kimmiej met welke testen ga je dan testen. klopt het eigenlijk dat de ha predictor gebruikt. groetjes las
Ik ga zelf pas eind volgende week testen als ik dan nog niet ongi ben, en niet al morgen. Ik ben namelijk niet van plan de test-industrie overdadig te gaan sponsoren, en er kan van alles misgaan in de eerste weken dus ik wil mezelf niet onnodig blij en vervolgens verdrietig maken. Maar vanaf morgen zal ik wel extra alert zijn op vreemde gevoelens. Voorlopig heb ik alleen een rare bolle buik, terwijl ik juist minder eet dan normaal. Ik geniet trouwens wel extra van mijn glaasje wijn vandaag. maris
Die giraf is cool. @maris: Je moet gewoon doen wat je gevoel je ingeeft, doe ik ook. Dat van mij is alleen direct testen, ik kan de spanning nu al niet meer aan. Ik duim voor je dat je tot volgend weekend geen hebt maar een mooi extra streepje op je test
Neeeeee linda84. Balen zeg. Jullie mogen niet weg. Tenzij het naar het "ik ben zwanger" forum is natuurlijk.
Avond dametjes! @Linda: Jammer meis, veel geluk in de volgende ronde! Stond jij op dat lijstje? @Koekie: Nog ff wachten met testen hoor! Ik heb de vorige keer ook 4 testen verspilt. Of je moet natuurlijk overduidlijk zwanger zijn, dan heb je er maar 1 nodig! @Marloes: Leuk zijn ze hoor! Doe jij dat met olieverf? Ik wil het ook eens gaan proberen. Ik hou ook van lekker bezig zijn. Ik ben nu mijn trouwalbum aan het maken. Wij zijn in mei getrouwd en iedereen maar vragen naar de foto's
Nee, ik ben begonnen met simpele goedkope plakaatverf, toen ik het echt leuk vond heb ik acrylverf gekocht
Nou meiden waarschijnlijk is het hier weer over en uit . Ik denk te weten wat de temp. dip geweest is vanmorgen. Ik begin zeer vervelende ongikrampjes te krijgen en denk dat morgen de duiveltjes zullen arriveren. Ik heb net al wat licht rood bloed geconstateerd al was het met inwendig onderzoek, dus morgenvroeg zullen ze er wel zijn. Groetjes, Astrid
Ik was een van de meiden die zou testen op vrijdag. Maar na de negatieve test van woensdag heb ik toch besloten om nog een paar dagen te wachten. Ik denk namelijk dat het game over is en dan vind ik het zonde om weer een test te doen. Als ik op 10 dagen over tijd zit waag ik het nog een keer. Vandaar dus nog geen testresultaat van mij ... -X-
Goedemorgen meiden! De duivels hebben nog niet doorgezet wat ik heel raar vind, nu moet ik nog steeds afwachten. Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lijf. Word vervolgd . Groetjes, Astrid
Oh wat spannend. Knap dat je je in kunt houden. Ik zou er elke dag volgens mij een test tegenaan gooien Ik duim voor je! x Sophie
bah linda, wat zijn het toch rot dingen die . hopelijk mag je snel zwanger worden, dus met frisse moed naar de volgende ronde. groetjes sjaantje
Hello ladies, Ik ben er ook een van het "lijstje", heb vanochtend getest......zo'n ienieminie streepje(krijd 'm niet eens op de foto) dus 'k moet nog ff geduld hebben........... Liefs Sam