Jee als Ik aQua gym geef ga ik me hele les eerst zelf is in het watter doen kijken hoe het werkt , helaas ben ik er net mee gestopt er is op dit moment geen zwembad die uren voor my heeft dan maar bij gewone aerobics houden !! liefs
Mammairis, hopelijk was het geen miskraam en test je nog postitief volgende week meid, ik hoop het voor je. Angel eyes, hopelijk jij ook alsnog een positieve test. Hier zijn de duivels echt in alle hevigheid aanwezig. Dat is het nadeel van geen pil, heb ik veer meer bloedverlies dan met pil. Maar ja, het is voor een goed doel. Liefs Moons
Hello ladies! Ik sluit me ook toch al voorzichtig aan bij dit forum. Als het weer allemaal goed gaat is mijn nod ook ergens in oktober. Mijn cyclus is ineens niet meer wat het geweest is, dus het is nu allemaal wat onzeker. Afwachten maar. We klussen er gewoon goed op los iedere week en dan zien we wel waar het schip strand . Ik moet me nog een beetje in al jullie verhaaltjes verdiepen, maar dat gaat helemaal goed komen... Liefs :flower:
tjeeeeeeeeeeeeeeee idd een beetje hoop, is ook heel begrijpelijk , zouden wij ook hebben .............. wel spijtig dat ie je niet heeft doorgestuurdt voor een echo want dan weet je zeker hoe of wat........................ Als het goed is blijft de HCG enkele weken in je urine zitten ik dacht een week of 9............... dus als hij volgende week een test doet kan dat ook nog niet kloppen......................................(HOOP NATUURLIJK VAN WEL) Nou heeeeel veel sterkte en suc9 voor aankomende week.....
Voor de nieuwe ladies.....................welkom en veel hoop voor een juni baby......... Ik ga ff lekker zwanger worden bijlezen , want verder is er niks te melden eigenlijk..........
Een week na mijn miskraam was de zwangerschapstest bij de vk al negatief hoor, dus het hcg kan heel snel uit je lichaam zijn, mits de miskraam volledig was, heb ik gehoord. Moons
Diaantje, veel succes met t stoppen! Julie, spannend, veel succes! Astrid, zie berichtje NOD september. Ik hoop met je mee xx Angel Eyes, tjee, das wel heel spannend nog Rena, welkom! Voor iedereen succes!!!! Naar verwachting heb ik maandag eisprong (FF). Zijn nu van plan in elk geval elke ochtend te klussen vanaf vrijdag 's ochtends schijnt beter te zijn en we hebben vrijdag, zat. én zondagochtend alle tijd (én vanochtend ). Wat een luxe
Succes met klusse van de week. Wij hebben volgende week allebei vakantie. Komt ook lekker uit. Wordt dus een echte klusvakantie.
hahahahahahahahaha klusvakantie. Kom je na je vakantie op je werk: 'En is t huis mooi opgeknapt? Heb je foto's?' Jij ook klus ze!!
Ik heb ook wel eens gehoord dat het beter is in de morgen te sexen............... ik vraag me alleen af waarom?? Iemand een idee??
ik wacht geduldig af....... Als ik me er in kan vinden dan gaan we het deze maand ook maar eens proberen.....baad het niet schaad het niet .....
Een hele goed middag dames ff klagen over het weer Ja het zonnetje schijnt en das dan wel lekker maar die 30 graden vink dan weer overdreven hoor @ Angel Eyes Klinkt erg spannend hoor. Ik had het 2 maanden geleden ook. Al 2 jaar niet meer aan de pil, altijd heel netjes na 27/28 dagen ongesteld en nog nooit zw symptomen gehad. Tot 2 maanden geleden dus. Ik voelde van alles, was continue misselijk en smaak en geur veranderde. Ik dacht dus echt dat het raak was deze keer. Helaas werd ik toch gewoon ongesteld. Die overigens wel was zoals die altijd is. Je lichaam kan soms rare streken uithalen met je Ik hoop dat het voor jouw heel wat positiever uit gaat vallen. Voor alle nieuwkomers: Welkom in Oktober en ik hoop dat het een hele vruchtbare maand gaat worden Voor alle klussers: Have fun En laat het vooral raak zijn Liefs, Gerrina
Hellow ladies!! Hoe gaat het hier met iedereen? Moons; ik heb het ook hoor, die duiveltjes lijken wel 10x zo erg en hevig te zijn als voorheen met de pil.. pfff lijkt wel alsof ik leegloop! Gerrina; die 30 graden is mij ook een beetje te veel.. maar ja, wij zijn ondertussen al een hoop aan het verhuizen dus voor mij mag het ook de helft minder zijn qua hitte. Zweten doen we toch wel Zo vanavond een rustig avondje en vanavond met matras op de grond slapen hihihi we hebben het bed namelijk al uit elkaar gehaald. Veel liefs en dikke knuffels aan iedereen!
Goedenavond! Dus 's ochtends zou beter zijn? mm..nou goeie tip moeten we dat s vaker doen! Die ongesteldheid was bij mij ook veel heftiger, nadeel! Manuela: Succes met verhuizen en met klussen (letterlijk en figuurlijk nu!) Succes allemaal! Liefs
Ik zag trouwens vanavond op Editie NL deze site! Iemand ook gezien? heb het helaas niet helemaal kunnen volgen maar het ging in eerste instantie over mk's.. Blijft bijzonder om een gezond kindje te krijgen... Liefs!