ik heb helemaal nergens zin in. ben moe en heb me een party gespanne (.)(.) ik ben het zat! ik wil dat er iets uitgevonden wordt waarmee jer meteen kunt zien of het raak is. groetjes las
Haha las: Een baby meter met een lichtje rood of groen, rood ingeval van niet, groen ingeval van wel, op je navel of zo hihi!
nou dat heb ik dus ook, als ik me hoofd op me buro leg val ik in slaap. Ik wil het ook NU weten. Ik nog nog 8 dagen wachten, waarschijnlijk nog wat langer. Tenzij de kerstman op bezoek komt.
Hebben er al dames positief getest vandaag? Ik zit nu officieel op de wachtbank , pff nog 11 dagen...
zo he ik begin toch ineens een partij te gapen hier! En dat terwijl ik de hele dag vrij ben geweest, en drie keer zoveel koffie op heb als op een normale dag... ? Misschien ben ik gewoon moe van het niets doen. of misschien komt het door het inspirerende zzzz zzzz zzzz?
hallo meiden Zo jullie hebben nadat ik gister ging poetsen nog aardig doorgebept! Ff twee vragies beantwoorden: zuidelijker is Landgraaf........ En ik ga nog lang niet testen, pas over dikke 10 dagen hoor......... Meiden die ongi zijn geworden erg balen, nieuwe van harte welkom en afwachtende heel veel succes..... Joaney: balen dat je negatief getest hebt... Zico: vervelend dat de bloedtest negatief wacht, wat een onduidelijkheden allemaal......... Hier alles rustig, alle gevoelens zijn wat minder geworden, dus de pregnyl zal wel uitgewerkt zijn nu.......... Verder ben ik weer in die fase van de wachtbank dat ik denk: het zal wel niet gelukt zijn! Moet het positief blijven zien, ik weet............. Grtjs Twinny
nou dames......ik heb de deur op slot gedaan bij nod november lekker puh jullie komen er niet in hoor
dank je wel jackie maar ben ook niet van plan om nog meer mensen hier te laten gaan. Het is hier al zo rustig groetjes las
ik geloof ook dat er juist wat mensen zijn die wat afstand willen nemen van het forum. Maar het is wel moeilijk hoor. Oh wat is dit verslavend zeg. Ik wilde ook iets minderen maar dit is juist relaxed en niet zo pusherig dus ach ja klets maar lekker mee hier
Heb je de deur dicht getimmert? Ik snap wel dat er mensen zijn die afstand willen nemen, maar ik kan 't toch niet laten om even te kijken hoe het met iedereen is dus voor mij heeft afstand niet zo veel nut.
Afstand nemen is toch niet zo makkelijk.. najah.. een beeb komt heus niet niet omdat je op een forum zit.. Lekker blijven kletsen..
ik snap er nu echt helemaal niks meer van! heb deze week een paar keer heel licht bloed verlies gehad en dan alleen bij afvegen of inwendig onderzoek en zit niks in mijn inlegkruisjes. ik heb de 29ste mijn nod. ik word hier helemaal niet goed van
hello ladies, Na twee drukke werkdagen gluur ik weer ff om t hoekie hier.... Zoals jullie zien.....'k heb nog geen .....m'n temp was vanochtend nog lekker hoog, mss als het morgen nog zo is da'k ga testen. Aan de ene kant ben ik bang voor een nega test, aan de andere kant strontnieuwschierig...ga zo eerst maar weer ff een kaarsje opsteken. Liefs Sam
@ samcat: ik hoop voor jou een pos. test, alleen maar ++++ wil ik zien. @ jacky: timmer die deur maar heel goed dicht en ook goed de gaatjes vullen he, hihi Hier heb ik de hoop echt opgegeven. ik denk de ene keer jess deze keer is het zover en even later komt die stomme twijfel weer. krampjes en pijnlijke (.)(.), en een trekkend gevoel in de onderbuik zeggen JA Mijn geest zegt NEE Nu had ik weer afscheiding wit en geel, maar weet niet wat ik daar van moet denken. die gele afscheiding had ik op de dag van innesteling. wie heeft hier een antwoord op? xxx sjaantje
He meiden, het is inderdaad heel moeilijk om afstand te nemen van het forum. Ik schrijf niet zo veel meer, maar kom wel elke dag even lezen, moet toch op de hoogte blijven of niet. Hier gaan we weer beginnen met klussen, om de dag, we proberen het in ieder geval tot ver na mijn ei vol te houden. Succes voor de nod'ers, mijn duimen blijven draaien en een knuffel voor de meiden die ongi zijn geworden. Liefs Moons
sjaantje je bent je zelf een beetje gek aan het maken! maak niets uit doe ik ook. heb ook last van gespanne (.)(.) dus meid doen we het samen groetjes las