spannedn samcat ik ben benieuwd. dus als je een foto maakt zie je er niks op. probeer het anders dan kunnen wij hem ook even zien. hier nog steeds niks ook niet zwanger en ook niet ongi zit vandaag op 66 dagen en heb 1 keer een lichte positieve test gead. maar daarna alleen maar negatief. ik hoop dat ie voor jou duidelijker word samcat....
@ samcat: over een paar dagen heb jij gewoon een posi test! welke test heb je gebruikt? @hairdresser: ben je al eens naar de huisartsgeweest? hier eigenlijk niks bijzonders, wat vol, trekkend gevoel in de onderbuik, verder niks. mijn gevoel zegt dat ik gewoon naar november ga. groetjes sjaantje
morge dames ook ik stond in het lijstje maar de zijn al gearriveerd dus op naar de volgende ronde banjer gefeliciteerd meid, ondank de spanning de komende tijd probeer er van te genieten voor de dames op de w8 rij..... nog ff duimen draaien hoor laat die maar weg blijven bij jullie
jammer jammer net test gedaan maar helaas Zou ook wel te mooi zijn geweest (eerste ronde gelijk raak...) maar mss hebik wel te snel getest want ik weet natuurlijk nog niet veel over mijn cyclus. Hoop voor de rest dat het beter uitpakt. Groetjes morgaantje
Hey ladies, Ik lees te weinig positieve berichten hier hoor! Weg met die vwb mezelf.....nu heb ik het helemaal niet meer....heel heel licht streepje...nog steeds hoge temp...zere (.)(.)....maar toch ook een beetje drukkende buikpijn(net als bij een naderende ongie)... M'n geduld wordt deze keer echt op de proef gesteld. Ik ga duimen voor vette strepen voor ons allemaal Liefs Sam
Ik voel helemaal niks. Behalve zonet ineens zomaar uit het niets heel warm daarbeneden... Ik naar de wc, maar niks te zien. Beetje raar
Daarom zei ik dat je vanmorgen moest testen, Samcat Ik heb gewoon een goed gevoel bij jou. Vraag me niet waarom 8) Ik durf je nog niet met zekerheid te feliciteren....maar toch..... Hou je in de gaten :-#
Hoi Meiden, Heb veel te weinig tijd om dit forum bij te kunnen houden. Erg jammer. Maar nu ik zelf al een dag vreselijk loop te zenuwen ben ik er toch maar weer eens achter gekropen. Voor mij is dit ronde twee. In ronde één kwamen de precies na 28 dagen. Het is vandaag dag 30... Ben er zo op gefocust, wordt er helemaal gek van. Ik heb mijn ei nagenoeg zeker gevoeld, precies volgens planning. Op de innesteldag had ik wat slijm. Verder voel ik niks en was mijn test vanmorgen ngeatief. Waar zal dit heen gaan?
heey dames, tot vanavond, ik ga nu werken tot 23.00, behhh maar als ik terug kom alleen maar ++++ he! @fransje: misschien nog te vroeg getest! groetjes sjaantje
Ik duim mee hoor, het is voor een aantal meiden weer zenuwslopend. Hopelijk komen er gauw een paar zwangere meiden bij. Kreeg net een pendel binnen, deze maand zwanger van een tweeling, jongen + meisje. Ben benieuwd. Liefs Moons
Nou laten we het hopen. Nu moet ik proberen om het nog een paar dagen vol te houden tot de volgende test. Hou er wel ernstig rekening mee dat mijn cyclus nog niet op orde is, omdat ik natuurlijk pas 2 maanden gestopt ben met de nuvaring, maar... ergens toch die hoop he! Ben vandaag al weg tig keer naar de wc geweest om te checken of er nog niks te zien was. Voorals nog alles rustig
fransje ik hoop ook echt dat het weg blijft voor je.. ik heb vanmorgen ook getest maar was negatief maar mss ben ik ook wel te snel geweest. Ben nu 2 maanden met de pil gestopt waar in we in de eerste maand het nog veilig hebben gedaan maar deze maand lekker niet meer vorig cyclus was dus 28 dagen en nu dus 3 dagen overtijd... maarja wat kan je daar nu nog over zeggen volgens mij nog helemaal niks helaas. Ben ook al tig keer naar de wc geweest om te kijken maar nee nog steeds niks... en ben zo giga moe (dat is dan wel weer een goed teken.)
hai las28 Ik ga gwoon met de testen van deze site testen.. Dus als ik me morgen ochtend in kan houde doe ik t niet en anders toch ff snel testje.. Verder dat schilderijtje wat vind ik leuk..Uhmzz ik hou van lichte kleuren dus wit.creme en goud en dat soort dinge zo ziet mijn huis er iig uit..
toevallig ben ik nu met goud bezig... wel met andere kleuren, maar ziet er heel mooi uit. ben nu bezig met een vlinder licht en donkerblauw, op een oranje achtergrond, en een roze randje... en dan goud als lijntje... Maar wat voor soort ding wil je er op..?? denk daar maar over na..
uhmz... ik hou wel van goud en creme en wit en dan met engeltjes of iets in die richting.. Ja tis niet echt super opvallend ofzo maar ik hou daar wel van.. de baby kamer word dan ook in die kleuren.. en dan wil ik dus een kleur dr bij doen als tierelantijntjes.. welke ben ik nog niet uit.. Maak maar wat leuks.. Ik hoop dat je hier wat mee kan.
hallo meiden Banjer: van harte meid, geniet maar al vast voorzichtig........ Samcat: spannnnend............ ben benieuwd naar de volgende test die je gaat doen...... Meiden die ongi zijn geworden: verschrikkelijk balen hoor.....dat is niet de afspraak, maar in iedergeval al veel succes voor de volgende de ronde........ Zit hier zelf ook ongeduldig te wezen op het strafbankje......voel van alles, maar niets eenduidigs. Temp. doet ook geen spectaculaire dingen en ook geen innestelingsbloed gezien ofzo....... Heb me gister alleen maar beroerd en misselijk gevoeld........ Zit niets anders op dan afwachten helaas....... Grtjs Twinny