uhm nou ... nog niet meis ik werk 40 uur en moet op me werk bellen. En maandag ben ik vrij.... hoewel ik morgen vroeg wel alleen op me werk ben (als ik dan de op bezoek heb morgen bel ik meteen de HA)
owww ingemoppie, gooi het er maar uit! schreeuw maar om je heen. die kl*te duvels ook! Wel lief van je mannetje! een dikke zoen van mij en veel ++ in de volgende ronde. xxx sjaantje
meestal wordt je naar een jaar doorgestuurd. maar als het voor jouw gevoel beter is dan moet je er op staan dat ze je doorsturen. Vindt ik en wie ben ik groetjes las
kl... het was al zo rustig aan het mopper berenfront. hoop dat ze snel wat van zich laat horen. groetjes las
Aan alle meiden die de nare op bezoek gekregen hebben: Balen en heel heel veel sterkte in de volgende ronde. Ik zit net zoals velen van jullie in de spanning. Aankomende zaterdag is mijn NOD (21/10). Afwachten dus wat het wordt. Gr van Friezin
Tnx ik ben nu bijna een jaar bezig, en ben eigenlijk nog nooit naar de dokter geweest hiervoor. Ik ben wel naar haar toegegaan met m'n miskraam (bleek achteraf). Ik heb het er toen niet echt met haar overgehad, wordt misschien toch wel een tijd dan. We wachten deze maand nog af en dan ga ik een afspraak maken.
Ik heb m'n banner even verlengd, maar ben 2 dagen nu overtijd? we wachten wel even af, het is onze eerste ronde nog maar en ben 9 jaar niet ongesteld meer geweest buiten vorige maand na het verwijderen van de spiraal. M'n maandstonden waren voorzien gisteren. We zien wel
Mirre had haar banner 2 dagen geleden al veranderd. Ze had toen spotting geconstateerd bij bmm onderzoekje. Maar ongie zette niet echt door. Ze was hierdoor zelf een beetje verward omdat ze normaal gesproken altijd meteen hevig ongesteld is. Dus dat haar banner nu op dag 3 staat van haar cyclus wil eigenlijk nog niets zeggen. Ik ben toch eigenlijk heel erg benieuwd hoe het nu vandaag met haar is. Ze is vandaag nog niet online geweest volgens mij. Ik hoop echt niet dat dat een slecht teken is
Net toch maar een test gedaan, want ik hield het niet meer uit, die onzekerheid. En ja hoor, een STREEP. Heel erg licht weliswaar, maar hij staat er. Ben er nog helemaal ondersteboven van....
Gefeliciteerd Meid en uhhh streep is een streep! toppie geniet ervan! OOk nog goed nieuws vandaag Liefs Pearly
mama anke van harte meid geniet ervan ZWAAI ZWAAI ZWAAI ik ga jullie verlaten hoor ik heb al roze gespot dus morgen is het echt game over tot ooit in het zwanger topic
VAN HARTE GEFELICITEERD! Mama Anke. Geniet ervan! Ik ga naar het forum van novermber. Ik hoop alleen maar nieuwe mensen daar te zien en iedereen die hier nu rond hangt moet naar de zwangeren site. liefs essiee