NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Daar sluit ik me ook bij aan!

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Wauw wat zitten er veel meiden in de maand Oktober met hun NOD
    rond de 10 , 11 en 12de zeg ! :confused: 8)
    Zal mooi zijn dat we allemaal tegelijk zwanger worden. Word een grote
    baby-bijeenkomst ;)

Hopelijk een Vruchtbare maand!!

Liefs Tanja

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Das wel zo gezellig allemaal juni beebs.

Liefs,
    Duveldraakje

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    u 2 :) :)

Succes voor allen!! Ik moet helaas weer weg. Maar later of morgen lees ik hier ook weer even verder bij!
    x Sophie

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Babyboom in juni :D

6. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Babyboom! Babyboom! babyboom!!! Ja!

7. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Jeetje wat is stoppen met roken moeilijk zeg pffffff :( Vandaag namelijk de eerste dag gestopt, ik kan jullie wel zeggen dat het niet echt bevordelijk voor mijn libido is. Maar het is voor een goed doel. Zo moest het ff kwijt hoor...

Iedereen die erbij zijn gekomen voor de maand oktober, good luck en klusse.....

Groetjes Diaantje78

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Jaaa ik wil ook een juni kindje!!! :D

9. patrien

patrien Niet meer actief

juni kindjes zouden mooi zijn, toch zijn er weer teveel mensen uit september gedonderd en hier beland.

10. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    Dag lieve klussertjes allemaal!!!
    Ik kom alvast op verkennend gesprek omdat ik zo een voorgevoel heb dat ik één van de dagen ook hier in oktober ga belanden ...
    morgen is mijn NOD, één van de spannendste dagen van het jaar!

Maar natuurlijk, een juni- kindje is ook heel mooi!!!

veel succes allemaal!

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Spannend Juli, khoop voor je dat je voorgevoel niet klopt maar ach welkom ben je hier zo ie zo hoor ;)

12. las

las Lid

Mar 13, 2006
    65
    0
    0
    barendrecht
    hallo gerinna,

weet je wat ik wel niet snap is dat als je intoets dat je het als conseptie middel gebruikt je een andere dag krijgt.
    Dan dat je in toets dat ge zwanger wilt worden.

groetjes las

13. Niet meer actief

Ik heb het net geprobeert. Maar bij mij scheelt het maar enkele uren.
    En de dag dat het de perfecte tijdstip is (de middelste dus) Blijft bij mij precies gelijk.

14. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    Bedankt Candijtje:)

15. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden, ik ben vandaag bij de huisarts geweest en hij was heel erg aan het twijfelen. Ik vertelde hem dat ik eigenlijk maar 1 dag echt een bloeding heb gehad en de dag ervoor en de 2 dagen erna alleen wat lichtroze en bruine afscheiding. Nu wil hij dat ik volgende week dinsdag opnieuw ga testen om een zwangerschap met zekerheid uit te sluiten.
    Afwachten dus maar weer!!

Groetjes, Astrid

16. Niet meer actief

@ Mammairis

Tsjeeeej....
    Dan moet je nog lang wachten.
    Waarom eigenlijk zo lang?
    Ik bedoel, als je wel of niet zwanger bent dan zal zo'n test dat toch nu ook wel al uitwijzen?

Pffff.....klote dit zeg :(

Dikke knuffel,
    Gerrina

17. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Hij wil nog even afwachten wat mijn lijf verder gaat doen. ach het geeft voor mij in ieder geval momenteel weer wat meer rust in mijn lijf, ik voel me wat minder verdrietig nu ik weet dat er mss toch nog een klein beetje hoop is :oops: .

Groetjes, Astrid

18. Niet meer actief

Ja dat is wel zo natuurlijk.
    Alleen het vervelende met (nieuwe) hoop, is dat er aan de andere kant een grotere teleurstelling kan zitten.
    Ik hoop het echt niet voor je hoor en ik duim dat het toch nog allemaal goed zit [-o<

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Knuf,
    Gerrina

19. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Dankjewel lieverd.
    In mijn achterhoofd zit toch de gedachten dat het niet zo is hoor, denk niet dat ik erg teleurgesteld ben als toch blijkt dat het niet zo is. Ben na vorige week er heel erg nuchter onder geworden, ik laat alles ook momenteel gewoon op zijn beloop en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.

Groetkes, astrid

20. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hallo meiden,

ik sta met een been in NOD september en alvast met een been hier. hier even mijn verhaal
    Ik ben al ruim 8 jaar niet meer aan de pil. heb de afgelopen 8 jaar nooit pijn aan mijn borsten en ben altijd 4 a 5 dagen echt goed ongesteld met heftige ongipijnen.

mijn laatste ongi was 14 augustus begonnen, dan zou ik de volgende op 10 september moeten hebben, uitgaande van een cyclus van 27 dagen. op 24 augustus heb ik mijn ei gevoeld.

nu komt het vanaf ong 1 september had ik last van kokhalzen, vreselijk beurs gevoel in mijn borsten!! aanhoudende steekjes in mijn baarmoeder, en vreselijk veel plassen...... om het half uur ongeveer. Verder was ik heel moe maar werd ook ineens heel vroeg wakker steeds

Op 7 september kreeg ik wat ergere krampen in mijn baarmoeder, smiddag kreeg ik roze bruin verlies, vrijdag wat roze rood verlies en zaterdag in de loop van de ochtend was het weg. het heeft al met al ruim anderhalve dag aangehouden.

zondag had ik nergens last van, nu stond ik maandagochtend op met een ontzettende pijn in mijn onderrug en had ik weer last van wat slijm, dit keer donkerbruin en alleen bij het afvegen. ook heb ik nu lichte ongikrampjes in mijn baarmoeder. het beurse gevoel in mijn borsten is zo goed als weg, maar plas nog steeds veel en heb sinds twee dagen mijn hele kop en sinds vandaag mijn rug vol met pukkels zitten.

afgelopen zondag getest, dat was op mijn NOD negatief dus, maar blijf van die rare dingen houden.
    vooral omdat mijn ongi normaal veel heftiger is blijf ik twijfelen.
    morgenochtend ga ik weer testen.

hou het dus nog even spannend ;)

Share This Page