig hier te zien... maar had nu ff tijd dacht ff bijlezen wat ik zo snel kon zien.. want als ik paar dage niet kijk dan kan ik t al niet meer bij houden. ja ik loop ff-ies voor dus tja wie weet is t deze ronde raak voor ons [-o< Heb weinig klachten..heb de afgelopen dagen echt super over gevoelige/pijnlijke tepels gehad.. Moet zeggen sinds vandaag is dat al stukkie af gezakt..verder geen klachten dus of dat goed of slecht nieuws is.. We zullen netjes moeten wachten zoals iedereen..
Wie zegt dat jij een cyclus van 24 gaat hebben dan, Jackie? Voor hetzelfde geld wordt het een cyclus van negen maanden
neuh gerien je hebt me kaartje gezien in het andere topic he toch? Kamikaze daling Nega test dinsdag dat zegt genoeg meid (maar waarom denk je dat ik nog hierben ...... zijn er 'nog' niet, morgen wel)
hihi ja dat krijg je he. Maar ik blijf dus nog ff hangen tot morgen en dan weten we het zeker. Ik hoop voor jou dat je nog optijd hebt geins. meid dus blijf jullie oktober meisjes nog volgen hoor