En weet je wat het ook is... vanwege dat gedoe wil ik momenteel ook helemaal niet vrijen. Even geen poespas aan mijn lijf. Geen gedoe aan de onderkant if you know what I mean... Alleen vriendje begrijpt dat niet helemaal...
Hola! Hier ook nog nix, te zien wel nog steeds last van m'n boobs, veel plassen, krampjes en verschrikkelijk moe. Ik ga weer ff checken. 'k moet weer plassen.
hahaha gerrina, ja ik ben hele dag online. collega is ziek vandaag dus lekker rustig hier vandaag en je weet vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk
ja terese ik snap het. vorige maand was ik 6 dagen overtijd. heb toen ook geen seconde gedacht aan sex. wilde gewoon dat die rotduivels kwamen of dat er duidelijkheid kwam. maar ja ach mannen.... daar kun je een boek over schrijven hahaha. misschien kun je hem wel verwennen op een andere manier om hem zo even de mond te snoeren?
Mja... hij doet wel suggesties om hem op een andere manier te verwennen, maar daar heb ik ook erg weinig trek in....
De meeste wel ja Ehm....snoer je dan technisch gezien niet je eigen mond!? Solly, ben een beetje melig vandaag
hahahaha ja dan kan ik je niet helpen! ik hoop gewoon voor je dat je morgen VET positief test! dan heb je zekerheid en kun je weer lekker van je mannetje genieten
hmm.... :-k Ik heb al een paar uurtje ongie-achtige buikpijn. Maar dat kan nog helemaal niet Misschien dat als ik ff sanitair ga relaxen dat het dan over is
Ik heb trouwens net het boekje: Help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, besteld. Ook nie slim volgens mij
Nou tis nu 16.41uur.. Nog geen duivels te bekennen [-o< Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn cyclus langer is was eerst 26 toen 28 nou ja wie weet nu wel weer langer of gwoon raak... We wachten het af en blijven broekgluren..
mijn cyclus word ook langer nu van 28 naar 29 dan 30 31 en nu 32 dus ik begrijp het bij mij ook niet meer
ja dat is dus heel onhandig indey... nou ja ga dr gwoon maar van 28dgn uit.. en we gluren nu gwoon elke keer.. meer zit dr niet op
Wat ben ik dan eigenlijk toch een gelukkig mens dat sinds ik met de pil ben gestopt ik altijd netjes 27/28 dagen ben. Ahum.....van de andere kant bekeken dan :-s
ik zat ook heel netjes op de 29 dagen en nu ineens 32 en hou dat deze maand even aan kan ik ook niet te vroeg testen straks
hhemhhhmkk, Ik zit al aan een cyclus van 40 dagen en worden er 41 nog steeds nikske Klote duvels waar blijven jullie
zico voor jou een lange tijd en heb je wel al getest zoja ik lees soory niet alles terug maar dan is het een erg lange cyclus
Die zag ik een tijdje geleden ook liggen in de winkel kon hem toen niet laten liggen.... is een super leuk boekje laat het je vent alleen echt pas lezen als je echt zwanger bent anders bedenkt hij zich mss nog