Goedemorgen allemaal! Ik heb eigenlijk weinig te melden, ik voel nog steeds niks, mijn temp is nog steeds hoog en er is nog een week te gaan dus we wachten geduldig af. Ik wens iedereen een fijne dag en dat de duivels lekker weg mogen blijven . Groetjes, Astrid
Goedemorgen ladies, Hier wederom een temp dip van 0,2 (vorige cyclus precies zo), dus ik denk dat het ons deze keer niet gelukt is....nu dus wel errug balen... Gelukkig heb ik vandaag een zeer drukke dag op m'n werk....kan ik er tenminste niet zo veel aan denken, denk da'k morgen maar vrij neem om een baaldag in te kunnen lassen. Voor alle andere w8enden [-o< .......we gaan voor ++++ Liefs Sam
jackie ja baas we houden ons eraan sam hou de moed erin. nog geen bloed dus dan zitten we nog goed groetjes las
Even balen hier : mijn temp is gedaald (nog wel boven de rode lijn) Getsie, ik ga er maar vanuit dat het niets wordt deze maand. Ik vind de periode van de cyclus altijd moeilijk, want je hoopt op iets moois..als het dan niet zo is..kan ik mijn teleurstelling niet verdrukken (en ik weet het nog niet eens zeker) Gisteren al met mijn huppie over gehad. En die is altijd zo akelig nuchter: onze tijd komt nog wel. Whhhaaaaa.....ik wil niet steeds dit..ik wil NU. Sorry dames.ik moet even mijn frustratie kwijt. :x Ik zit hier alleen met mijn computer en kan tegen niemand aan schoppen . Ik vind het fijn dat jullie er zijn. Liefs van Friezin
Met een cyclus van 28 dagen zou mijn NOD vandaag zijn, maar ik ben wel eerder 5 dagen te laat geweest dus ik hou ongeveer 23 oktober aan als mijn NOD dag. Het is best spannend nu en anders moet ik naar de volgende ronde in november.......
goedemorgen dames! heb vanacht gedroomd dat ik zwanger was! en nog wel van een tweeling hahaha. nou wie weet, hopelijk zijn dromen geen bedrog! nou voor de rest valt er weinig te melden. ik merk naarmate NOD dichterbij komt ik wel zenuwachtiger wordt en weer van alles voel hahaha.
AUW AUW AUW....... wil je de volgende keer niet zo hard schoppen joh! hey meis.... hele dikke knuf....... en zolang je nog niets in broekje hebt, kan het nog alle kanten op...... ik net als een paar anderen heeeeeeeeeeel hard blazen: BLAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAASSSSSSSSS Zo die moet nu wel van het zuiden naar het noorden onderweg zijn!
Ik ben inmiddels ook al 11 dagen overtijd, maar nog geen positieve test en geen ongi. Ik ben wel eerder 11 dagen overtijd geweest en werdt op de 11 dag savonds ongesteld! Dus ja we wachten maar weer af! Hou jullie op de hoogte!
He ingrid, hoop niet dat mijn geschopt jou blauwe plekken op geleverd heeft Het broekgluren is begonnen, maar nog niets gesignaleerd (gelukkig). Ik heb alleen heel veel creamy afscheiding (sorry voor de details). Heel onfris. Zolang het wit is en geen rood. Ben ik nog tevreden. Nou aangezien je heel heel hard geblazen hebt, komt het morgen wel hier aan in het noorden. Bedankt. Gr van Friezin
Pfffffffffff wat maken jullie het spannend zeg Priscilla, TINKY, kimkivits, Kaatje2381 en friezin. Hopelijk blijven bij jullie allemaal die toch weg! Hier nog steeds niks met nog een week te gaan als ik uit ga van een periode van 28 dagen, ik begin wel steeds zenuwachtiger te worden nu ! Groetjes, Astrid
hallo meiden Zag een paar spannende gevallen ertussen RAna, priscilla veel succes Kimkivits: vervelend he dat afwachten. Heb ook nog het gevoel dat bij mij veel langer duurt dan bij jullie. mijn luteale fase is 16 dagen....ppppfffff...word pas op dag 17 ongi! Friezin: creamy afscheiding hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien houdt je temp. je gewoon ff voor de gek. Blijf voor je duimen meid! Alle andere meiden die in afwachting zijn of in spanning zitten: heel veel succes met alles....... Hier probeer ik gewoon rustig te blijven. Wil mezelf niet gek maken, maar is moeilijk. BLijf met een spierpijnachtig ongi gevoel zitten en reeds zwaarder wordende boobs etc etc.. Hou mezelf maar voor dat het mijn schildklier is die alles verziekt! Moet nog bijna 2 weekjes wachten...pppfff.... Twinny
He Twinny, Moeilijk is dat om jezelf niet helemaal gek te maken. Ik loop daar ook tegen aan. Trouwens, je hebt wel een mooi tempkaartje zag ik op dat forum. Ik hoop voor je dat het raak is en ga druk aan het duimen. Gr van Friezin
gerrina en sophie we hebben het vorr de eisprong nog gehad over dat ik zoveel afscheiding had. hoe is het nu bij jullie? bij mij is het kurk droog! wat een lichaam al niet met je kan doen. groetjes en veel +++++ las
twinny ik begrijp wat je bedoeld! ik ben al een paar dagen wat misselijk, maar een innesteling kan gewoon nog niet! lichamen kunnen je echt voor de gek houden! friezin houd moed! nog 2 daagjes
las--> nou ik had zondag een positieve ovulatietest en toen hebben we geklust. dus ik kan alleen van die zondag zwanger zijn. en een innesteling heeft minimaal 5 dagen nodig.