NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik hoop het Las
    Hoe voel jij je vandaag?

2. SandraT

SandraT Lid

13 sep 2006
    37
    0
    0
    :cry: :cry: :cry: ze zijn gearriveerd :evil: :evil: :evil: :evil:
    Helaas.....Maar wel een klein lichtpuntje: mag niet klagen over mijn cyclus na het stoppen met de pil, is niet extreem lang en redelijk regelmatig.

tot november!

(je weet wat ze zeggen: drie maal is scheepsrecht! ;) )

succes allemaal!

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    zo is het las!

marloes moet deze maand heel veel rompertjes bestellen voor ons!

4. Niet meer actief

Heh bah! Ontzettend balen Sandra :(
    Héél veel succes in de volgende ronde.
    Hopelijk gaat het spreekwoord bij jou wel kloppen ;)
    Knufje

5. Niet meer actief

Heej, Kim.
    Hoeist bij jou dan?
    Ik las dat jij ook het gevoel had dat je ongie ging worden?
    Pure zelfbescherming heh ;)

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    jah lieve gerrina, ik zei het net nog tegen mijn moeder. dat mijn verstand steeds in mijn hoofd zegt : "kim je bent het niet, wordt wakker!" alleen maar voor die teleurstelling het weekend wat minder hevig te maken.

maar goed de hoop is nog niet verloren. temp WAS vanochtend nog hoog en de boobs doen nog zeer. maar ik heb wel lage rugpijn en milde ongiekrampen dus ben bang dat de cyclus iets langer is en ze zondag toch aankloppen.

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    het gekke is dat ik al die jaren toen ik aan de pil zat elke maand bad dat ik niet zwanger was. en dat toen ik stopte met de pil ik heel naief dacht dat ik wel ff zo zwanger zou zijn.

nou ik moet zeggen dat de laatste 5 maanden er ontnuchterend waren! en dan ben ik nog een zeikers want er zijn hier dames al VEEL langer bezig!

weet iemand misschien hoe je van een ontstoken oog af komt?
    ben gisteren naar de oogarts geweest en ik heb dus 2 ontstoken ogen. helemaal rood en een dikke bult daar zo bij mijn traanbuisje. ik zie er nu dsu ook zeer charmant uit hahahaha, en ik mocht ook mijn lenzen niet in! dus ben nu een nerd met die bril op hahahaha (geintje)

dus iemand tips om het te verzachten? ik moet morgen terug naar de arts voor controle

8. Niet meer actief

Elke maand weer hetzelfde heh. Die schommeling tussen hoop en vrees. Om gek van te worden ](*,)

En ik was zo rustig de afgelopen weken
    Vandaag ben ik weer helemaal dol :(
    Hoop dat het straks weer over is :)

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    het is precies wat jij zegt!
    schommelen! lijk soms wel schitzofreen hahahaha

het was me deze maand anders goed gelukt om de eerste 2 weken hier weinig te spieken en er minder mee bezig te zijn. dankzij de verhuizing van het werk. maar ja dan ben je gesetteld en dan... komt de NOD en wordt het steeds erger.

nu moet ik zeggen dat als ik eenmaal ongie ben ik wel verdrietig ben maar na een dag blij ben dat ik weer kan beginnen een een volgende ronde. vreemd eigenlijk. maar ach we houden elkaar gewoon gezelschap hahaha

10. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    jeetje Gerrina,

Ik zie nu pas hoe lang jij al bezig bent... Ben je ook al bezig met hormonen en zo, of nog op de natuurlijke weg?

Jij bent inderdaad de eerste die van ons hier een positieve test verdient!

Groetjes

Maris

11. Niet meer actief

Ja ach...weet je....iedereen denkt dat hoor. ikke ook toen ik met de pil stopte. Zal wel zo gepiept zijn. Yeah right! Voor sommigen misschien. Maar ik denk maar zo: als de tijd rijp is dat komt het vanzelf. Bij de één is die tijd gewoon sneller dan voor de ander. En voor iedereen duurt het wachten lang. Of je nu in de 2e ronde zit of in de 20e. Dus je bent helemaal geen zeur of een zeikert hoor. We willen allemaal toch graag :)

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    klopt gerrina!

nou heb net ff gebroekgluurd hahaha
    aangezien 1ste cyclus 28 was d8 ik nou het ZOU kunnen. maar nee niks

wel weer wit slijm waar je draden van kon trekken?

13. Niet meer actief

Precies wat jij zegt. Ik heb dat ook zo. De ene keer wat minder dan de andere keer moet ik zeggen. Ik merk dat ik er vooral heel veel moeite mee heb op de dag dat ik ongesteld ben geworden en ik mag een ander feliciteren omdat die positief heeft getest. Nou, dan wil ik wel ff in een hoekje gaan zitten janken hoor. Tis niet dat ik het die ander dan niet gun ofzo. Helemaal niet. Maar het hakt er dan wel effies behoorlijk in. Maar dan de volgende dag ben ik weer vol frisse moed.

@ Maris Wij zijn enigzins nog bezig op de "natuurlijke" weg. Niet helemaal maar toch ook weer wel. Wij doen op dit moment zelfinseminatie. Wel met eigen zaad van mijn man. Beetje ingewikkeld verhaal. (op dit forum staat mijn verhaal ergens over "zelfinseminatie")
    We hebben op 28 Nov een eerste afspraak bij de gyn. Maar we hopen dat dat niet nodig gaat zijn.

14. Niet meer actief

Egg-white? Moet jij een cosmo-eitje krijgen misschien?
    Hahaha, ikke trouwens wel vanavond laat. Ik zal es kijken of ik mijn mannetje warm kan krijgen vanavond ;)

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    gerrina 28 november is nog ZOOOOOO lang/ver weg!
    tegen die tijd heb je er misschien al wel weer een cyclus op zitten en ben je vast en zeker gewoon lekker zwanger ;)

16. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    gerrina ik heb eigenlijk nergens last van.
    heb alleen net kibbeling op en ben zo misselijk als wat.

en jij voel jij al wat

groetjes las

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja ik snapte er ook niks van...
    normaal ben ik droog tot ongie en heb ik van dat cremeachtige spul. nu dus slijm....

ach ja kosmonogiets zegt me verder niets hahahaha

mijn lijf is gewoon RAAR

18. Niet meer actief

Heb net weer ff zitten rekenen. 25 of 26 Nov zou dan mijn volgende NOD zijn. Kan ik daar in m'n rode week met m'n benen wijd :(
    Hoop van niet natuurlijk ;)

Nee nog steeds niet, Las. Heb alleen trek in chocolade en dat is geen goed teken :rolleyes: Ben nu wel zeer benieuwd naar mijn temp morgen ochtend of ik weer gelijk ga krijgen zoals de afgelopen dagen ;)

Maar jij bent toch al dagen misselijk? En jij hebt volgens mij ook sterk het gevoel dat je zwanger bent, toch? ;) Ik hoop het voor je. Dan is die roze wolk toch deze ronde :p

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha: jullie komen er NIET in bij november.. Er hangt een bordje aan de poort, verboden toegang voor Las, Sophie en Gerrina!!!

20. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    en marloes mag maar een afslag nemen!

naar juli baby

groetjes las

Deel Deze Pagina