Nee ik wacht lekker af tot de 28 dagen echt voorbij zijn, ben al te vaak door mijn lijf voor de gek gehouden de afgelopen 11 maanden. Groetjes, Astrid
ja dat is ook wel zo natuurlijk... Maar ja ben wel errug nieuwschierig.. ook al weet ik dat grote kans is dat hij nega is morge.. maar ja doe t toch ow ow ow eigen wijs hahah
Was ik in het begin toen we net begonnen ook hoor, maar ik ben toen zo vaak teleurgesteld geworden dat ik er nu echt niet meer eerder aan begin . Dus nog even afwachten hier dus. Groetjes, Astrid
haha ja las idd.. moet zegge ben dr minder mee bezig dan vorige 2x.. Maaruh tja aangezien je 4 dage dr voor kan testen d8 ik ga dat morge dan ook maar doen.. Niet geschote is altyd mis
kimmiej enne hoelaat ga je morge testen. ben trouwens helemaal niet nieuwsgierig koeky ik wens geen negatieve testen meer hier begrepen :x :x :x las beetje lollig. groetjes las
ik heb geen iedee las ben morgen vrij dus morgen ochtend als ik moet plasse dan test ik gelijk.. moet om half 10 uiterlijk op moet naar de fysio.. Dus zal wel voor die tijd zijn.. Maar ja als t donke ris is dat zo moeilijk te zien he als t al een heel licht streepie is ... Nou je hoord t gelijk als ik morge getest heb!
kimmiej spannend en ik zorg dat ik er morge ochtend ben. ga nu met mannetje op de bank zitten.. groetjes en suc6 las
hallo ,hier ben ik dan weer ,ben zooooooo benieuwd ,vandaag was mijn nod en er is niets te bespeuren van de duiveltjes ,heb nog niet getest omdat ik deze keer niet te vroeg wilde testen morgen moet ik naar de dokter ,dus wil ik daar dan gelijk een bloedtest laten doen oftwel als het te lang duurd ,haal ik heel misschien toch nog een zwangerschapstest ik hoopppppp het zo erg! ergens diep in mijn hart heb ik het gevoel zwanger te zijn maar wil niet te vroeg juichen heb de laatste paar dagen veel witverlies en voel me anders dan anders ,ook heb ik pijn aan mijn ene borst (zijkant)maar het kan ook van verkeerd slapen zijn ofzo voor de rest had ik bij mijn vorige zwangerschap in heel het begin last van haaruitval ,en heb het nu ook ook heb ik een steenpuist op mijn bil en een puistje in mijn nek (hoort dit bij zwangerschapssymptomen ?) ongikrampen heb ik ook ben benieuwd voor morgen ......kan nu al niet meer wachten ,hihih, laat jullie morgen zeker iets weten groetjes en veel succes aan iedereen (inclusief mijzelf)
Oh spannend zeg Rana, zal me benieuwen wat de uitslag zal zijn morgen. Hier zijn nog steeds geen duivels te bekennen, vind het nu toch wel heel erg spannend worden. Ik ga nu maar lekker mijn bedje in, lekker slapen des te sneller is het morgen en hopelijk gaan ook deze nacht de duivels dit huisje voorbij. groetjes en slaap lekker, Astrid
Nou ladies..... Helaas begint deze week zwaar kl*te voor mij.... zijn d'r....ontzettend balen. Vandaag dus ook maar de gyn bellen voor de operatie, hoop da'k snel terecht kan, dan is het maar weer achter de rug. Voorlopig voor mij dus geen zwangerschap , we wachten maar af hoe het allemaal gaat lopen...... Ik blijf wel af te toe even bij jullie gluren hoor! Liefs Sam
hoi allemaal ik kom we weer even toevoegen aan het nod forum, mijn nod zit tussen vandaag en volgende weekmaandag, vandaag bij 28 dagen cyclus, (3x gehad) en 34 dagen cyclus (2xgehad) dus afwachten maar. Echte symptomen heb ik niet echt. alleen hele zachte borsten. en de koudstand van mijn tepels lijkt wel groter dan normaal. en ik ben zaterdag en zondag niet te harden geweest zo chagerijnig. zo ken ik me zelf helemaal niet. zeker niet in het weekend. maar ja we wachten het maar af. oh ja mijn servix slijm is dik en klonterig. weet iemand wat dat inhoud? groetjes dieneke
Nou meiden ik ga jullie waarschijnlijk toch verlaten. Mijn temp had vanmorgen een gigadip en sinds net heb ik lichtroze als ik afveeg. Ik vermoed dat in de loop van de dag de duivels gaan doorbreken hier. Groetjes, Astrid
marmarris dat was niet afgesproken. je moet wel luisteren . meid balen maar ik hoorde dat een juli baby heel mooi is. en je mag altijd blijven hangen hier. nog even een vraagje dat hcg daardoor krijg je toch ook die zwangerschapskwaaltjes of zie ik dat verkeert? groetjes las