Hoi Allemaal Ik ben al wat langer op deze site, maar nog nooit echt op het nod forum geweest, dus bij deze. Ik ga vanaf vandaag ronde 4 in en mijn nod is op 13 okt. Iedereen succes deze maand!! Liefs Franca
Bedankt allemaal voor jullie welkom! Bijna is mijn eisprong.... Dus ja vt weekend moeten we flink aan de klus natuurlijk! haha Nee hoor is maar gekheid, tis niet zo dat ik t hele weekend mn bed nie uit kom hoor! Heb het eigenlijk veel te druk dit weekend. IEdereen succes met klussen en een fijn weekend. Ik mag vandaag en morgen fijn werken!!!!!
Heey Dames, Ik heb helaas na 6 dagen overtijd het NOD september forum moeten verlaten en kom jullie hier gezelschap houden!!! Succes met klussen allemaal!!! En hopen dat we vanaf hier naar ik ben zwanger firum kunnen gaan!!!! [-o< Liefs Pearly
Ja franca inderdaad echt zwaar KL*TE!! Ondanks dat mijn temp bleef oplopen na mijn eitje gisteren nog 37,4 en gisteravond ineens op bezoek! Vanmorgen was de temp alweer 36,3! We gaan er weer vol goede moed tegenaan deze maand!!! Succes allemaal!!! Liefs Pearly
Hoi Pearly, Had net in NOD sept. gereageerd. Knap balen joh. En die temp. was zo veelbelovend. Wat een verschil met nu. Nou meid, succes de volgende ronde. Welkom ook voor een aantal. xx Sophie
Goeie morgen,............. Lot23........... eigenlijk moet je idd op het zelfde tijdstip tempen, want anders is ie niet goed helaas. Ik heb mijn wekker op 7 uur staan en dan temp ik gelijk, schrijf het op en ga dan naar het toilet............ Misschien dat je bij zwanger worden kan kijken onder tempratuurkaartjes......... good luck Franca........ook welkom, veel plezier in dez hopelijk zeer positieve ronde... Lovely21...............Gewoon niet ongi worden en gewoon lekker wel posi testen maandag ofzo.......*crossed fingers* Pearly.............das echt balen zeg...........zekers als je temp zo hoog bleef........ :x .......veel plezier en positivieteit deze ronde.. de rest van de ladies die afstreven op "ei tijd".......have fun!! Mijn update.............vet had ik denk ik me eggwhite maar ja dat vind ik altijd een beetje moeilijk te bepalen als je de avond ervoor heb gesext...........ik heb wel daarna gedouched enzo maar ja wat is nou wat.... Ach heb net weer gedouched en als ik het later weer heb dan zal het wel zo zijn...... ik ga eens ff lekker op me gemakje lezen op de site.hoef pas om 12 uur te werken en dat is op loopafstand....
hoi, nou ik ben 2 dagen overtijd geweest maar helaas mocht ik mee naar oktober, maar ben niet getreurd begin weer lekker opnieuw ben nog niet zo lang bezig dus mag ook niet zeuren. Klein vraagje, heb mijn banner net weggehaald maar als ik een nieuwe invoer dan klopt ie niet weet iemand hoe ik dat moet doen? liefs mij
Zeker duveldraakje we gaan ervoor!!!! Is alleen balen dat ik nu dus een cyclus heb van 34 dagen!!! Maar ja we gaan er gewoon op los klussen!!!! Succes klussers!!!!!! Liefs pearly
hoi allemaal Welkom aan de nieuwe gezichten, jammer van het zien van een paar oudere bekenden. Dacht eigenlijk in september ongi te worden. Zit nu in Zuid Spanje en toen ik net ff mijn temp. kaartje bij werkte, gaf hij 3 dagen geleden eindelijk een gestippelde eisprong aan!! Dat dus na 29 dgn!! Eigenlijk redelijk normaal voor mijn onregelmatige cyclus!!! Ben eigenlijk heel benieus wat er dit weekend dus gaat gebeuren, want dacht ongi te gaan worden dan. Hopelijk blijft het nog ff weg, want dan kunnen we na de vakantie misschien toch nog wel redelijk snel een nieuwe ronde in de MMM opstarten!! Iedereen veel succes en klus ze!! grtjs vanaf hier Twinny
@Pearly: jammer meis. Ga er samen met ons voor, dan kunnen we zorgen dat er in ieder geval in oktober niets als +++++++ te zien zijn!!! Hier verder geen nieuws, zijn wel al lekker begonnen met klussen
Een hele goeie smiddags dames @ pearly en Franca Balen meiden. Altijd weer een klote moment elke maand. Hoop dat deze maand de wegblijven. Veel succes en welkom in Oktober @ JustMarried Ook van harte welkom en vooral veel plezier met klussen. @ Remember Tsjah, als je net geklust hebt dan is je afscheiding moeilijk te bepalen. Wordt ook geadviseerd dat dan niet te doen omdat het dan gewoon niet te zien is. Maar als je weer een paar uur rondloopt en hebt geplast en gedouched enzo. Dan moet je het toch wel weer kunnen zien lijkt mij. Misschien een tip om het voordat je gaat sexen ff te checken Ach, het belangrijkste is toch dat je ei er iig aan komt en dat je plezier hebt in het klussen, niewaar @ Lovely21 Wordt spannend, meis. Ik hoop dat je ons positief nieuws gaat brengen binnenkort. Over mezelf heb ik eigenlijk nix spannends te melden. Klusserdeklus en dan maar hopen dat het raak is 8) Liefs, Gerrina
Hallo meiden, Vind het eigenlijk helemaal niet leuk om hier te zijn, maar ze zijn vandaag komen opdagen dus ja..ben in ieder geval wél heel blij dat jullie zo gezellig zijn, altijd leuk om over van alles en nog wat te kunnen beppen! Volgens de pendel van Sonja is oktober mijn maand (we zullen zien )..Meiden, heeeeeeel veel succes met klussen, wachten en testen!
Twinny, ik duim voor je! Heerlijk zeg Zuid Spanje. Ben benieuwd waar je zit. Ga er namelijk best vaak naartoe