Samcat, ga morgen ochtend es testen meid. Jij hebt toch een regelmatige cyclus, of niet? :-k Laat ons en jezelf niet langer in spanning Morgenochtend wil ik een posi test zien van jou. Liefs, Gerrina
gerrina heb jij al klachten? ik heb de hele tijd gespanne (.)(.) ben er een beetje ongerust over. weet het niet meer bij vorige zwangerschappen. Vindt het maar niets mijn moeder is aan borstkanker overleden. Weet ook wel dat het een signaal kan zijn maar wordt er wel gek van. groetjes las
Gespannen/gevoelige borsten kan ook gewoon PMS zijn. Mijn borsten worden ook altijd gevoelig onder mijn oksels na mijn eisprong. Op de dag dat ik ongesteld wordt verdwijnd het dan weer. Maar als je je zorgen maakt kan je natuurlijk altijd een mammogram laten maken. Maar ik heb gehoord dat dat ook geen pretje is. Ik heb niet zo heel veel klachten. Zoals ik al zei zijn borsten gevoelig onder de oksels maar dat is dus bij mij normaal. Kleine steekjes links en rechts onderin de buik. Maar ook dat is normaal bij mij. Wat wel anders is is dat ik al 2 dagen achter alkaar in de avond opeens hoofdpijn krijg wat dan een uurtje ofzo later weer verdwijnt. Hoofdpijn heb ik echt heel zelden. Verder al 3 dagen in de ochtend vlagen van misselijkheid. Maar ook dat neem ik niet al te serieus omdat ik dat 3 maanden geleden continue had en toch niet zwanger. Hoe dan ook, ik hou er veel rekening mee dat we deze keer weer niet raak hebben geschoten ivm het niet zeker weten wanneer nou eigenlijk mijn ei is geweest. Mijn lichaam is een beetje verwarrend deze maand Dus ik hou me heel rustig op die wachtbank
gerrina wat die borsten betrefd dat is bij mij echt bij mijn tepels en een mammografie heb ik pas een paar maanden geleden nog gehad. in verband met mijn moeder. maar ik denk dat ik net hetzelfde als jouw maar ga denken het is niet zo. wij hebben gelukkig deze maand eens uitgevogeld wanneer mijn eisprong was en zijn rond die tijd ook heel erg gaan klussen. misschien dat dat eigenlijk al fout is want dan ben je er ook al heel erg mee bezig. dus nóg máár 9 dagen strafbank. groetjes las
Hey schatteke, idd heb ik eigenlijk altijd een cyclus van 24 dgn, deze keer weet ik heel zeker dat ik op dag 13 m'n eisprong heb gehad...enne lekker geklusd , maar wat me nu toch erg aan het twijfelen brengt is dat je 14 dagen na je eisprong ongi kan worden....nu weet ik dus niet of ik normaliter m'n eisprong dan op de 10e dag had (eigeNlijk pas deze cyclus fanatiek aan t tempen, op dezelfde tijd enzo) ook heb ik natuurlijk wat extra zenuwen deze cyclus i.v.m. eventuele operatie, dus ben ik ook een beetje bang dat het allemaal stress is buikpijn van vanochtend heeft niet echt doorgezet, vanaaf lekker op de bank...morgen hoop ik te durven testen. Liefs Sam
WOW banjer van Harte gefeliciteerd meid ! idd spannend,... maar probeer er wel van te genieten hoor. Liefs Sam
Spannend Sam, volgens mij is de periode tussen ei en ongi tussen de 11 en 16 dagen, hoeft niet altijd 14 dagen te zijn. Ik duim voor je. Liefs Moons
Hallo Dames, Gelukkig weer een zwangere: Banjer, van harte gefeliciteerd! Ik kan me voortstellen dat je er nog niet echt van durft te genieten, maar probeer het toch maar! Ik hoop [-o< echt voor je dat je over 9 maanden een mooi wondertje op de wereld zet! Jammer dat er al weer een paar dames oktober hebben verlaten. Heel veel geluk in de volgende ronde! * Bij mij nog geen verschijnselen, ik verlies wel af en toe wat afscheiding ( donker geel?! ) en dan denk ik iedere keer dat ik ongie ben geworden Ik denk ook niet dat het raak is deze keer, we hebben wel geklust, maar ik weet niet wanneer mijn vruchtbare periode was. En we houden ook wel eens fff rust om het leuk te houden!
hey allemaal... ik ben helemaal nieuw hier.. dus maak dit verhaaltje niet te lang, want dan zal je zien doe ik weer iets niet goed heb ik voor niks zitten typen ben een echte nurt met pc Maar als het lukt mag ik dan gezellig mee kletsen?
Maar zeker wiesje iedereen is welkom. maar wordt het je eertste kindje of heb je er al meerdere. en hoelang ben je al aan het oefenen? ja ben niet nieuwsgierig weet graag alles en volgens je banner is de 31ste je nod. Nou dan moet je nog een dag langer als ik op de strafbank. groetjes las
hier nog nix nieuws te melden.. Pff all1 dat irritante wachten nog paar daagjes dan hoop ik op goed nieuws [-o< [-o< [-o<
Welkom Wiesje!! Gewoon lekker proberen, je merkt het vanzelf als het niet goed is. Enne...ik ben ook wel nieuwsgierig, @Las28: Jij moet echt nog een tijdje wachten, succes!
@ Banjer \/ Van harte gefeliciteerd \/ @ Wiesje Welkom in Oktober. Hij is voor alsnog erg vruchtbaar Vertel wat over jezelf, meis.
eey marloes.. als ik een posi test heb.. Wil je dan een mooi schilderijtje voor mij maken Vind ze echt super hor!
Eeeeej Kimmiej. Hoeist nou ondeugende tease Kom maar lekker op het wachtbankje vervelen hoor. Ik heb ook niets zinnigs te melden