kimmiej wat doe je nou! Jij zou beginnen met positief testen en wij zouden volgen. kl... meid een hele dikke knuffel van mij. groetjes las
leuk onze kinderen schelen niet veel van jullie kimmi en las ik heb ook 2 kinderen van 12 en 9 en zijn ook bezig voor een 3de
bah wat spannend allemaal... herkent iemand dit : ik voel me de hele dag al zo beverig mn handen en benen.. en mn hartslag lijk ik helemaal door mn hele lichaam te kunnen voelen.. iemand er ervaring mee? succes met testen morgen.... liefs wiesje
Ik ga me beetje aan de zijlijn houde de komende tijd... Ik kom wel elke dag ff lezen hor... Dus ik hou jullie in de gaten! ik ga mij nu richten op het tempen. En op t gericht sexen... Succes allemaal en tot snel ik hou jullie op de hoogte.
Ja hoor, het is zover..... Ik ben officieel oud-tante geworden. Mijn nichtje is vanavond om 19:00 bevallen van een jongetje. Hardstikke leuk natuurlijk en ben heel blij voor d'r. Maar het enige wat nu door mijn hoofd spookt is: en nu ik [-o<
gerrina jouw tijd gaat komen meid ik weet het zeker. en ik hoop dat je over drie dagen heel hard staat te juichen met een posi test in je handen. kimmiej je blijft ook wel een beetje mee praten he! we kunnen niet zonder je. indey mijn kinderen zijn 7 ,5 en 3 groetjes las
oeps sorry meid het ging snel en poste snel dacht het goed te hebben onthouden niet dus het moest zijn zico
heeeeey dames! ik heb heeel goed nieuws Ik heb positief getest! heel licht, maar positief! Het kan toch niet dat het alsnog negatief is of wel? zie wazige foto! xxxx een hele blije sjaantje
Hey sjaantje....positief SUPER, geweldig voor jullie Of het het nog negatief kan worden, volgens de meesten hier niet (bij mij helaas wel het geval geweest, heb gelezen dat dat veroorzaakt kan worden door cysten...) Voor jou hoop ik dat de streep of + alleen maar duidelijker wordt. kon je foto niet zien Liefs Sam
Het is nu 8 uur in de ochtend en ik ben nog niet ongi geworden. Ik ga vandaag of anders morgenochtend even testen.....duimennnnnnnnnnn