wat gebeurd hier? ik ben 1 avond niet online en er gebeuren spannende dingen! kimmiej, jammer meid. als je hulp nodig hebt bij het tempen hoor ik het wel! hier een dikke cyberknuffel. sjaantje GEFELICITEERD! Just4Love, wat vervelend voor je meid. ik wens je veel beterschap~! Lovebugs23 welkom! gerrina hoe is het met je meid? voor de rest die ik zo znel even over het hoofd heb gezien, succes met w8/testen! nou even een update... gisteren zo'n pijn in mijn onderbuik en krampen die doorstraalden naar mijn rug dat ik gewoon in bed ben gaan liggen. wist ff niet meer hoe ik het had. dacht dan ook echt dat het vanacht zou doorzetten. moest toevallig toch uit bed om half 5 om te plassen maar helemaal NIKS. vanochtend zijn nu dus ook de krampen weg... hmmm vreemd. nou toch maar even tempen en nog steeds hoog! dus we blijven gewoon lekker zitten op die wachtbank!
Kim, wat hadden we nu afgesproken? Jij bent gewoon zwanger en dan gaan we lekker in eindhoven winkelen, hihi ik stuur wat vruchtbare engeltjes naar je toe! xxx sjaantje
sjaantje onwijs gefeliciteed echt super Heb besloten om morgenochtend een test te gaan doen....ben nu al super nerveus. Hoop snel met goed nieuws terug te komen ennne fransje ook nog even wachten he
Van harte Sjaantje! Nou, ik ben ook weer helemaal happy! In de vroege ochtend kwamen ze langs hoor! Had verdorie echter helemaal vergeten om een verbandje klaar te leggen dus kon ik met mijn slaapdronken kop naar beneden lopen naar de wc. En de krampen doen wel heel erg auw. Kon meteen niet meer goed slapen. Ik zit nu nog even gaar op de bank wakker te worden. Das de pest van mijn 1e dag ongi: helemaal uit mijn fysieke doen.
Gefeliciteerd Sjaantje, ik zie echt een streep hoor op de "wazige"foto's super en hopelijk mogen er velen volgen. Liefs Moons
maar welke testen zijn volgens jullie nou het beste clear bleu diditaal hoor ik niet zo'n goeie dingen van. is dat zo? groetjes las
heey las, ik heb die van de kruidvat gebruikt. die maken al een streepje als je maar weinig hormaaon hebt. ook voor jou zal ik wat vruchtbare engeltje sturen! veel succes! xxx sjaantje
Hoi,hoi! Ik ben er ook nog! @Sjaantje: Van harte Gefeliciteerd! Heb jij ook van dat vruchtbare poeder? ( wat een leuke katjes trouwens ) @Just4love: Een hele dikke knuffel! Wat een rot nieuws, ik hoop dat allemaal goed gaat komen. Wanneer krijg je de uitslag van de kweekjes? @Doos en Lovebugs: Welkom! Veel plezier hier! @Kimmiej: Balen! Succes in de volgende ronde... @Wiesje: Ik ken dat wel een beetje, dat heb ik ook meestal als ik wat suiker te kort heb, bij warm weer of zo. @Terese: Blij met de duiveltjes? Of was je er weer voor aan het gaan? sorry heb het ff niet zo goed gevolgd. @Gerrina: Gefeliteerd! Ik herken het dubbele gevoel. Je bent blij voor hun, maar je wilt het zelf ook zo graag! Jou tijd komt ook nog wel! * Ik heb zelf nog niet getest, maar ik ga dit doen voor dinsdag. Ik heb weinig hoop...
Hoi Bloemie, Ik was er nog niet mee bezig, maar we hebben het niet altijd "veilig" gedaan 8) Maar dat onveilig vrijen deden we tijdens het weekend. Ik zou dan eigenlijk maandag mijn NOD hebben, maar die bleef dus uit... En maak jezelf niet te gek meis. Je kunt de natuur toch niet dwingen. Het is moeilijk, maar probeer het op je af te laten komen
Nou jullie maken het wel spannend met z'n allen zeg ! Nog een paar dagen en dan zitten jullie allemaal aan je NOD ... ik duim voor veel ++++++ Sjaantje ... Van harte gefeliciteerd. De foto's zijn misschien wazig maar de streep is duidelijk te zien. Echt super ! -X-
geeft toch niets meis iedereen kan wel eens iets verkeerd lezen, bij dit forum is dat ook niet verwonderlijk want iedereen wil iedereen zwanger zien hahahahaha groetjes, astrid