Hallo dames en goed morgend, ben net uit bedje na de nacht. Heb precies buikgriepje gekregen Helaas heb ik nog geen maar de bloedtest is negatief. Hormonaal ben ik nog niet terug in orde. Weet je, eigenlijk niet zo erg. Ik moet nog veel schilderwerk doen en anders komt het er niet van, dan kan m'n ventje het doen en hoe gaat het er dan uitzien . grts succes alle meiden die nog aan het testen zijn en het wachten zijn
Hoi Zico, Erg jammer dat de test negatief was. Balen meid. Hier hetzelfde verhaal. 2 dagen geleden negatief getest en nog geen te zien. Er zit niks anders op dan rustig af te wachten .... Dikke knuffel -X-
Kim, ik heb iets geks... Houd jij van de kleuren roze en oranje en vlinders? Ik ben nl een nieuw schilderijtje aan het maken en denk heel de tijd, dit is een echt kim schilderij...? Vraag me niet waarom, want ik vind het ook RAAR...haha
marloes ik ga er van blozen! nou ik ben idd gek op vlinders, teken ze altijd, zelfs als ik aan de telefoon zit. maar mijn lievelingskleur is groen en oranje. roze vind ik ook mooi hoor. wat gek dat je aan me d8 hihihihi ben benieuwd hoe het er uit gaat zien!
Ik heb zo een gesprek met m'n chef over m'n MK. Ik had het nog niemand verteld, maar hij vraagt soms dingen aan me. En dan moet ik nee zeggen, en dat is ie niet gewend van mij. Wel lastig. Maar dan heb ik het maar weer gehad, en dan snapt ie me misschien een beetje. Nou ja mannen vrouwen begrijpen? Zal wel niet maar misschien is ie dan wat rustiger.
zico een dikke knuffel. twinny wanneer ga jij weer testen? ik zit nog 10 dagen op de strafbank. ik heb echt geen geduld kan er ech niet tegen. groetjes las