Ik ken jullie natuurlijk allemaal nog niet zo goed, ik ben hier nl. nog niet zo lang. Maar als ik vragen mag, waar komen jullie vandaan en wat doen jullie in het dagelijks leven. Ik kom uit Delft, en ben systeembeheerder. ps. ik heb ff vergadering ben zo terug (hoop ik)
Nou.. ik kom hier nu sinds jnuari ofzo en tja.. lately een stuk minder voornamelijk aan het einde van de maand even aanwaaien en kijken hoe het met iedereen gaat in dit topic en de rest van de maand voornamelijk in de lounge... en soms ook gewoon helemaal niet dit kost echt veel te veel tijd Maar nu kan ik wel even kleppen geloof ik
Hoi Meiden, Vanmorgen negatief getest, helaas. Maar ik maak me zorgen over die doffe buikpijn, die ik al vanaf maandag heb.. En nog steeds niet ongesteld. Wat kan dit nou zijn.
Balen joaney! Misschien toch nog even afwachten? Die buikpijn kan ook nog komen van dat je nog niet ongesteld bent.. Meestal als ik later ongi ben dan gepland.. dan voel ik me de dagen dat ik "te laat" ben ook niet zo lekker
joany--> dat kan van alles zijn! wil niet zeggen dat als je vandaag negatieg getest hebt dat je niet zwanger bent, je kan over een week goed nog positief testen. of misschien is die buikpijn toch een voorbode op de duivels en heb je deze keer een langere cyclus. had ik vorige maand ook. nou koeky, ik ben kim (duh) kom hier al sinds juni geloof ik. kom uit eindhoven waar ik nu anderhalf jaar samenwoon met mijn schat. ik werk 32 uur per week als P&O'er bij een adviesgroep en daarnaast studeer ik nog deeltijd in Tilburg
goede morgen dames, das eg balen joaney, maar wie weet ff afwachten... jammer chelleke hopen dat het de volgende keer raak is groetjes baby blues
Hai Lieverds, dank jullie wel! Normaal is mijn cyclus altijd stipt om de 28 dgn. Ik wacht het af, anders test ik volgende week wel weer. Meiden allemaal harstikke veel succes ik duim voor jullie als je nog moet testen! En iedereen die ongesteld is geworden... baalen, hopen dat het volgende keer wel raak is.. Liefs, Jo.
Goede morgen dames, ik heb weer eens een slechte nacht gehad. weer dat trekkerig gevoel in de onderbuik. maar het is echt nog veel te vroeg om ongi te worden. ik heb mijn cyclus na de pil steeds lang gehad: na stoppen-28-29-32-33-? het is dus mijn derde echte ronde. wel zou ik de innesteling hebben gehad woensdag. ook mijn (.)(.) gaan steeds meer pijn doen. @ testers: ik wil alleen maar +++ @joaney: zeg balen meid, maar misschien heb je inderdaad nog te vroeg getest of is je cyclus deze keer langer. @ chelleke: Balen zeg! gooi het er maar een lekker uit. big knuffel van mij! @Koeki: nou ik ben jeannette, maar ze noemen me (vrienden) sjaantje. ik werk als verpleegster in de thuiszorg. xxx sjaantje
joany, dat is het vervelende van ontpillen. ik heb ook vorige maand een langere cyclus gehad. misschien is jou eisprong deze maand ook wel laat geweest. maar laten we duimen dat het iets anders is
Ohh ja mijn naam is Sandra. Bahhh ik heb helemaal geen zin meer om te werken vandaag. Ik zit vandaag helemaal alleen.
Ik zal ook maar weer eens wat schrijven. Na mijn eerste bezoeken (toen ik nog aan de pil was), ben ik nu officieel toegetreden tot de groep dames "in blijde afwachting". Ik vind het heel spannend en, nu het dan echt zover is dat er iets kan gebeuren, ook wel een beetje eng eigenlijk. Groetjes Maris
koeky, ik sluit me bij jou aan! heb totaal GEEN zin meer. altijd op vrijdag. is een virus lijkt wel.... de tijd gaat ook zoooooo langzaam! maris, je banners staat wel op een cyclus
owww spannend maris! dan hopelijk direct door naar de groep dames in blijde VERwachting! groetjes sjaantje
Welkom Maris, spannend hoor. Mensen het is pas 11:21, wordt een lange dag. Ik heb ook zo verschrikkelijk slecht geslapen vannacht. Ik ben alleen maar aan het draaien geweest. En we moeten zeker nog een week wachten voor het testen, ahhhhh ik zou nu al willen testen. Heeft absoluut geen nut, ik weet het.
Hoi Kim, dat klopt, want ik ben niet in VERwachting, maar in AFwachting. Maar ik geef toe dat het een beetje een verwarrende opmerking was van mij. Over mijn banner kan ik nog wel zeggen dat het maar een wilde gok is, omdat ik net 20 sept mijn laatste pil genomen heb, en dus eigenlijk nog niets zinnigs kan zeggen over hoe lang een cyclus bij mij duurt. Groetjes! maris
ok, ben beetje blond hahaha nou je moet gewoon begionnen met cyclus van 28. dat is denk ik het beste. ik had ook meteen een goede cyclus. alleen vorige maand beetje van de wap af hahaha