ja zeker toch vind ik het grappig om te zien.. heel de wereld word niet blij van misselijk zijn en overgeven en wij juist wel dat vind ik toch wel leuk cq grappig
Toch moeten jullie me nu even helpen hoor ja.. ranzig verhaaltje so far deed ik er niet aan mee.. maar nu moet er toch even iets gevraagd worden vrees ik dacht net dat ik wat rozig spul op mn wcpapier zat dus ik stopte mijn vinger erin om te kijken of het ook daadwerkelijk zo was.... maar ik voel dus een soort van bobbel.. alsof er een soort van bal in zit? snap er geen barst van... dat zit er anders echt nooit hoor en toch best buikpijn ook.. dus ben ik nou stiekum toch ongesteld aan het worden.. of is het wat anders?
je baarmoedermond zal wat lager liggen en die zal je gevoeld hebben. Ligt eraan in welke fase je van je cyclus ligt hoe je bmm ligt
Hmm tja.. zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden.. maar tot dusver dus nog niet maar laatste paar maanden wisselt het af en toe paar dagen.. dus ik durf ere nog niet zo veel over te zeggen zoals je dan misschien begrijpt echter... dit heb ik nooit eerder gehad (althans.. niet bewust.. normaal kom ik daar niet zo vaak met mn vingers ook moet ik bekennen zegmaar) dus ben wel HEEL nieuwsgierig wat het nou is
Die bobbel is je baarmoeder, dit is een soort ronde kogel, als hij lager ligt betekent dit vaak dat je ongi eraan komt, ook is de baarmoedermond dan vaak een beetje open. Hopelijk wordt je niet ongi meid, ik duim voor je. Liefs Moons
mwah wel buikpijn en zo.. dus dat zal dan wel heb dat nooit eerder opgemerkt eigenlijk maarja.. normaal duurt het dan ook niet 4 dagen langer dan normaal.. dat zou het verschil kunnen zijn natuurlijk
Hi dames... nou heb gisteren vriendje nog goed versierd..haha... Heb zelfs dat randjesfietsen geprobeerd... kwam tot 3, bij 4 ging het niet meer hihi... deze week gaan we goed ons best doen...! dat rompertje kan ik niet meer afzeggen..
hey meiden, hoe is het aan het oktober front? Ik denk da'k vanavond maar eens een paginaatje of 30 terug moet lezen sinds vrijdag... Al nieuwe zwangeren? heb wel gezien dat er een heleboel mee zijn naar November. Dat was niet de bedoeling hé! Hoe is het met de DIE HARDS die eind van de week testen?
*pruil* volgens mij.. ga ik straks ook verhuizen naar november *mopper* nouja.. niets aan te doen vrees ik.. en eerst maar even kijken of het ook definitief door zet... maar ik heb eigenlijk de verwachting dat dat wel gebeurd ik zag ook al wat rozig spul enzo.. dus denk niet dat ik me nog illusies hoef te maken tot die tijd.. blijf ik jullie nog wel ff vervelen
Lekker muziekje haha Dames, ik moet nog een hele week wachten op mn NOD ! Kan er niet meer tegen hihi 8)
@Saskia78 Pfff wat spannend meid. Ik duim heel hard voor je. @Tinky balen! Volgende keer beter! Twinny schreef: Fransje: weet je zekers dat het geen vruchtbaarslijm is en je ei er aan komt? Ja dat zou ook nog kunnen, maar da's wel heel laat, want ik ben al vier dagen overtijd (voor wat dat waard is al je net 2 maanden gestopt bent met de nuvaring). Ik zag wel een topic bij "de eerste symptomen" van een aantal zwangere meiden die hetzelfde spul beschrijven als waar ik last van heb. Ben echt zo enorm zenuwachtig. Ga vanavond maar testen, maar durf eigenlijk bijna niet. Hoop het zo en ben wel heel bang dat het tegen valt... Fingers crossed! Liefs Fransje
Succes Fransje, ik hoop dat je positief test. Zou super zijn zo snel toch? Ik blijf duimen. kusjes Moons
Dat zou echt supersnel zijn. Durf er dan ook niet echt op te hopen. maar iets zegt me dat het gelukt is. Voelde ei (denk ik)op de juiste dag, had wat slijm op innestel dag en nu ben ik overtijd... maar goed voor hetzelfde geld zie ik spoken en ga ik vrolijk mee naar november voor de volgende ronde (maar liever niet natuurlijk). Grrrr, wordt er echt gek van. Had niet verwacht dat ik me zo zou laten meeslepen. Had me nog wel zo voorgenomen cool en relaxed te blijven. NOT! Liefs Fransje
Hmm ik zal voor je duimen hoor.. ik had ook 4 dagen overtijd maar volgnes mij is het hier nu afgelopen.. hoop dat het voor jou beter uitpakt
Ik heb ook last van spoken. Ben ook pas in ronde twee maar hoop zooooo zeer dat het nu raak is. Heb verder nog geen symptomen die wijzen op zwangerschap, dus ik weet het niet hoor!