Nou dan is het extra spannend Bloemie, bij de gyn. De eerste keer werd je niet veel wijzer toch? Hopelijk nu wel... of juist niet, ik bedoel dat er geen rare dingen te vinden zijn... Moet jij nu ook hormonen gaan slikken? Met mij is alles prima hoor, ik ben deze ronde voor het eerst met ovu-testjes bezig, en ik vind het wel geinig! 8)
ok meiden, ik ga jullie bijna verlaten. borrel begint zo. nou schatten van me, ik ben weinig online dit weekend want ik heb eens een weekend met me schat samen. als ik morgen de testen binnen heb ga ik denk ik zondag testen. als het positief is horen jullie het als eerste! veel succes voor alle testers, en wat geduld voor degenen die net als mij o pde w8bank zitten, en een dikke knuf voor degenen die ongie worden.
meiden wat vinden jullie... zat te denken om morgenochtend een kruidvat test te doen echter er staat op de test dat je hem overdag kan doen en ik kan eigenlijk niet zo goed wachten wat adviseren jullie?
Morgaantje, Het maakt het helemaal niks uit wanneer je die test doet hoor! Dat er staat dat het "overdag" kan betekent gewoon dat je niet per s'e de extra geconcentreerde ochtendurine hoeft te gebruiken. Dus alleen maar extra goed als je het daar wel mee doet, want in ochtendurine zit meer hormoon dan in overdag-urine! Succes! maris
hallo meiden Kon het ff allemaal niet bijhouden hoor...... Marloes succes voor je zusje....... Sjaantje: van harte meid, geniet er maar lekker van....... Alle andere heel veel succes dit weekend en testen, of klussen en afwachten...... Hier alles wel oke. Boel steekjes en trekjes rondom buik, moe en misselijk! Zondag moet ik uiterlijk ongi worden, ga dan dinsdag testen! Twinny
hallokes, zoals ik op de site heb gaan zijn zou m'n kosmologisch eitje donderdag zijn om 6;37, de avond van te voren nog eens lekker van bil gaan? Wie weet hij, weer een beetje hoop..............
net test gedaan (morgenochtend duurde me toch te lang) Maar weer helemaal niks Heb nog even hoop want de 10 min zijn nog niet voorbij...
hallokes meid , kijk een naar je kosmologisch eitje ik ben al 12 dagen overtijd, maar het kosmologich eitje is 2 november dus heb terug hoop, daarm misschien een lange cyclus
Valt nog weinig van te zeggen eerste keer was na 32 dagen en nu deze maand zijn we voor echt aan het klussen gegaan en nu ben ik dus nog niet ongesteld.... maarja zou ook wel erg mooi geweest zijn als het in 1 keer raak zou zijn. Wachten kan ik nog wel even hoop dan dat Gerrina en andere die al veel langer bezig zijn toch eerst zwanger worden, meiden ik duim voor jullie Mijn banner moet ik nog veranderen die staat nog op 28 dagen (had verkeerd gerekend namelijk)..
Dat gevoel heb ik ook hoor, eerst de langstwachtenden. Maar aan de andere kant...we hebben het niet voor het zeggen. Ieder op zijn tijd.
heeey dames, Dank jullie wel voor al jullie lieve woordjes, dat doet echt goed! Ik zal jullie allemaal heel veel vruchtbare engeltjes sturen! kom maar heel snel naar het "ik ben zwanger" forum. ik ben echt ZOOOOO blij! Maar kan het nog niet helemaal bevatten, hihi xxx sjaantje