kimmiej ik vroeg het omdat je 3 dagen van te voren gaat testen en als hij dan positief aangeeft daar gaan we gewoon vanuit want het is zo) dan moet ik ze heel snel bestellen. groetjes las
hihi, dan doen we gewoon 2 engeltjes.... ga al iets bedenken.. want jullie krijgen allebei een positieve test vind ik...
Pffffff ik word helemaal gek hier . Als ik nu eens wat duidelijkheid zou krijgen, maar er zijn nog steeds geen duivels te zien alleen wat lichtroze bij inwendig onderzoek met tampontest. IK WIL DUIDELIJKHEIDDDDDDDDDDDDD ! Zo dat moest er even uit hoor, solly . Groetjes, Astrid
Morgaantje schreef: Nou Morgaantje lijkt alsof wij heel erg in hetzelfde schuitje zitten dan. Ik ga voor ons beiden duimen!
las; wat vind je hiervan: schilderijtje... cirkel geschilderd... bovenin de cirkel een maan, daarop zit een engeltje en die kijkt op de wereld neer... Alleen nog weten welke kleuren je leuk vindt
nou marloes volgens jouw krijg ik een posi test dus dan weet je zeker ook wat het word dus ...... groetjes las
Joepieeeeeeeee, heb er weer een af, en ik vind het zo GAAAAAAF! hij staat weer in m'n album (vlinder met goud)
zullen we samen op de kermis gaan staan, Gerrina... ik voorspel posi testen en jij het geslacht.. lijkt me gezellig..haha
Mjah...kweenie....ik zie bij Las gewoon een meisje. Maar wanneer dat is dat weet ik niet. Daar schijnt Marloes dan weer heel erg goed in te zijn Maar sGoed marloes. Ik ga wel mee op de kermis staan. En als klap op de vuurpijl krijgen ze er meteen een schilderijtje bij. Hoeveel zullen we de klanten vragen voor deze....eh.... "wijsheid" ?
nou,we geven ze pakket-korting.. 3 voor de prijs van 2... 1. wanneer is de posi test 2. jongen of meisje 3. schilderij uuuuuuh, wat is een normale prijs voor de kermis... Geen idee, maar voor Las doen we het zo..hihi
marloes en gerrina ik hoop dat jullie gelijk krijgen. Zou wel heel leuk zijn. maar moet eerst nog 8 dagen op de strafbank Heb er zelf wel een goed gevoel over, ook omdat we nu wisten wanneer mijn ei was en toen echt gemikt hebben groetjes las
Owjeej nou dan moet Marloes maar errug crea worde om 2 verschillende te make Maar ja eerst maar eens posi testen
Voor de dames hier doen we het gratis. Maar op de kermis.....eh..... 3,50 ? [/quote:2xrcy6qf] 3,50... dan ga ik wel kleurplaten inkleuren, haha...