Hmm ik zou bijna vragen of je er ook eens eenjte voor mij wil doen *grin* *kijk toch wel erg nieuwsgierig*
Hmmm....ik persoonlijk heb het er niet zo op om kaarten te leggen via de pc. Nl wanneer je de kaarten schud dan geef je een "energie" af die dan toch weer belangrijk is lijkt mij voor de kaarten en dat kan niet via zo'n schermpje. Maar kan toch leuk zijn om te doen hoor
nou gerrina ik heb wel een aantal vragen waar ik graag antwoord op wil hebben.maar dan moet ik met iemand praten die zoals char en weet niet of ik dat wil. zit in twee strijd. nog advies? groetjes las
Aha, ja ik heb helemaal geen ervaring met kaarten leggen. Ik vond het pendelen al helemaal te gek. Laat staan kaarten leggen, de spanning van wat zal de pendel of in dit geval de kaarten zeggen. Ik vind het ook allemaal interresant.
Zou ik wel willen doen hoor maar ik kijk graag iemand aan wanneer ik een kaartje moet trekken voor iemand anders. In dit geval kijk ik dus naar de foto van die persoon. En jij hebt geen foto's in je album Noem mij raar maar ik heb zo het gevoel dat ik wat dichter sta bij die persoon
hmm tja.. ik heb er geen fotoos staan omdat "niemand" weet dat ik hier zit en dat wel de bedoeling is stiekum ik gooi er wel eentje in een pm-tje enneh.. ik ben de laatste die iemand raar zou noemen voor zoiets maar.. eerst even naar huis fietsen
misschien een beetje bang voor wat er dan allemaal gezegt gaat worden. namijn moeder overlijden begin dit jaar is er een familie geheim uitgekomen van daar groetjes las
gerrina ik leg de kaarten klaar! hoe laat ben je er hihihi ik denk dat de kaart die je voor mij trok genoeg zegt. ik moet denk ik nog even geduld hebben met de kinderwens
Op zich zijn dat soort voorspellingen toch geen dingen die anders niet zouden gebeuren? wat dat betreft kan het hooguit "eerder" kennis opleveren.. maar het veranderd officieel niets afhankelijk van wat je er mee doet natuurlijk en ook beetje afhankelijk van het familiegeheim natuurlijk.
Denk da'k ook maar es van die kaarten ga kopen...idd zo via de pc...vindt het wel grappig hoor, maar soms slaat het echt nergens op. Ga donderdagavond maar ff naar Hilversum, heb daar een winkel gezien waar ze de kaarten verkopen...heb er al vaak mee in m'n handen gestaan.
saskia heeft gelijk het kan een waarschuwing zijn of iets wat je inzicht moet geven. het is aan jou om daar iets mee te gaan doen. een negatieve kaart kan negatief gezien worden maar als je er zelf iets mee doet kan het juist positief voor je uitkomen. mijn vriendin heeft 3 weken geleden heel vervelende kaarten getrokken, best zielig, maar ze heeft er wel iets mee gedaan. dus het ligt echt aan jezelf. en natuurlijk ook aan de vraag die je stelt!
Jeetje! Spooky 8-[ Hier ook zoiets. Mijn moeder leeft dan wel maar ook een groot geheim omtrend mijn moeder die ik naar buiten heb "mogen" brengen. Ik kan me voorstellen dat het een beetje beangstigend is. Maar ik denk toch dat ondanks dat je heel graag meer antwoorden wilt. Luister gewoon naar je gevoel. Maar wees wel voorzichtig naar wie je toe gaat. Er zijn teveel charlatans die misbruik maken van je die voornamelijk alleen maar geld willen zien van je.
Persoonlijk vind ik dat er geen negatieve kaarten zijn. Alle kaarten geven je advies en het is aan jou wat je er mee doet. Ik zie een tarot legging ook meer als een adviesgever een leidraad. Geen toekomstvoorspeller.
Een vriendin van mij is wel eens naar iemand toegeweest, omdat haar vriend plotseling overleed aan een hartaanval, hij was pas 26. En het was voor haar een opluchting en heeft haar heel veel rust gegeven.
hihihi nou dames ik ga weer! ga koffiedik kijken en kaarten leggen vnv op het suikerfeest van mijn vriendinneke ik spreek jullie morgen dikke x