heey kim, zie net pas dat jij uit eindhoven komt! leuke stad hoor! ik woon er maar 20 min. vandaan, hihi dus als je in verwachting bent, kom ik echt een keertje kijken. als het mag he, hihi xxx sjaantje
hmmm dat ken ik wle van horen maar ben er nog nooit geweest! nu hopen dat we samen aantellen. we schelen maar 2 dagen in testen dus zou wel grappig zijn!
ja inderdaad kim, daar had ik nog niet eens naar gekeken, maar dat zou te gek zijn! ik zou dan 6 juli uitgeteld zijn. ik ga geregeld winkelen in eindhoven en daarna uitpuffen bij dino's enz. groetjes sjaantje
natuuuuuuuuuuuurlijk las! ja eindhoven is leuk hoor! bij sizzling en gauchos kun je ook lekker eten! dat zit op hetzelfde pleintje. sjaantje en las willen jullie anoniem blijven op deze site?
@kimkivits Ik ga liever Tapas eten in het Dommelstraatje Of in Best eten bij Quatre Bras...hihi Mirre weer even om het hoekje glurend...
nou zo niet, dan zou ik wel eens een foto van jullie willen zien. misschien herken ik je dan wel als ik door de stad loop
heey kim, zal eens een (AHUM) leuke foto voor je op het album zetten. weet ik sta erg graag op foto, NIET DUS! hahaha groetjes sjaantje
heey kim, ja speciaal voor jou heb ik snel even mijn pasfoto erop gezet. en niet lachen he, ik ben absoluut geen foto mens, hahahah xx sjaantje
heey dames, IK zag deze site. heel handig voor meiden die hun cyclus onregelmatig hebben. wel erg duur! http://www.eastmed.nl/anticonceptie.htm groetjes sjaantje
hey mirre, had je ff over het hoofd gezien! ja dat tapas barretje is idd errug lekerrrrrr! heb er 3 weken geleden nog gegeten! sjaantje ik wilde net typen: is vast een pasfoto! heb je nog steeds dat korte kapsel? staat leuk!
ja kim, nog steeds kort en stekelig, hihi ik had eerst net zo,n haar als jij, lang donker met krullen. sinds een jaar helemaal afgeknipt en elke 6 weekjes een andere kleur, hihi. ik heb net gekeken voor de datum van de 9-maanden beurs. denk dat wij dit jaar weer gaan. groetjes sjaantje
Leuk zeg om weer eens een gezicht achter de naam te zien. Ik ben ook zwaar van plan om komend jaar weer naar de 9 maandenbeurs te gaan en hopelijk met een beginnende dikke buik ! Groetjes, Astrid
Ik ben er vorig jaar ook heen geweest, was erg leuk. Ik ga volgende keer ook weer naar de 9 maanden beurs al is het alleen al om me vriend op te geven voor de cursus luiers om doen.
whahahaha koeky laat me even weten wanneer dat is dan geef ik mijn mannetje ook meteen op hahahahahaha Groetjes, Astrid
Hij is heel lief hoor. Maar ik heb zo'n 'donkerbruin' voorgevoel dat ik de pineut ben met dat soort dingen.