Lieve Moons, Hier jouw kaart. Een foto was niet nodig. Had heel duidelijk t gevoel bij t pakken van een kaart. Ik schud ze en verspreid ze over tafel (zie alleen achterkant) volgens ga ik er overeen met mn hand en word ik meestal erg naar 1 kaart getrokken.... Je kaart: Staven Koningin Betekenis: De Moeder van de Liefde en het seksuele instinct Licht: Onafhankelijkheid, verbondenheid met de natuur, waardigheid en medegevoel (warmte, standvastigheid, loyaliteit) Zij representeert de vrouwelijke kracht van het element vuur en is ontvankelijk, wilskrachtig en ondernemend. Meiden, hier laat ik t bij. Bedacht me net dat dit misschien meer off topic hoort!
Dank je voor de kaart, volgens mij wel een goeie, of niet. Nou aan de sexsualiteit zal het niet liggen, we zitten weer in de klusperoide Liefs Moons
Hoi Moons, Ik vind t een hele mooie kaart! Eigenlijk is t handig t hele verhaal te lezen en dan voor jezelf de kaart te interpreteren. Zo doe ik t bij mezelf ook. Nu heb ik een aantal steekwoorden uit t boek opgeschreven. Klus ze en veel liefs. X Sophie
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Das gewoon creepy 8-[ Hoor jij ook die tune, Sophie? Tunununu tunununu (twilight zone) What are the odd's dat we gewoon dezelfde kaart pakken voor dezelfde persoon uit een dik pak kaarten !? Onwaarschijnlijk toevallig. NOT! 8) btw, jij hebt wel hele mooie kaarten zeg. Zijn veel mooier dan de mijne. Ik denk dat het tijd wordt dat ik een nieuw deck ga aanschaffen Nog bedankt voor die mooie kaart Liefs, Gerrina
Zat ik ook net aan te denken. Als we allemaal in ieders lijstje staan dan kunnen we als en wanneer we willen met elkaar in een groeje kletsen. Lijkt me best leuk om es een keer te doen. Sophie dan moet jij wel ff msn downloaden heh
het is wel gek maar het zegt wel wat. dat ik mijn gevoel moet volgen. dat er eindelijk weer harmonie en rust is gekomen naar een hectisch jaar. En ik denk dat als ik de tijd neem. Dat die vragen wat ik heb wel beantwoord zullen worden. vandaar dat geduld denk ik groetjes las
Ik denk ook idd, Las dat wanneer de tijd rijp is de antwoorden vanzelf zullen komen. Daarvoor hoeft je niet persee naar een paragnost ofzo. Vertrouw gewoon op je intuïtie. Hoewel bevestiging vaak wel heel prettig is. In mijn geval was dat zo. Ik had een bepaald "weten" een heel sterk gevoel. Een "weten" zonder dat je eigenlijk zou kunnen weten. Maar toch "wist" ik het. Klinkt een beetje vaag misschien maar anders kan ik het niet uitleggen. Maar toen het bevestigd werd door iemand anders was het voor mij een hele opluchting. Ik was toch niet gek En later werd het ook bevestigd door mijn moeder.
ja maar jij kon dat weten nog bevestigd krijgen maar ik krijg geen antwoorden meer op mijn vragen. groetjes las
Ik weet natuurlijk niet hoe of wat de situatie is/was. En dat hoeft ik ook niet te weten want dat gaat mij helemaal niets aan maar.. Is dat nog nodig dan of "weet" je het eigenlijk al? Als er dingen zijn waar waarbij je volledig in het duister tast en waar je toch heel graag antwoordt op hebt dan zou je een paragnost kunnen raadplegen. Maar wat ik al zei: wees voorzichtig daarmee. Ga niet naar zomaar iemand. Droom je veel? Let op je dromen.
Tis erg rustig geworden hier. Zit iedereen voor de tv ofzo? Ik ga maar ff een lekker warm bad nemen. Lees jullie later wel weer..
potverdorie dat is niet bij te houden hier! Ik moet gaan opschrijven op welke pagina het hier eindigt als ik uitlog om bij te blijven! Hier is alles nog betrekkelijk rustig. Vandaag wel wat onheilspellende pijntjes in mijn onderrug, maar dat heb ik eigenlijk al twee weken (ook wel gek?). Ook had ik iets onsmakelijks: een soort natte vlek in mijn onderbroek met binnenin een heel klein streepje bruin? Verder heb ik vreselijke jeuk over mijn hele lijf, maar mijn man niet. Wat dat nou weer is, ik heb geen andere douchegel of zo, de katten zijn vlooivrij... Ik geloof niet dat het een evt symptoom is, maar irritant is het wel. Maris
oh oh.... ik heb al vruchtbare slijmies..... vanavond dus echt klussen.... hihi vandaag is pas dag 10.... van cyclus van 30 dagen... maar het eitje komt er weer aan!