ik denk pas maandag wordt nou wel heel spannend. heb een beetje gezwolle schaamlippen maardat kan ook vanalles zijn. bij de jongste had ik dat ook. en jij wanneer ga jij testen? groetjes las
ik ga er zondagochtend voor! Spannend! Ik hoop t Las , ik heb t namelijk ook! Ook jeukt het wat Heb jij dat ook?
soms heb nou een test gedaan op ben ik zwanger of niet. daar komt uit let de komende dagen goed op u zelf wie weet bent u zwanger! ik haat wachten. groetjes las
Heb je al een gevoelige test geprob ( ) ja ik weet het...wachten tot NOD, maar ja als je wachten haat Hallo trouwens ff....ja , ik lees nog wel zo nu en dan mee..., maar moet zeggen het bevalt me goed /minder met zwanger worden bezig zijn..mis het forum wel een beetje maar voel me wel rustiger eronder.
mirre die schriftelijke test van die link van hierboven ga niet testen voor maandag en he ben je er ook weer. groetjes las
zie net dat jij hier helemaal niet hoort te zijn . jij hoort met hubbie op de bank te zitten. groetjes las
Nou dames ik ga naar november toe de duivels zijn net gekomen......op naar de volgende ronde dan maar he...voor jullie nog veel succes Lydia
nog steeds niet ongie! vanaf morgen heb ik al 7 dagen bruinverlies. wordt en niet goed van! maandag maar testen als de duvels er nog niet zijn
Dank jullie wel...maar volgens mn pendel gaat het volgende maand gebeuren...dus dan gaan we ons best maar doen he....heb over 14 dagen alweer mn ei dus gaat best snel.... maar ik hou jullie in de gaten hoor x
Balen Lydia! M'n vriend is vrienden helpen verhuizen dus Mirre zit alleen (met hondenkind) op de bank. M'n ei is nog niet in aantocht hoor volgens mij ...zie niet de juiste afscheiding, maar gevreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen hebben we al rond etenstijd! (hij greep me in de keuken ) Klussen noem ik het even niet meer omdat ik momenteel niet bewust bezig ben met zwanger worden (prive gaat ie ook niet zo lekker) Maar dat ter zijde.. Ik spiek gewoon ff mee hoor met een half uur op de tv gericht en hier.
mirre balen zeg. al zoveel mee gemaakt en dan nog een schep erboven op. wens je heel veel sterkte en dat het heel snel rustiger wordt. dikke knuf en veel liefs las
eigenlijk wel een beetje verwacht... wel ontzettend balen voor haar. hopelijk slaat 150 mg wel aan. ik had goede hoop, onze cycli liepen precies gelijk nl...