Hallo allemaal! Jammer dat er geen zwangere bij zijn gekomen.... Ik zie wel een hoop symptoontjes, dus er is nog hoop voor oktober! Ik heb nog niet getest, weet het niet hoor! Het is elke keer zo'n teleurstelling. En als ik niet test is er nog een sprankeltje hoop! Echt erg hoor, gister een leuk jurkje gekocht. Heb ik eerst ff getwijfelt, of er wel een dikke buik in zou kunnen ( hij is lekker strechie )
Pffft dames, ben nog niet ongi Ik had toch wel verwacht dat ik in de loop van de dag door zou breken. Bij de laatste keer van 30 dagen werd ik het 's ochtends. Ben dus nog nooit zo lang niet ongesteld geweest. Temp was gisteren 36,7 en vandaag 36,5.... zwanger kan ik dus zeker niet zijn...
hey mirre alle goed? terese, hmmm ik hoop voor je dat er snel een einde komt aan die lange cyclus. jij hebt daar de laatste tijd wel last van hé? nou in elk geval ik ben er weg van! nog 10 minuutes ofzo, dus spiek nog wel even mee. en als ik morgenvroeg weer kijk mogen er geen meiden ongie zijn geworden! anders zwaait er billenkoek
Hoi! Ik ben nieuw hier op het forum,ben 31 jaar en getrouwd en sinds augustus "bezig"om zwanger te worden! Nog een paar dagen en dan weten we meer... Heb deze maand gebruik gemaakt van een ovulatietest(clearblue)dus kijken of het zijn uitwerking ook heeft gehad... Groetjes Es
Ja het was dik, ik had het met de kids ook, normaal krijg ik het tegen de maandstonden , maar ik krijg weer niks en nu is het weer gedaan. Ik doe geen test meer, ik w8 wel, de dokter zegt da ik geduld moet hebben tot m'n ongi eraan komt, maar dit heb ik nog ,ooit mee gemaakt.
Ben al 10 dagen over datum. Kan geen staat maken op m'n lichaam, ik verwacht samen met de dokter dat ik ongi ga worden , ze snapt er zelf ook niet veel van. Als ik zou testen wanneer zou ik het laten doen, heb vorige week een bloedtest laten doen maandag, was negatief.14 dagen van te voren heb ik er ook 1 laten doen. Ik wordt zot he
Hoi ladies, Ik ben er ook weer. Ondanks negatieve test nog steeds niet ongi. Inmiddels toch al aardig overtijd vind ik zelf. Heb wel hele rare slappe borsten. Zoiets heb ik nog nooit gevoeld. Zelfs mijn hubbie voelde het verschil. WAAHHHH wordt hier echt niet goed van. Blijf maar hopen. Voel van alles (maar ook weer niks). Heb in iedergeval geen enkele aanknoping dat de onderweg zouden zijn. ... Groetjes Fransje
indey ik heb hem ook gebruikt en toen goed ons best gedaan voor en toen het streepje donker werd dus... veel succes las
Kiekeboe daar ben ik ook nog even. Het begint hier nu wel heel erg spannend te worden zeg, heb al bijna geen nagels meer over en mijn duimen zijn al helemaal blauw gedraaid voor jullie. Ik wil hier nu echt alleen nog maar +++++ zien hoor. Groetjes, Astrid
Dat is je geraden ook Las dat je je eraan houd, want ook al ben ik door naar november ik wil je daar niet zien hoor :x ! Groetjes, Astrid