rana GEFELICITEERD! En t word tijd dat je een mooie baby banner aan maakt zodat je er extra van kan genieten! succes en geniet er van
hoop dat je dit keer prijs hebt!ik ben al ongeveer sinds twee weken duizelig ,hoop het ten zeerste voor jou en iedereen die bezig is hier lieve groetjes
weekend niet gelezen en meteen weer tig pagina's vol. alle lieve meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes, Aly bedankt voor je lieve pb'tje... Samcat: oh gos meis, wat onwijs klote zeg. en dan die operatie, maar weet je, de artsen zijn gewoon goed en er gaat helemaal niets beschadigd worden en als je geopereerd bent dan ga je gewoon hartstikke snel zwanger worden, ok. Meis, een hele dikke cyber knuffel en neem maar gewoon een echte baaldag vandaag... Rana: van harte gefeliciteerd. alle wachtenden: heeeeeeeel veel succes. Liefs, Daan
hallo meiden ten eerste Rana gefeliciflapstaart. maar was je nou overtijd of niet kan je banner niet meer zien. groetjes las
Hoi meiden, Allereerst, Banjer en Rana gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! Samcat, och wat vreselijk balen meid! Veel sterkte, hopelijk verloopt de operatie goed en herstel je snel, zodat je weer verder kunt... Verder iedereen hier, veel succes, ik blijf jullie volgen en meelezen!
Poe.. jullie lullen veel te veel Ik kijk een weekend niet en het is alweer 20 pagina's verder dus ik vat het maar weer even samen voor de mensen die nog een maandje moeten wachten voor jullie is het natuurlijk weer even goed balen maar kop op! er zijn nog maanden genoeg en de zwangeren: succes met zwangeren want voorlopig zien we jullie hier in de NOD-topics niet meer terug als het goed is en samcat: das klote zeg.. bah Hier is het nog steeds spannend... afgelopen vrijdag geen duivels.. en nog steeds niet ik wacht nog tot einde van de week tho de lengte van de maand lijkt wat te wiebelen de laatste tijd.. du s ik reken nog maar nergens op
Nou meiden het is nu toch echt over in de loop van de morgen hebben die verrekte zich toch echt aangemeld. Ik ga dus door naar november al zal ik hier toch nog wel blijven meelezen. Groetjes, Astrid
Hmm ben ik dan de enige die er echt bijna geld op kan zetten.. dat als het sochtends als ik wakker word er niets is.. het over het algemeen dan ook echt smiddags niet meer gaat gebeuren?