Vandaag was mijn NOD. Maandagavond had ik een klein beetje roze, dus dacht dat ik gister ongi zou worden. Maar er kwam niks, alleen af en toe een klein beetje roze. Vandaag ook niks, en toen kon ik aan het eind van de middag de spanning niet meer aan hoor. Had er op een of andere manier ook een goed gevoel over deze maand. Voor iedereen die nog moet afwachten, veel sterkte en hopelijk hebben jullie snel goed nieuws. Voor degene die vandaag ongi zijn geworden, balen, hopelijk kun je moed verzamelen om weer door te gaan. En de rest, veel plezier met klussen. Liefs, Anke
Hey meiden, Iedereen gefeliciteerd die een positieve test heeft. De gene die nog in de wachtrij zitten succes met afwachten. Helaas ben ik zelf deze maand weer 2 dagen eerder ongesteld geworden.(HUIL HUIL) Helaas ga ik door naar november. Best een klap,had er zo op gerekend,wil het zo graag. Groetjes kareltje
eesire dat is dan afgesproken wij komen niet in november en we zien jouw in het zwanger topic juli babys
O jackie wat jammer. Succes in de volgende ronde. Mama Anke: gefeliciteerd!! geniet er van! gr van Friezin
Ik hoop dat iedereen naar de juni mama's mogen! Ik blijf duimen voor jullie! Ik sla juli over dus ik kom bij de augustus mama's hoop ik! Balen hoor zo 'n lange cyclus! was ff schrikken dat je daardoor een hele maand oveslaat toen ik de calculator zijn berekeningen liet doen! Liefs Pearly succes meiden! [-o<
jackie schreef: (ff fluisteren ingie, de testen waren gister binnengekomen en had er 1 geprobeerd wat denk je.... nega pfffff domme muts die ik ben had ik kunnen weten) Ingiemoppie schreef: (@jackie: fluister fluister: dat was natuurlijk hartstikke dom. foei foei foei, je weet dat je niet 3 dagen ervoor mag testen! je ligt nu over mijn knieƫn en je krijgt een pak voor je billen! ) Gerrina schreef: Zeg dames...ik ben niet doof hoor hihihihihi...... waren we toch weer te luid hihi ja, heb ook al tijdje niets meer gelezen van Mirre. Wil ook wel weten hoe het met haar is. haaai kimmiej en Kimkivits: lieve groetjes......duim duim voor jullie... pas op hƩ........ wil jullie niet meer in andere nod tegenkomen hoor... Koeky: ik ben nu 38 en kan al na een half jaar terecht. de meeste artsen laten je pas na een jaar oefenen doorgaan. Maar ik vind, als je zelf het gevoel krijgt, moet je het gewoon doen. MammaAnke: van harte gefeliciteerd........... jackie: wij wilden toch samen over...... zijn we alleen overgegaan naar het verkeerde topic jij ook heel veel succes lieverd! dikke knuf.. Essie: jij ook vandaag over naar november hƩ? Heel veel succes in onze ronde! Kareltje: begrijp helemaal hoe je je voelt.... Dikke knuffel van mij en we zien elkaar in nod november weer. friezin: hou de temp goed hoog meis.... ik heb bij jou een goed gevoel! pearlY; dan hoop ik dat jij dat topic augustus mamma's mag openen! [/quote]
HE Ingrid, Ten eerste: heel heel veel succes in de volgende ronde = nieuwe kansen! Ten tweede: ik hoop dat je gevoel voor mij heel goed zijn. Je hoort/leest. Hoop zo dat mijn temp morgen of constant gebleven is, of gestegen is. Binnenkort valt de uitslag hier te lezen! (please..laat het een goede uitslag zijn!) Groeten van Friezin
Pfoe, het begint hier steeds meer leeg te lopen he... Ik hoop dat de rest lekker bij de juni mama's komt hoor. Met mij alles goed, natuurlijk erg onzeker en warrig. Gisteren is Moeders voor Moeders langsgeweest en ik mag morgen al beginnen met in een potje piesen. Zie ook mijn test van gisterenavond half 9 in mijn album! Ik duim mee voor nog meer van zulke testjes maar dan bij jullie uiteraard! Dikke knuffel Manuela
Hoi meiden! Even een vraagje, ik ben nieuw hier en hoor iedereen over pendelen. Wie doet dat op deze site? Ik ben wel benieuwd! Liefs, Linda
oh oke... dan blijven we duimen tot nader bericht.. Ik heb haar in het saaie nov forum nog niet gezien...
