NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo meiden,

net terug van de speeltuin.
    marloes ondanks dat ik het einde wist bleef het een spannend en leuk en intrigerend boek.
    heb erna ook meteen de weduwenaar gehaalt ook in een keer uit gelezen.
    En heb van de week help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ook in een keer uitgelezen.

Hier niets specials te melden.
    o ja kan het eindelijk bekijken dus ga ik morgen op een rustig moment even doen.

groetjes las

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes, heb al 2 bloedtesten gehad met 14 dagen ertussen

Heb al 3 testen gedaan gewone

steeds alles negatief, heb zoveel testen gedaan want vroeger was ik steeds op de kop just

3. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van weggeweest!
    Voor de mensen die het gezien hebben heb ik een aantal pagina's terug, stuk of 20 denk ik, gemeld dat ik me niet zo lekker voelde.
    Nu zijn we dus 20 pagina's verder en ik een operatie rijker.
    Het was helaas geen griepje waarmee ik mijn bedje in kon gaan, maar helaas een eileider ontsteking.
    Balen! :(
    Volgens de gyn loop ik hier al langer mee en is het chronisch geworden.
    Op dit moment doen ze er niet zoveel aan, maar over 4 weken moet ik terug voor de uitslag van de kweken en dan moet ik misschien nog AB gaan slikken.
    Dat hoeft nu niet acuut, omdat de ontsteking niet acuut meer is.

Het erge is echter dat ik verdikkingen heb aan beide eileiders.
    Dat is voor de fertiliteit niet echt geweldig. Er staat na het oplossen van deze ontsteking nog een kleine operatie te wachten. Het doorblazen van mijn eileiders om zwanger te worden. Eisprong is nu niet geheel uitgesloten, want er is nog wel wat doorgang, maar de kans is nihil.
    Mijn lichaam is nu wat van slag en ik heb de :evil: nog niet. Die hadden er gisteren moeten zijn. Wel vreemd, maar zwanger ben ik niet, want dan had mijn gyn dat toch wel gezien hoop ik. :)
    Dus voor mij is het voorlopig op de wachtbank tot de ontsteking weg is. Ik blijf jullie nog wel volgen hoor!

Meiden, veel succes de aankomende maanden en ik hoop voor deze maand nog wat zwangeren!

Veel liefs

4. lovebugs23

24 okt 2006
    6
    0
    0
    fin medewerker
    Heerlen
    Wij zijn al vanaf juni proberen zwanger te worden, maar nog steeds niets. Mijn cyclus is op het moment een beetje onregelmatig. De ene maand precies 4 weken de volgende 6 en dan weer 5. Wordt je wel een beetje zenuwachtig van maar jah. Wie weet snel is het zo ver. Hoop een beetje dat we onze ouders een leuk kerstcadeautje kunnen geven dat we kunnen vertellen dat ze oma / oma en opa worden. ;)

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Just4love, heh wat akelig. Een hele dikke knuffel voor jou. Veel sterkte en ik duim/hoop met je mee dat t snel goed komt. xxx

Lovebugs23, welkom!

Ik kan hier maar heel kort zijn. Voor iedereen een dikke knuffel en speciaal voor de meiden die net als ik snel kunnen testen, we gaan ervoor :p :p :p :p :p
    Ik ben een lang weekend weg en maandagavond hoop ik hier heel veel +++++++++++++ te zien.

Ik denk aan jullie! Zet 'm op! :D
    Dikke smakkerd,
    Sophie

6. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    wij gaan morgen testen.
    vriendlief is net met me mee gegaan een test kopen, hihihi
    morgen weten jullie meer!

xxx sjaantje

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hoe sjaantje dat wordt spannend

8. Niet meer actief

Hahaha....ist zo erg dan? ;)

Maar natuurlijk laat ik 'm dat nog niet zien. Ben ook (nog) niet zwanger.

@ Just4Love Bah wat naar allemaal zeg. Hoop dat snel alles weer in orde is. Knufje

@ Lovebugs23 van harte welkom. Veel plezier op dit forum en veel succes met zwanger worden.

@ Sophie Een heel fijn weekend. Hopelijk kom je terug met heel positief nieuws. Maandag jouw NOD-dag, toch :p

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha meiden

spannend hoor kimmiej, gooi meteen morgen tussen de bedrijven door op het werk ff de computer aan om te kijken. en ook voor jou hoor las.....

En geloof dat jaycey morgen ook ging testen?

Ik ga heel hard duimen, duimen, duimen..........

Twinny

10. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    twinny wat is er met mij?

prettig weekend sophie en lekker genieten he.

groetjes las

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihi las, dacht dat je morgen een rustig moment ging uitzoeken om te testen..........

maar sjaantje gaat wel testen, die dus alvast heel veel succes.....

twinny, die nu GTST en CSI NewYork gaat kijken......

Ojee, hoop dat ik niet te misselijk wordt van de beelden. Op de site die Gerrina linkte zag je de baarmoedermond en toen werd het me slecht......terwijl ik er normaal prima tegen kan! Dat wordt nog lachen morgen op het werk als we een dood dier van de autobaan moeten krabben ofzo......

