Ik heb het gevonden ben er nu al de hele middag meebezig en eindelijk. Die klachten worden allemaal veroorzaakt door het hcg hormoon en de ene maakt er veel aan en de ander minder dus ... en nee ben er helemaal niet mee bezig! groetjes las
Dat is wel grappig Gerrina dat je zo'n voorspellende droom had over je temp, nu nog even dromen dat je zwanger bent en dat dat dan ook lekker uitkomt . Groetjes, Astrid
Scheet, ik zou d'r nog voor gaan deze ronde. Ook al ben je nu toch ongesteld geworden....toch blijf ik een heel goed gevoel houden bij jou. Kan misschien ook komen omdat ik het je zo ontzettend gun Hoe dan ook, Niet stil blijven liggen deze komende weken en er gewoon nog een keertje voor gaan Die tarot kaarten zullen dat beamen, let maar op 8) Liefs, Gerrina
Heb ik ook al een paar keer gehad maar da werk dan dus blijkbaar niet @ Las Naaaaah, ik vind je super relaxed hoor. Zo te zien ben jij er idd helemaal niet mee bezig Doe je goed
nou ik doe mee als ik echt overtijd ben! eerder niet. en ook niet als mijn temp enorm daalt hihihi nog een kleine week afwachten, vin djij het wachten ook nog steeds zo moeilijk?
Nee eigenlijk niet. Ik had zelfs nog niet eens op mijn banner gelet. Tis dat jij er een opmerking over maakte over gelijk lopen Ik vind juist die dagen voor mijn ei heel lang duren. Daarna vliegt het voorbij. Komt misschien ook omdat ik al een hele poos bezig ben en mezelf dus ook niet meer zo gek zit te maken die dagen voor mijn NOD. Maar ik test ook pas wanneer mijn temp hoog blijft hoor. Zonde van mijn testje anders. Ik heb er nog maar 1 van deze site. Dus ik ben er zuinig op
Hahahahaha....las....drammer jij Weet je wat....als ik positief test, doe jij dat ook Zjow, en nu weet je net zoveel als ik. Nog nix
Dat klopt. Maar ik zei ook: Ik weet niet wanneer. Daarvoor moest je bij Marloes zijn, remember Ach het blijft toch altijd maar gissen. Laat het duidelijk zijn dat ik natuurlijk hoop dat je zwanger bent want ik gun het je. Maar ik ga niemand loze hoop geven als ik zelf helemaal blanco ben. Ik ben geen toekomstvoorspeller heh. Maar het is wel roze
Hmm na het pendelen gaan we hier ook toekomstvoorspellingen krijgen? Dat word wel interessant zo *grin* (overigens.. 1x laten pendelen omdat ik er niet zo in geloof maar wel vind dat je dat soort dingen best kan uitproberen.. en spontaan ook exact de genoemde maand.. ben ik toch officieel al sinds vrijdag overtijd... alleen wisselt de lengte van de maand wel vaker lately.. dus zet er geen hoop op nog )
hallo meiden WAt een gebep alweer, kan het niet bijhouden hoor.... RAna: van harte gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van....... Cindy: zolang de duivels er niet zijn is er nog hoop.... Samcat en mammairis: wat ontzettend balen meiden...... Degene die negatief getest hebbe"n: wacht maar, over paar daagies is ie gewoon positief! Alle afwachters heel veel succes...... Hier alles rustig, maar de nodige ingebeelde kwaaltjes, hihi.....probeer er gewoon niet op te letten........ GRtjs Twinny
gerrina ben benieuwd of dat roze dan uitkomt. en of dat deze maand is of niet dat zien we over 7 dagen. Heb er zelf wel een goed gevoel bij. Ook omdat ik mijn eisprong heb gevoeld en we een paar uur voor en een paar uur na nog flink geklust hadden. maar ja we zien wel nog 7 dagen gek maken. groetjes las
trekkerig gevoel in me buik en liezen en hoger..... gevoelige zware borsten misselijk zo af en toe......... dat soort dingen, je weer wel van die heel normale! grtjs Twinny