ikheb net de keuken opgeruimt en zit nu achter de pc met een superaanhankelijke kater. die springt zowat op het toetsenbord om aandacht te krijgen. hihihihi
nou ik ben op me werk. er is hier helemaal niemand! ow jawel 1 collegaatje maar die zit aan de andere kant van het pand.... verder ga ik straks als een gek me weer haasten, wat gewoonlijk is op vrijdag, en dan naar mijn mannetje kijken. en dan lekker naar bedje want we staan mogen wat vroeger op omdat we samen een weekend vrij zijn en leuke dingen gaan doen het weekend hoop trouwens dat ze testen morgen wel binnenkomen anders moet ik w8 tot maandag
het is inderdaad rustig! * ik zit trouwens in "de wacht" tot er een babytje thuis komt of geboren gaat worden. Ggrrrr...kan ik helemaal niet tegen! ( ik zit al vanaf 5 uur vanmorgen! )
Kim ik hoop het ook voor je, want op maandag zijn de postbodes niet actief geloof ik! Ik krijg nooit post op maandag. Misschien toeval? Als je ze niet hebt morgen, koop je er toch 1 in de winkel?
ja bloemie je hebt gelijk! ik kijk ff die temp van morgen aan, maar hoop dat je ook met middagurine positief kan testen maar bloemie, bij wie verwacht je een baby dan?
Bij heel veel mensen, ik ben kraamverzorgster Ik denk dat het niet zo heel veel uit maakt s'morgens of s'middags. Als er maar genoeg HCG is!
ow sorry bloemie dat wist ik niet! wat leuk! nou dan heb jij het wel getroffen, kun je elke week baby's knuffelen
he meiden, het is hier weer errug spannend zeg, ik duim nog steeds mee voor jullie allemaal en wil jullie niet in november terug zien. Wij zijn weer druk aan de klus, moet zeggen dat ik er deze ronde geen problemen mee heb om het om de dag te doen, ben de laatste dagen echt super opgewonden, hopelijk een goed teken. Gisteravond tijdens het klussen pijn als mijn ventje te diep ging, trok door mijn hele onderbuik en straalde uit naar mijn eierstokken. Had ook vruchtbaar slijm sinds 2 dagen, nu is dat weer weg en heb net even mijn bmm proberen te voelen, kan er niet meer bij, zit superhoog. Gisteren nog niet en toen was hij ook wat zachter. Heb gelezen dat je bmm tijden de eisprong hoger zit, dus hopelijk springt hij vandaag en hebben we gisteren op het goede tijdstip geklust. Nu dus weer afwachten, en voor de zekerheid nog even doorklussen. Liefs Moons
@Kim: kon je ook niet weten, want ik had dat nog niet verteld geloof ik. maar het dat is inderdaad de mooië kant van het vak! @moons: Klinkt veel belovend! Gewoon zo door gaan!
Pfff jongens, heb even pauze genomen want ik denk dat ik ziek ga worden. Samen met een heavy ongi voel ik me niet echt prettig. En ik moet nog tot vanavond doorwerken! Ik ben even heul zielug...
Dank je Bloemie Gelukkig hoef ik niet teveel te werken dit weekend. Maar echt in bed blijven gaat niet lukken.... lang leve het ondernemerschap!
hey terese hier ook een flinke stoot gezondheid naar jou toe! wat doe je voor werk dat je in het weekend moet werken?
Hoi allemaal, Weer heel wat pagina's verder, maar nog steeds weinig zwangeren volgens mij, al ben ik nog niet helemaal bijgelezen. Sjaantjes nieuws heb ik meegekregen: Proficiat! Ik heb vandaag getest, maar negatief... Ik wou mezelf nog wijsmaken dat er wel "iets" te zien was, maar bij nader inzien zei de bijsluiter heel duidelijk " bij zwangerschap zijn allebei de lijnen even dik". jammer... Toch vind ik het wel gek dat ik afgelopen weekend en maandag ongi-krampen had onderin mijn rug, en nu al een tijd niks meer. Voorlopig wacht ik rustig af... Maris
Hoi Kim en Terese, Ik heb testen van Romed, ze komen van internet af, en ik heb er wel vertrouwen in dat ze goed zijn (ben chemicus van opleiding) . Mijn eerste gedachte was ook "een streep is een streep", maar ik heb voor de zekerheid dus nog even de gebruiksaanwijzing gecheckt en daar stond het duidelijk in, dat de teststreep net zo zichtbaar moest zijn als de controlestreep... Het was trouwens ook wel tamelijk bizar om die test af te lezen, we stonden er met ons neus zo'n beetje IN. Niet echt zo romantisch of euforisch als je zou willen! Maar goed, zolang er nog geen bloed is is er nog niks verloren. Dit is mijn eerste ronde, dus ik weet ook helemaal niet zeker of 28 dagen realistisch is... Het enige rare vind ik dat ik deze week wel ongesteldheid voelde in mijn rug, maar dat er niets gekomen is... Behalve gisteren ineens een flinke drup bruin. mijn hoop is nu dat mijn cyclus terug is zoals die vroeger (12 jaar geleden) was (rond de 40 dagen), en dan zou mijn nieuwe NOD begin nov. zijn en zou ik theoretisch best nu innesteling kunnen hebben... (dat is toch een week na bevruchting?) Wat is het leven toch ineens moeilijk als je besluit niet meer van die gezellige gele pilletjes in te nemen! Maris
Stelletje lieve meiden zijn jullie zeg. Ik krijg het er helemaal warm van. Toch ben ik bang dat het deze maand weer niet raak is. Heb al 2 dagen een temp daling. Het vreemde is dat voordat ik temp ik al weet wat de temp gaat zijn. Echt raar En om de één of andere stomme reden denk ik dat mijn temp morgen weer wat gestegen zal zijn. Vraag me niet waarom. Ik werd trouwens vanacht wakker om te plassen en ik keek op de klok en het was 3:33. Ik dacht gelijk: in de ochtend es ff kijken wat het getal 3 betekend Lees ik net: 3 getal van heiligheid. Getal van vruchtbaarheid, van geboorte, van overvloed 1(man) + 2 (vrouw) = 3 (vrucht). Getal van winst, van resultaat. NOUJAAAAAAAAAAAAA! En toch geloof ik er weer niet in deze ronde. Ik zit namelijk alweer flink aan de chocolade. Zoals altijd bij een naderende ongi. Ach we zullen het allemaal wel zien. Uit pure zelfbescherming hou ik me maar voor dat ik ongesteld ga worden. Maar vind jullie wel allemaal heel erg lief dat jullie zo mee leven. Knufje voor jullie. Genoeg over mij.... Sjaantjeeeeee!! [/b] Van Harte Gefeliciteerd, meis \/ Geniet van dit kleine wondertje. Liefs, Gerrina