lieve meiden, lotgenoten, ben er 2 daagjes niet en kan het al niet meer bijhouden. Ik ga in ieder geval door naar november, het is best weer hard aangekomen, maar dat gevoel kennen jullie vast allemaal. ik probeer het ff wat rustiger te doen met het forum, maar of dat zal lukken..... voor alle wachtenden: onwijs veel succes de komende dagen. Liefs van een beetje verdrietige Daan
LIeve Daan, wat ontzettend balen. En ja..ik weet hoe je je momenteel voelt. Maar al te goed eigenlijk. Heel veel succes in de nieuwe ronde Warme groeten van Friezin
daantje onzettend balen meid. heb het tegen mirre ook al gezegt, ik denk dat iedereen weet wat je voelt. Ik kan nou al op mijn vingers natellen dat als het weer niet gelukt is ik ook heel teleurgesteld zal zijn. Dus meid een dikke knuffel. groetjes las
He Kim, Met mij gaat het wel goed hoor. Nog geen gesignaleerd, dus....houden zo. Ik heb wel last van mijn liezen en krampen en steken in mijn buik (onderin). Maar goed..dat zullen de wel zijn die op de loer liggen. En ik moet vaak naar de wc..toeval? Mijn temp vergeleken met gisteren is constant gebleven, net boven de rode lijn. Een stijging verwacht ik eigenlijk niet meer. Ik ga er vanuit dat het niks nada noppes meer wordt deze maand. En hoe is ie met jou?
he bah wat jammer! ja hier gaat alles zijn gangetje, wordt steeds onrustiger nu de NOD in zicht komt heb nu al last van buikpijn dus wie weet komt de NOD wel eerder deze maand.... verder zit ik de seconden af te tellen tot het weekend is! val bijna in slaap achter de computer zzz zzz zzz
hihihi las ja idd jij nog 10 pfffffff gelukkig zit er een weekend tussen en een schooldag. dan gaat de tijd wat sneller nog 42 minuten tot borrel