we hebben champions op een warmte plaat liggen gezonde hap sávonds maar ik wordt me toch misselijk van de geur. dat zou toch veel te vroeg zijn? groetjes las
Hahahahahahaha ....eh.....ik heb alleen maar gezegt dat het een meisje gaat worden heh... so don't kill me als het niet deze ronde is
so, in nov is het echt saai joh... hoop dat we gezellig met z'n 3 zwanger worden van een juli baby... haha
ik wil een test die het 7 dagen van te voren al weet! NUUUUUUUUU weet wel dat ik met de jongste 4 dagen van te voren heb getest dus groetjes las
Sophie doet zeker mee. Ook al is ze d'r niet vaak de laatste tijd ik ben d'r zeker niet vergeten. Sophietje is een liefie. Dus die ga jij niet bij mij achter laten, Las
Ik ben d'r weer vandoor leedies. Ik ga ff tegen m'n mannetje aan liggen op de bank. Lees jullie morgen weer...
Nou voor mij is het broek gluren begonnen. @Marloes: Wat ben je toch crea. Cool die vlinder. Mag ik ook mee doen? @Samcat: Spannend! Hou ons op de hoogte. [-o<
Wat zijn jullie een kwebbeltantes zeg , steeds als ik de comp uit wilde zetten dan kwam er wel weer berichtje van jullie omhoog. Hier nog steeds niks te bekennen van de duivels, tenminste nog niks in mijn broekje ( bij tampontest een klein beetje roze). Ik wacht vannacht maar weer af en dan morgen maar hopen dat ze er nog steeds niet zijn. Ik ga nu lekker bankhangen bij mijn mannetje die dadelijk weer de nachtdienst in gaat . Groetjes, Astrid