haha ja kim dat is met alles. ik ga me nu ff omkleden moet om 11 uur sporten..daarna kletsen we verder...
@koeky de reden van de operatie is dat ik endometriose (=cysten) heb, middels een operatie wordt dit zo goed mogelijk verwijderd. Helaas is er kans op beschadiging van eileiders en/of baarmoeder dus het wordt heel spannend voor ons..... @sjaantje2006bedankt voor je hug Voel me vandaag echt superkl*te meiden, vandaag is het jankdag hier... had er deze keer teveel op gehoopt....was te mooi om waar te zijn.... Helaas
Nou.. vanmorgen helemaal happy naar het werk, want ik was nog niet ongesteld. En nou loopt het er met emmers af. Aan de rooie Potverdorie. En dit was dan de 5e dag overtijd. Ik snap mijn cyclus niet meer. Na die miskraam in Mei is het zo'n verschrikkelijke ratjetoe. mk-35-28-36(mk)-20-32. Dan maar verhuizen naar November, of zo? Kweetut echt niet meer...
joaney balen meid het is vandaag niet zo'n goede dag volgens mij. vanuit hier een dikke knuf. groetjes las
Hai meiden! Kom ook maar weer eens een berichtje plaatsen. (lees meest alleen...) Maar ik hou het niet meer! Zit nu op dag 8 na mijn ei, tenminste dat zegt FF. Volgens mij kan ik ook al twee dagen eerder mijn ei hebben gehad en dan zou ik dus op 10 DPO zitten. Ik heb altijd een luteale fase van 11 dagen. Maar ik hou maar gewoon FF aan en dan zou ik dus donderdag (niet) ongi moeten worden. Temp zit al dagen op 36,9 dus dat gaat ook goed! Zijn er soms nog meer meiden die donderdag gaan testen? Als het tenminste dan nog nodig is [-o< [-o< [-o< Ben helemaal zenuwlappig Normaal heb ik dat nooit zo erg....zou het een goed teken zijn? Heb overigens geen kwalen. Niks, noppes, nada
mijn NOD is vandaag tot nu toe nog geen duivels te bekennen ben benieuwd de rest van de dag. wacht nog even af. wel buikpijn misselijk en hoop andere klachten die kunnen wijzen op een zwangerschap. groetjes
ja wacht vandaag nog even af. heb wel allerlei verschijnselen maar ben zo bang dak tog ongie word nog vandaag of morgen en ben zoooooo zenuwachtig
heey dames, de plicht roept, moet weer gaan werken. tot vanavond! en ik wil geen ROOD zien! van niemand! xxx sjaantje veel te lang wachten!
goeiemorgen damessssssss yess ,yess ,yess ,tis ons uiteindelijk gelukt ,ik ben zwanger! heb geen bloedtest laten doen ,maar een testje ertegenaan gegooid ,en ja 2 mooie strepen !ben echt heel blij en hoop met heel mijn hart dat iedereen die bezig is om zwanger te worden ,deze blijdschap zo snel mogelijk kan meemaken !veel successsssss oh en nog iets ,bij mijn symptomen heb ik vergeten bij te melden dat ik ook heel duizelig ben met opstaan en veel moet plassen heel veel liefs van mij en hoop het beste voor jullie doeiiiiiiiiiiiiiiii
Ik heb het nogal druk met vna alles, maar lees wel mee. Meiden succes allemaal en de zwangere GEFELICITEERD. Hopelijk blijven die duvels nou eens weg.
hello! @Rana: Van Harte Gefeliciteerd!!!! ( ik ben ook al een paar dagen duizelig ) Ik ben ook niet meer zo actief, maar volg jullie wel hoor! O ja, ik zou testen vandaag, maar durfde niet. Ik was bang voor een teleurstelling. Ik wacht denk ik maar af tot ik naar de gyn. ga. Misschien ben ik tegen die tijd wel ongie.
echt bedankt allemaal !hoop voor jullie ook het beste !dat jullie ook het geluk mogen hebben een positieve test in jullie handen te houden! en koekie :heb net gelezen dat je pendel ook voor oktober was ,bij mij had sonja ook gependelt (oktober een jongetje)tis uitgekomen ,hoop dat jij ook binnen enkele dagen mag juichen van geluk doeiiiiiiiii