vissie mijn cyclus is 30 dagen teminste als het niet beslist om 28 dagen te worden zou ik weer teug naar mijn oude cyclus dus we gaan weer volop er tegen aan sophie bij jou is het ook bijna zover dat er weer stevig geklust gaat worden ze staan bijna voor de deur gr maria
Hahahaha, hoe is het met jouw klussen...........ook nog maar 5 dagen tot je ei......... Dan kunnen we weer beginnen met aftellen..............
Grapje Hier alles oké Naar verwachting (volgens FF) heb ik maandag m'n eisprong, maar zeker weten doe 'k t niet. Succes heh! Samen lekker genieten en hij raak schieten
hahahah, jij en je plaatjes................ Hoe kan jij al zien wanneer je je kruis krijgt?? Ik ga maar gewoon uit van mijn vaste cyclus en morgen begin ik met mijn ovu testen.......... ik denk dat ik pas de 19e me ei krijg.............maarja samen met de ovu's en me temp moet ik toch wel een goed beeld kunnen krijgen........ Ik heb net met hubbie het er eens over gehad dat me ovu test van vorige keer waarschijnlijk niet "dik" genoege streep had, hij had hem in mijn nachtkastje gelegt en idd hij was niet zo dik en donker als de test streep... En als we dan terug rekenen samen met de wetenschap dat je a 12 á 16 dagen na je dikke streep is blijkt dat we te vroeg gestopt zijn met klussen.......... Dit doordat ik een heel weekend weg was met me werk en we dus niet konden sexen maar deze maand komt het helemaal goed..... ik heb zelfs voor het eerst gedroomd...............dat ik zwanger was en op 13 okt er achter kom.......... Met datum en al dus ik [-o< dat dat mijn teken was.... Dus ik blijf nu ovu's gebruiken tot me streep echt afneemt en mijn temp echt hoog blijft...............(TOT AAN MIJN POSI TEST )
Wauw, dat je erover gedroomd hebt is wel een heel goed teken!!! Ik kan nog niet zien dat ik een kruis heb, maar weet bijna zeker dat ik beide voorgaande cyclussen op dag 16 mn eisprong had. Dag 16 is dit keer komende maandag. Met ovutesten heb ik geen ervaring. Raad je t aan? Vorige maand hebben we na eisprong eigenlijk ook heel weinig geklust. Was enorm druk met werken en had weinig zin. Jammer, want normaal lust ik er wel van. Nu bedacht ik ook dat t slim is om voor de zekerheid om de dag te blijven klussen. Ennnnnnn zoals je zegt: Tot de +
Hoi meiden, spannende tijd weer ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is vorige maand cyclus van 42 dagen dus als ik van iets minder en iets meer uitga dan zal het ergens tussen de 17 de en eind volgende week zijn dus maar goed om de dag klussen en dan wachten op de positieve test in oktober. Succes allemaal met klussen en dat we allemaal een posi test mogen hebben!!
Hallo allemaal, kben nieuw hier! Mijn NOD is 4 okt!!!! Bij mn 1e zwangerschap was het gelijk raak dus wie weet! haha Nou we gaan er maar niet vanuit hoor, anders valt het zo tegen!!
Ik hoorde laatst ookal dat het een goed teken is als je er over droomd...................................................spannieeeeeeeee [-o< Ik zou de ovu's zeker aanraden.......ik heb dus vorige maand heel goed kunnen zien van hoe of wat......allen wist ik toen niet dat me test streep dikker moest zijn.........ervaring doet leren he......... Het is geen must hoor maar ik vind het wel fijn zo kan ik me temp er ook me vergelijken....... Justmarried....welkom hier en ook jij heel veel suc6 deze maand....de NOD van mij (en sophie) ligt op 3 Okt.....dicht bij elkaar dus.... Lot23.............ook hoi, .........een cyclus van 42 dagen.....ben je nog aan het ontpillen......??? Doe jiju aan tempen of ovu testen...misschien dat dat een steuntje kan zijn zodat je een beetje kan kijken van hoe of wat.........hoe dan ook lot of luck
hoi remember, ja was mijn eerste cylcus na de pil dus hoop dat het nu geen langere cyclus word. Ik ben wel aan het tempen om een beetje meer zicht over mijn lichaam te krijgen maar doe het niet altijd op dezelfde tijd is dit erg? mijn temp is meestal rond de 36,8C. groetjes
Welkom aan lot en justmarried! Bij mij zijn gelukkig de duiveltjes bijna weg en dan kunnen we in ons nieuwe huisje flink aan de klus! We gaan dit weekend verhuizen dus ik weet niet wanneer ik hier weer kan komen. Ik wens jullie allemaal een fijne klustijd en een hele vruchtbare periode toe!! Tot snel en een dikke knuff Manuela
Dankjewel lieverd, dat laatste hoop ik natuurlijk ook voor jou! Ik heb na het stoppen met de pil een cyclus van 30 dagen gehad en begin als de duiveltjes echt helemaal wegzijn met de tweede ronde. Liefs Manuela
Ik wens je een soepele verhuizing toe en als je terug komt hoop ik dat je en positest met je meebrengt!!! (Als je eerder terug bent dan snel een posi test zult hebben) Liefs, Duveldraakje
Dankjewel Duveldraakje... ik hoop ook dat ik in oktober een positieve test mag hebben, maar voor die tijd zal ik wel weer hier te vinden zijn. Mijn ventje zit namelijk in de computers dus het zou me niks verbazen als alles het alweer doet nog voor we de verhuiswagen weer moeten inleveren Voor jou is het echt al spannend he?! Nog maar eventjes tot de eisprong (volgens je banner althans)... Have fun met klussen!
welkom lot23 en Justmarried Manuela succes met verhuizen hoop dat je er mooi weer bij hebt ik ga me op de bank verplaatsen en genieten van de laatste paar daagjes vakantie de katten zijn er wel aan gewent dat we thuis zijn liggen vrij veel bij ons erg gezellie truste voor straks gr maria
JA we zijn al bezig, hoop echt op een posi test, maar we wachten rustig af!!! Liefs, Duveldraakje en tot gauw