Gerrina... heb je voor mij ook een kaart? Ben erg benieuwd nl hoe ik er voor sta nu op dit moment en de toekomst..
Hey meiden, Hoe is 't ermee? Hier is Sophie weer even. Met een heftige blaasontsteking (weer) en volop aan de antibioticum Wat leuk dat jullie je ook met Tarotkaarten bezighouden. Wij hebben hier ook twee 'setjes'. Af en toe leggen we ze voor elkaar. Ook trek ik wel 'ns een kaart. xx Sophie
Heb je een fotootje voor mij dan? 8) Zal ik het straks doen ok. Ik moet nu echt nodig aan de kook. Mannetje komt zo thuis.
Heeeeej sophie Leuk je weer effies te zien. Jij mag voor mij dan een kaartje trekken Lees jullie later weer....
Lieve Gerrina, Ik heb voor je de Schijven Koningin getrokken. Betekenis: De Moeder van de Groei en Sappige Levenskracht. De omschrijving bij 'Licht' vind ik erg mooi: vrouwelijkheid, weelderigheid en overvloedige vruchtbaarheid. Waarschijnlijk kun je zelf de kaart interpreteren. Een erg mooie kaart x Sophie
Marloes, leuke foto's Voel me gelijk 'thuis' bij je Je ziet er erg lief uit en volgens mij is er met jou veel lol te beleven Ik ga ook aan de kook. Tot straks. xx Sophie
Komt ie dan: Negen van Pentagrammen staat voor verdiende rust. Het getal 9 staat voor beloning en resultaat. Je houdt van de goede dingen van het leven. Op het plaatje staat een dame, rijk uitgedost, een prachtige tuin vol wijranken, een groot huis op de achtergrond. Ze heeft een valk op haar hand. Tijd voor spel en plezier dus. Deze kaart zegt dat je geen zorgen hebt en hoeft te maken en je kunt je heerlijk ontspannen. Er is niets wat je bezig hoeft te houden. Vaak betekend deze kaart letterlijk dat je met vakantie gaat of van plan is om een paar dagen vrij te nemen. Enkele kernwoorden: voltooiing, materieel geluk, succes, vervulling, luxe. deze kaart geldt in de traditionele duiding als de financiële gelukskaart, die een meestal onverwachte winst belooft. Een buitenkansje, een lot uit de loterij, maar deze kaart kan ook op innerlijke verrijking duiden.
Hey, bedankt Sophie De betekenis die jij hier neer zet is heel mooi en beloofd ook veel goeds. Overvloedige vruchtbaarheid....toe maar Maar de kaart schijven koningin komt niet voor in mijn tarotdeck Bedoel je misschien pentagrammen? Of heb jij heel andere kaarten. Kan ook natuurlijk. Er zijn zo veel verschillende. Kan je een plaatje plaatsen?
Hoi meiden, Als jullie een momentje hebben ga ik 1 voor 1 jullie vragen beantwoorden Tot zo! x Sophie