Ja, dat lijkt me ook geweldig Ik bedoelde t bevallen op zich, maar ook dat doe ik misschien wel liever zelf
sophie het beantwoord eigenlijk een andere vraag waar we het vanmiddag over gehad hebben. groetjes las
eigenlijk wel jammer, dat ze hier geen chat functie hebben ofzo... gaat een stuk sneller.. Gerrina, Las, Sophie en ikke..... gaan samen voor de juli beeb... en dat gaat lukken...
Hopen dat die blaasontsteking en antibioticum de boel bij mij niet in de war stuurt Straks even lekker tv loeren... Volgens mij is vanavond de finale van Hollands Next Topmodel.
sophie ik had het vanmiddag over dat er na mijn moeders overlijden een familie geheim is uitgekomen. Wat ontzettend veel vragen bij mij oproept. en wat betrefd intuitie ik heb er een goed gevoel over deze ronde maar durf eigenlijk nog niet te juichen. groetjes las o ja een chatfunctie bij witchwizzard heb je die
http://makephpbb.com/phpbb/viewforum.ph ... tchwizzard marloes moet je deze even proberen maar volgens mij moet je je eerst aanmelden
he meiden, Ik lees net over julie kaartlegging. Zou er iemand voor mij ook een kaart willen leggen? Liefs Moons ps. gefeliciteerd voor de zwangere, weet niet meer hoe ze heet. En natuurlijk voor de meiden die ongi zijn geworden dikke knuffel.
Oh, nu snap ik t ja. Hopelijk krijg je je antwoorden.... Super dat je een goed gevoel over deze ronde hebt. chatfunctie heb ik niet... x Sophie
Hoi Moons, Ik heb t net als Gerrina op foto gedaan. Zal bij jou zo even wat berichtjes lezen om me op je te focussen. x Sophie p.s. daarna stop ik er weer even mee, ben niet helemaal lekker namelijk