marloes je hoort ook wel eens dat vrouwen die zwanger zijn als nog menstrueren soms alleen de eerste maanden en soms de hele zwangerschap. blijf voor je duimen. groetjes las
Nog vraagje tussendoor: Ik las hier ergens via een link dat je baarmoeder-slijm in de cyclus (naar mate van vruchtbaarheid) veranderd (dradentrekkerij enzo (?)) Vroeg me af of iemand hier dat bij zichzelf checkt? Heb je er echt wat aan? Liefs
Misschien is dit idd ook een mogelijkheid, laat anders voor de zekerheid een bloedtest doen bij de HA, misschien weet je dan meer!!! We denken aan je! Liefs, Duveldraakje
@alice, ik kan me nog herinneren dat Gerrina in het september NOD er iets over gezegd heeft, of niet Gerrina? Over die dradentrekkerij? en eiwitten enzo?
hmmm... :-k Denk niet dat ik dat geweest ben maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik zeg zoveel hier Maar dat neemt niet weg dat ik er wel iets vanaf weet. Als je uit gaat van een ideale cyclus dan zou je dus na je menstruatie beginnen met -of geen afscheiding -of hele plakkerige dikke afscheiding. Wanneer je tegen je vruchtbare periode aan zit dan wordt je afscheiding wat romiger. Je bent vruchtbaar wanneer je de zogenaamde "egg white" afscheiding krijgt. Het lijkt dus op eiwit en je kan er idd draden van trekken tussen je vingers. Dan zit je je ongeveer 1 of 2 dagen voor je eisprong (en ook de dag van je eisprong). Je afscheiding kan ook juist heel erg nat en dun zijn. Deze afscheiding (de egg white en/of de natte) zorgt ervoor dat het zaad goed blijft en het heel spoepel naar binnen kan glijden. Direct na je eisprong veranderd je afscheiding weer naar -of helemaal niets -of het plakkerige. Let wel: dit is niet bij iedereen zo hoor. Zoals ik al zei ga je hier van een "ideale" cyclus uit. Kan dus voor ieder ander verschillend zijn. Hoop dat dit een beetje duidelijk was. Als je nog vragen hebt dan stel ze maar gerust Liefs, Gerrina
Hi Ladies, ook ik kom jullie 'helaas'weer vergezellen in Oktober.. ik had zo'n goede hoop deze maand en voelde me zelfs zwanger maar helaas begonnen dinsdag de krampen en vanmorgen was het kreng daar..was er al bang voor.. de dagen schommelen nog steeds na 5 rondes, maargoed ook daar is niets aan te doen en hoop houden... ik baal vreselijk en ben er weer verdrietig om, en me juist zo voorgenomen dat niet te zijn maar positief te denken...gatver, baal... nieuwe NOD denk ik 16 okt, uitgaande van maar 32 dagen....xxx
@ Dora Ontzettend balen meis. Ik ken het gevoel iig van harte welkom en ik hoop dat Oktober je vruchtbaarder gestemd is. Liefs, Gerrina
dank je wel! en laten we het hopen! dat okt ons maar gunstig gezind mag zijn en zwanger mag maken... kan niet wachten! pff wat is het toch moeilijk...en iedereen die ik spreek de laatste tijd, daar was het allemaal raak bij in de 1e ronde.. ik zoek ze er lijkt wel op uit.
@gerrina... Handige tip van flip... Zo leer je er telkens wat bij.. Ik wist dat eigelijk niet, van die afscheiding...thnx.
Dankjewel Gerrina! Ik ga het bij mij maar s inde gaten houden, kijken of er echt wat veranderd de komende dagen. En Dora balen meid, maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Veel succes en we gaan weer duimen! Liefs
Ur welcome En als je daarbij ook nog tempt dan heb je helemaal een heel goed beeld van wat er allemaal in je lichaam gebeurd tijdens je cyclus. Eigenlijk heb ik mijn banner niet eens nodig Veel succes ermee. Liefs, de flip
Eigenlijk moet September ons zwanger maken heh, zodat we in Oktober positief kunnen testen Ik mag het in ieder geval hopen. Aan ons kan het niet liggen. We klussen of suf deze dagen
@Flip Zit er idd over na te denken om vanaf de volgende ronde te gaan tempen, maar ik zou zo kaal vinden zonder banner
Daarom laat ik 'm ook staan die banner. Zo kunnen anderen ook meekijken 8) Ik zie trouwens aan jouw banner dat je vandaag nog flink aan de klus moet
Kun je een geheimpje bewaren? We hebben al geklust vanochtend... Zou vanavond nog kunnen ivm aanmaken zwemmies?
Hahahaha Welja joh. Het beste kruid heeft ie dan vanmorgen al geschoten maar alle beetjes helpen, toch? En twee keer op een dag sex is nooit weggegooit
Zo is het maar net! Ben blij dat ik mag van jou haha! Vanaaf eerst verjaardag van mijn kleine nichtje en daarna nog naar de kroeg.. oeioei als dat maar goed gaat.
Hmmm....dronken zaadjes.... Da gaat vast 2 slagen vooruit, 3 slagen terug Komt vast niet goed Maar hij heeft vanmorgen al zijn best gedaan
@Maria, ja we lopen deze keer precies gelijk hè? is jou cyclus ook 31 dagen??? Mijn duvels zijn ook weer terug in hun doosje... We kunnen weer op 't gemakje aan de klus...