hihi! Ik moest net even hardop lachen om foto HK13 (18 in de lijst): allemaal enorme zooi, en dan met zo'n ijzerzaagje een randje afzagen! Erg komisch om te zien! Trouwens, het is al eerder gezegd de afgelopen dagen, maar een chatfunctie zou toch wel handig zijn! Groetjes Maris
Dames, ik kruip lekker mijn bedje in. Hubbie is 'm al aant opwarmen Slaap lekker voor straks allemaal. Behalve Marloes. Die moet eerst aan de klus Liefs, Gerrina
hihihi gelukkig zijn we allebei wel redelijk handig. Maar mijn hubbie heeft gelukkig voor electrotechniek geleerd op de middelbare school. hihihihi HK13 idd, toen had ik nog hoop dat het snel zou gaan.
Je bedoeld Temptation Island? Ik snap ook niet waarom mensen daaraan meedoen. Heb het een paar keer gezien en ben dan steeds weer blij dat ik bij mijn eigen man in bed mag kruipen. Maar dat Topmodel gebeuren vind ik toch wel erg leuk!
Nou dames, Hubbie is net thuis gekomen, ik gaat lekker naar m'n bed. Ik spreek jullie morgenochtend weer. dikke cyberhug en dat de door zwarte piet ontvoerd zijn naar spanje.
Goeiemorgen allemaal !, Hier zijn de echte ongikrampen begonnen. Die zijn echt niet te missen (ik lig bijna dubbel). Zal vandaag (dag 41) wel ongesteld worden ... en nu maar uitvogelen wanneer volgende maand mijn ei komt Ik ben niet teleurgesteld meer want ik had al negatief getest. Ik ga met veel zin naar ronde drie. Lieve meiden, ik lees deze maand verder met jullie mee en zal proberen de duiveltjes hier te houden. Ik duim voor jullie en ga alvast maar eens rondkijken in november ... Dikke knuffel Tinky -X-
He wat jammer nou Tinky maar ik wens je in ieder geval veel s6 voor de volgende ronde. Groetjes, Astrid
Pff.. jullie typen te veel hoor Ik vind die tarotkaarten trouwens allemaal wel erg mooi. Heb er zelf weleens naar staan kijken in de winkel maar eigenlijk nooit gekocht Toen ik vriendjelief vertelde dat het hier over tarotkaarten ging verwachtte ik stiekum dat hij me voor gek zou verklaren Maar hij vond het juist erg leuk. (soms blijft hij me verbazen.. hij was ook al zeer positief tegenover reiki) maarja.. inmiddels ben ik nu officieel 4 dagen over tijd... en begon net het idee te krijgen dat ik misschien toch maar eens blij moest gaan kijken.. zit ik nu met onwijze buikpijn eens afwachten of het stress is.. of toch wat anders vrees toch het laatste Enige positieve daar aan is at ik dan serieus een stevige kop koffie ga nemen.. want dat wakker worden met bijna geen koffie is het ook niet helemaal *kijk slaperig*
goedemorge, koeky wij hebben de hele zolder verbouwd.van een grote 2 slaapkamer plus een washoel en een boilerhoek gemaakt. maar wij dachten ook van nou een half jaar en dan moet het gefiks zijn. we moeten nou een jaar verder nog alleen het washoek betegelen en de trap bekleden. maar ben al blij dat we zover zijn. Saskia je bent toch nog niet ongi? dus blijven hopen, Marloes flink geklust hoop ik anders klopt het rompertje niet! groetjes las
en nou vergeet ik het beste paard van de stal maar ze luisterde ook al niet maar echt zwaar kl... tinky. vanuit hier een dikke knuf. groetjes las
las: ik geef de hoop nog niet op.. maar vind het toch wat naar trouwens nu wel misselijk van een koekje wel een suikerfeestkoekje overigens.. dus mierzoet en ontzettend lekker
hallo meiden MArloes:: ik wil ook zo rompertje! Las28: zozo al kokhalzen.klinkt goed hoor........ Tinky: ach meid, het zal toch niet! Fransje: weet je zekers dat het geen vruchtbaarslijm is en je ei er aan komt? Tarotkaarten is altijd leuk. Een goede vriendin van mij doet dit ook vaker voor me. Van de week was ik bij haar en ze vroeg, zal ik nog ff de kaarten doen. toen zei ik nee...... dat van de vorige keer was nog niet allemaal duidelijk! Raar genoeg valtl alles in de loop van de tijd altijd op zijn plaats.........deze nog niet.... Hier alles rustig, vanmorgen onverwachte temp. dip. Hoop niet dat de duivels deze maand opeens 5 dagen eerder komen! Kan niets anders dan afwachten...... Vandaag ga ik eens lekker naar de kapper.......... Tot straks Twinny
Zo zeg, ik kan het hier bijna niet bijbenen met lezen Bij mij is het game over, de duivels zijn vanmorgen echt goed doorgebroken Ik heb wel even een vraag. Het begon eergisteravond met bruinverlies. Vanmorgen zette het echt goed door. Wat moet ik nu als dag 1 noteren? Zondag of dinsdag?
Hier weer eens een berichtje van mij Alle zwangeren: van harte meiden, lekker van genieten. Testers, mijn duimen draaien voor jullie. Klussers: heel veel succes! En de meiden die de op bezoek hebben, BALEN, maar op naar de volgende ronde. Liefs, mussie
Soms zeggen wij hier dingen.. die een normaal mens toch echt RAAR zou vinden bijv: voor ons doodnormaal.. maar stiekum is het toch wel een beetje een rare opmerking als je niet weet waar het over gaat