Ja tis c-ker spannend.. Heb niet het iedee zwanger te zijn ook geen kwaaltjes enzo.. Meer t iedee en gevoel van nou die 0ngie komt gwoon ff later... nou ja nix aan te doen dan all1 maar w88.. En bij jou ook raar hor.. al 4dgn over tijd en nog nix weten dat lijkt me ook heel frustrerend.. STerkte meid
indey balen meid een dikke knuf van mij. kimmiej je maakt het spannend! zaterdag zou je testen he. mirre jij ook hier nou het was wel logische gedacht, maar dat ons lichaam raar doet dan! groetjes las
hoi meiden! alles goed? ik heb nog niet bijgelezen, ben net pas binnen op me werk... vanochtend naar de oogarts geweest nml nou vannacht al de 3de keer deze maand dat ik droom dat ik een positieve test in mijn handen heb....! verder denk ik dat ik steeds gekker wordt hahaha temp was vanochtend 37.0 dus nog steeds hoog. denk dat het weer een lange cyclus wordt het leek zelfs wel alsof mijn boobies wat groter waren maar dat beeld ik me misschien maar in haahha. heb gisteren om 11 uur s avonds nog muffins staan bakken! ik wordt gek!
Maak je niet zo gek, Kim Je bent een beetje obsessed denk ik, hihi! Bij mij was mijn temp ook constant hoog tot op de dag dat ik ongi werd.... althans... normaalgesproken.... nu is mijn temp al 3 dagen lager dan 37 (36,7 en 2 x 36,5) en ik ben nog steeds niet ongi.... Ik denk dat ik toch maar eens de HA ga bellen....
ja i k dus! hahahaha ik kon gewoon niet slapen! was wel moe maar kon gewoon niet in slaap komen. ach ja we zien wel! ik las net dat dromen over een zwangerschap staat voor een nieuw begin. wel mooi dus. misschien een carriereswitch? hahaha
heb vrij vandaag wil me hoofd beetje verzetten en niet te veel bezig zijn met broekgluren.. heeft iemand een leuk iedeetje om te gaan doen.. zit hier nu thuis met mijn hubbie en dan ga ik all1 maar aan allemaal dinge denken.. Dus als jullie wat leuks weten te doen dan hoor ik t graag
hmmmm een dagje naar zee? shoppen? lunchen in de stad? ikea? lekker bankje hangen en filmpjes kijken? terese ik ben wel heel erg benieuwd hoor! en die HA's zijn een ramp om te bellen s ochtends!
pfft... net de assistente aan de lijn: ik: "ik ben 4 dgn over tijd, ik heb al 3 dagen lage temp en negatieve tests. Wat kan ik het beste doen?" zij: "ja, dan zit het er toch aan te komen!" Maar goed, ze zei dat op zo'n manier alsof ze bedoelde dat ik zwanger zou zijn... ik schrok me wezenloos Enniewee.... moeten we toch maar weer wachten dus...
nou idd! mocht je niet langskomen terese? toen ik vorige maand die buikpijnen had zei die domme HA ook dat hij d8 dat ik zwanger was. nou dat was ik dus niet! veel plezier las!
dank je lekker lezen! heb die 2 boeken van kluun binnen 3 dagen uitlezen. nou heb ik een van char gehaald. dus ben benieuwd. groetjes las
las heb je die boeken van 'de da vinci code'(och hoe heet die man nou toch?) ook gelezen? ik vind die hele serie geweldig! maar ik hou dan ook van trillers.., en jij?
nou mijn broertje heeft al die boeken wel thuis maar ik heb ze nog niet gelezen, wel de films gezien!
hallo meiden GErrina: mooie site zeg, die met dat filmpje! TErese: zal er gewoon op staan dan je ff langs mag komen... Fransje, indy: balen meiden van die onzekerheid Las28: o het wordt spannend he meid, kan ook niet wachten... Kimmiej: spannend, spannend, spannend!1 Alle andere die dit weekend gaan testen, heel veel succes, ik ga hard duimen. Meiden die aan de klus toe zijn, heel veel succes! Hier vooral 's avonds veel krampjes etc etc, rondom de hele buik.... Ik wacht maar rustig af, zondag zou me temp. moeten dalen en heb ik meer zekerheid. Ik test pas dinsdag, mocht ik nog niet ongi zijn..... Morgen moet ik naar de internist voor me schildklier. Als ie nu weer langzamer gaat en we zijn niet zwanger, denk ik dat we ff paar rondes moeten overslaan.....nog een nieuwe dosis hormonen lijkt me niet echt gezond! grtjs Twinny