Viel me trouwens op dat ik gedurende de hele dag wel iets van misselijk ben, maar dat het 's avonds over is....heb wel het zuurbranden de hele tijd!

12. Samcat

Samcat Actief lid

4 sep 2006
    221
    0
    0
    @ Just4Love Jeetje wat vervelrnd, hoop dat je gauw opknapt.

@ Lovebugs23 welkom en veel succes.

@ Sjaantje 2006 Hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen vancht...spannend (nog bedankt voor je pb-tje)

@ Sophie Geniet van je weekend. gat iig de tijd lekker snel tot je NOD

@ Twinny ben errug benieuwd....

@ kimmiej Spannend joh...

Voor degene die ik vergeten ben...nog ff en dan +++++

Liefs Sam

13. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    tja waar moet ik beginnen zou ik zo zeggen ik weet nog niet helemaal hoe het werkt. Ik ben net gestopt met pil en hooop zwanger te raken van mijn 3e kindje. En nakomertje gaat dit worden want heb 2 jongens van 10 en 8. Dit is voor mij echt helemaal nieuw en ben hier terecht gekomen door mijn vriendin bij jullie bekend als Petje hihi! Hoop gezellig met jullie wat babyverhalen te kunnen delen want mijn hart loopt over van ongeduld hihihi

14. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Avond dames,

Ik ben er ook weer en nog steeds geen :evil: :evil: . Nog steeds spannend dus.

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedenavond dames,

ik kom weer om het hoekje gluren om te kijken wat er nieuws is.,,

Kimmiej: Oh wat spannend! ben heeeeeel erg benieuwd.... morgen zit ik gelijk achter de pc om te kijken hoor!

Indey: veel succes en neem maar zoveel tijd als je wilt..... dikke knuf van hier

Kimkivits: haha, muffins bakken..... wel lekker trouwens... Nog een paar daagjes meid, dan weet je meer!

Twinny: I keep my eyes on you..... big sister is watching you... Ben heel benieuwd over paar daagjes....

Hai Doris... Ik hoor in NOD November, maar kan het ook niet laten om even bij mijn oude NOD Oktobertjes mee te gluren.... Heel veel succes en ik hoop dat je een kortere cylus (lees zwanger) zult hebben...

sjaantje: duim duim... succes.... spannend!

zico: oei oei, da's wel heel lang nu.... ik hoop dat er binnenkort, hoe dan ook iets uitkomt.

Just4love: jemineetje zeg..... sterkte...... misschien dat er toch een eitje een weggetje weet te vinden (hoop hoop)..... succes in ieder geval. Ik hoop dat alles goed gaat. duim duim

Lovebugs: heel veel succes.... hoop dat jullie droom uitkomt

Sophie: fijn weekend meis. geniet er maar lekker van.

doos: van harte welkom en veel succes...

Bij mij niks nieuws. Ben alleen sinds 2 dagen misselijk, duizelig en heb giga hoofdpijn. Verteld mijn buurvrouw doodleuk, dat ze bij haar eerste zwangerschap ook gewoon nog 1 x ongesteld is geweest. AAAAAAHHH, ik dacht dat ik mezelf gek aan het maken was. (zit nu op dag 9 na ongesteldheid). hahahaha, zou er haast morgen een test tegenaan gooien..... hihihihihi

Ik hoop morgen veel plusjes tegen te komen. DUIM DUIM (en nu ga ik even weer bij November kijken)

16. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    doosje van harte welkom hoop je hier niet zo lang te zien ;)
    kunnen we verder praten bij de juli mamas

groetjes las

ja las heeft het weer vanavond

17. birgit

birgit Lid

17 aug 2006
    19
    0
    0
    Ik zit nu 4 dagen overtijd. Heb al getest (vandaag weer) maar negatief.
    Ik ben altijd constant met mijn ongesteldheid. Ik snap er niks van.
    Ik moet ook constant plassen.
    Wanneer zal ik weer testen?

18. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    @ birgit
    Ik zal wel even wachten met testen (3à4 dagen)

Ben je allang gestopt , regelmatige cyclus?

Spannend hoor!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallokes,

ik heb ook al 2 kids zoon van 11 en een dochter van 9. Wij gaan ook voor een nakomertje. Zal minstens een leeftijd verschil zijn met de jongste van 10 jaar. Ben begonnen in september en eerste NOD nu 11 dagen geleden en nog steeds geen :evil: :evil: . Ben niet zwanger volgens de testen, zit heeeeeeeeeeeeeeeeeel ongedulig te wachten. Heb soms momenten dat ik vergeet dat ik ongesteld moet worden. Ben nog gewon van 9 jaar 1/2 geen :evil: :evil: te hebben. Maar voor een nieuwe cyclus mogen ze er wel door komen

20. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Dames ik ga jullie verlaten :cry:
    Ik vertrek helaas naar november Snik Snik
    Heel veel succes die nog moeten testen en laat jullie niet zien in november hor! [-X

Deel Deze Pagina