Kosmobiologische eisprong nog niet van gehoord? Kijk hier maar es naar: http://www.zwangerworden.nl/watisdat.html Ken jij duits? dan kan je 'm hier berekenen: http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kos ... lanung.htm
@ kim: ik zou voor de zekerheid ook maar uitgaan van een lange cyclus deze keer en het er dit weekend goed van nemen saampjes! @ gerrina: ik heb net je verhaal gelezen onder de andere kop. Heftig, ik wist net als velen niet dat dit bestond. Ik kan me voorstellen dat het eeen hele vervelende situatie geweest is voor jullie het benoemd hadden en zo. Voor een man zijn dit toch lastige dingen om voor uit te komen lijkt me. En voor een vrouw is het ook lastig om te zeggen dat NOG langer sexen op een gegeven moment ook niet meer prettig is. Mijn man faket om die reden wel eens, als ik al op apegapen lig, dat vind ik op zich wel schattig en ik zeg natuurlijk niet dat ik het door heb. Hopelijk is het gauw raak voor jullie! En wie weet maakt dat dan bij je man ook het nodige los waardoor je in het vervolg geen spuit nodig hebt!? Groetjes Maris
ok wat wil dit zeggen? Sa, 14.Oktober 19:57 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 17.Oktober 08:57 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 17.Oktober 09:42 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
als de 14de het begin is zit ik goed hahaha heb het de 15de gedaan met een posi ovutest! maar ach dat wil nog niks zeggen, moet maar net het juiste moment van ei en zaadje zijn die zin hebben om samen een feestje te bouwen hahaha
vanaf hier is alles weer voorbij.. Wel een beetje wazig, maar ik word er wel wat nerveus van, want laat ik nou NET op het meest gunstige moment met mijn man bezig geweest zijn....
krijg net staven 6 als uitkomst op de vraag wanneer komt ons vierde kindje? gerrina wat denk je groetjes las
maris spannend! het is eigenlijk spannend bij ons allemaal hier! nou ben benieuwd hoeveel zwangeren onder ons nog gaan komen.
Volgens deze duitse site is de kans op bevruchting buitengewoon groot als de kosmologische en biologische kalender tegelijkertijd een eitje voorspellen... dus wie weet!
Heb ook ff de berekening gedaan.... Sa, 4.November 19:28 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 7.November 08:28 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 7.November 09:13 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode ....valt dus samen met "gewone" eisprong....dat MOET dus een GOUDEN EI worden.....
woepie maris , mijn hart maakte net even een sprongetje! geeft me toch nog een heeeel klein beetje hoop nou zullen we dan ook maar ff tarotkaarten gaan trekken nu we toch bezig zijn
deze juf Duits heeft weekend, maar wil nog wel even juf spelen hoor... zaterdag om 19.57 begint jouw kosmo vruchtbare periode op dinsdag 17 oktober om 8.57 uur staan de maan en de zon precies op dezelfde stand als toen je geboren werd, dit is het exacte meest vruchtbare tijdstip en dinsdag 9.42 het einde
'k zou ze gisteren gaan kopen, had helaas geen tijd om naar de stad te gaan.... op bepaalde site's kun je ze ook trekken, krijg daar alleen niet echt "gevoel" bij...
nou ik heb deze getrokken Kelken Twee Element: Water. Astrologische associatie: Venus in conjunctie met de ascendant. Kernwoorden: persoonlijke relaties, verliefdheid, hartstocht, ontmoeting. Kelken Twee staat voor een sympathieke, liefdevolle ontmoeting. Ook kan deze kaart staan voor spontane tegemoetkomendheid. wat zal dit betekenen.....? hahaha
Gaat het proberen, sammie Jij ook heh. Ziet er super gunnstig uit voor jullie deze ronde. Spannend Maris. Je bent ook al overtijd dus wie weet heeft ie raak geschoten. Staven 6 staat voor overwinning. Kernwoorden: nieuwe zaken, overwinning, succes, roem, optimisme. Staven Zes is de kaart van het succes, de roem en de erkenning en in samenhang daarmee ook een representatie van vreugde, tevredenheid en -in veel gevallen- ook genoegdoening. Ze verkondigt onze zege, een goede tijding. Soms ook een verrassend succes. Hmmm...... :-k We zullen zien