Welkom Mamalinda Op dit moment doet (zover ik weet) niemand het meer hier. De enige die ik kende die het deden waren Sonja en Ninetje maar die zijn er allebei om verschillende redenen voorlopig mee gestopt. Ik weet niet wie hier nog meer pendelt. Maar iig heel veel succes met zwanger worden Liefs, Gerrina
hello lady's! @Manuela: Wat een mooiƫ streep op je test, zo willen wij hem ook! Leuk dat je af en toe komt buurten. Het wordt inderdaad steeds stiller hier. @MamaLinda: Welkom! Heb je je nod nog in oktober? ** Ik ben op het moment een beetje van slag af. Er is ook altijd wat met mij. Er werdt vanavond aan mij gevraagd. "hoeveel weken ik nou ben?!?! " Ik wist mezelf echt ff geen houding te geven en het liefst wilde ik heel erg hard gaan huilen! Het ging echt heel vreemd, ze vertelde me het niet aan me buik te zien. En toch vroeg ze het! Ik ben er niet meer op in gegaan, maar een beetje vreemd is het wel. Nou, ik ben benieuwd wat me morgen weer gevraagd gaat worden...zou het een teken van boven zijn?
Hallo meiden. Laat op de avond toch nog even een berichtje. Mama-anke alseerste van harte. Geniet ervan! Hier gaat het niet zo lekker vandaag. Gisteren eigenlijk ook al niet. Ben al 2 dagen misselijk en buikpijn. Gisteren ook vreselijke hoofdpijn. Ik heb dit ook altijd rond mijn eisprong of net voor mijn ongi. Maar ik zit op dat 20 van mijn cyclus. Beetje raar is het wel. Zwanger denk ik ook niet, want ik was als het allemaal klopt in mijn vruchtbare periode op vakantie zonder man. Ik snap er niets van. Misschien wel een klein griepje. Ik weet het niet. Meiden, allemaal suc6 met wa88. Iedereen die door is naar november jammer! Maar ik denk wel tot ziens daar. Ik kruip nu maar even lekker bij mijn mannetje in bed. Liefs
Hey just4love: Ik hoor zo veel mensen over griep en iedereen loopt maar te snotteren! Dus het zou natuurlijk heel goed kunnen! Ik wens je heel erg veel beterschap! En als het misschien toch je ei is, toch wel geklust?! weltruste.......
ingiemoppie sh*t, balen, potv....nou ja je weet wel. Veel succes in de volgende ronde, ook voor je hubbie natuurlijk. Ik denk ga nog even kijken voor poitieve berichten voor het slapen gaan....niet helmaal dus. Hier is het aardig vol te houden....SPANNING STIJGT...we gaan maar gauw slapen...zijn we weer een dag verder! Sweet dreams Sam
hallo dames , heb nog 4 daagjes tot mijn nod ,ben zooooooo zenuwachtig ,hoop dat het deze keer is gelukt !ik heb er dit keer een goed gevoel bij ,ik weet niet waarom ,maar denk toch dat ik zwanger ben hopelijk is het zo ....heb mij enkele maanden stil gehouden ,en de moed bijna opgegeven ,maar deze keer voel ik mij zo anders ... tis nog afwachten ...duim voor mij please en nog veel succes aan iedereen die aan het proberen zijn en een dikke proficiat aan diegenen die zwanger zijn geraakt laat jullie binnen enkele dagen iets weten groetjesssssssss