Zo, nu is het pas echt rustig! Kan ik ff rustig typen. @Morgaantje: Geen paniek! Alles is nog mogelijk! @Vissie: Fijn dat je zo veel lol hebt met die testen, nu moet het wel raak zijn dit keer! *duim* duim* duim* , want jij verdient het ook gewoon hoor! @Mirre: Op het aanrecht? Leuk om te vertellen straks tegen je dochter/zoon... Ik hoop dat het prive binnekort wat beter met je zal gaan. Leuk dat je toch nog ff komt kijken. @Lydia: grrrr..rot duivels! Veel succes in de volgende ronde! @Danielle: Ben je nog aan het ontpillen? Andres is7 dagen bruin bloed is meestal niet zo'n goed teken. Misschien ff de dokter bellen maandag? Succes meis, hopelijk ben je gewoon zwanger. *Hier nog steeds geen duivels, ik ga nu naar dag 44. Past het een beetje in het rijtje?
Hé Lyd, das balen ! Jij hebt wel een lekkere regelmatige cyclus. Volgende maand wordt jullie maand ! Dikke knuffel van je schoonzussie ... -X-
Oh jee... vanochtend wat meegemaakt.... We hebben een erg grote laurier achterin de tuin. Deze wilden we eruit hebben, dus tuinman gecontacteerd en die zou vandaag hem er wel uit halen.... Kwam ie vanochtend om half 8.... en doet de kettingzaag aan om kwart voor 8.... Nee, dat waardeerde de buurt niet echt... 8) 2 man zijn bij die tuinman langs geweest en iemand schreeuwde uit het raam om *&^%% die takke zaag uit te doen... slik... wij schaamden ons natuurlijk kapot.... Enfin... de hele buurt was dus om 8 uur wakker.... 8)
Goedemorgen ben oook nog over nog geen duivels te bekennen alleen last van mijn darmen af en toe pijn onderin mn buik maar dat is weer van de darmen verders pijnelijke boobies maandag ga ik weer testen omdat ik denk dat het nu nog geen zin heeft heb inmiddels ookal koffie gehad en ben al 3x naar het toilet geweest dus de plas is niet meer zo betrouwbaar denk ik dan maar hou jullie op de hoogte liefs kaley
IK HEB POSITIEF GETEST! zit helemaal te shaken en te huilen weet ff niet wat ik moet doen leon ligt te slapen
kim GEFELICITEERDDDDDDDDDD wat geweldig voor je meis hoe mooier kan je zaterdag beginnen maak hem wakker hahahahahahhahahahahahahah knufffelsss en liefs kaley
Kim ! Wat een gewldig goed nieuws zeg ! Wow echt heeel erg gefeliciteerd ... en maak Leon wakker ! -X-
Kimkivits, echt waar? Wauw super meid, gefeliciteerd, hoe reageerde je hubbie? Hopelijk mag ik je gauw volgen naar het zwanger forum. Liefs Moons
lieve meisjes jullie zijn mijn alles hahahah! ik ben helemaal aan het shaken. ik d8 ZEKER ongie te worden nml want ik had zo'n buikpijn! dus toen d8 ik vanochtend nou ik ga ff tempen hij zal vast wel laag zijn. maar hij was nog steeds hoog! dus ik denk nou die laatste test (die ik verstopt had voor mezelf en gisterenavond vond) van clear blu ga ik proberen en als er niks uit komt ben ik meteen weer nuchter! maar hij was een kruis. ik ga een foto maken kunnen jullie het zien. ben zo terug!
Echt super meis! Okt. is een hele vruchtbare maand. hopelijk test ik morgen ook positief! Wat waren je kwaaltjes?
Ik ben helemaal blij Kim ... gewoon voor jou. Je bent altijd zo'n schat voor anderen ... zo leuk dat je zwanger bent ! Kom op met die foto ! -X_
super kim dat is nog eens een goed begin van het weekend ga er lekker van geniet en strooi wat hormoontjes hier rong.. groetjes las
Weet je al wanneer jij gaat tesen Las, spannend he zo! Bij ons is het ook gewoon lekker raak, okt is zn vruchtbare maand! Daar moeten we gewoon van profiteren !
Kimkivits, waar blijf je nou? Ik wil die foto zien. van wie had jij pendels voor oktober? Even kijken of ik die ook heb. Liefs Moons
SHIT! batterijen zijn op grrrr zit nu helemaal te hoppen op mijn stoel. ze zitten nu in de oplader dus ff w8 misschien heb ik beneden nog wat van die krengen liggen.... nou jullie zijn allemaal zo lief! ik gun het jullie net zo erg als ik, sommigen zelfs wat meer. jullie moeten me geloven dat dit echt onverwachts is! ik had vanochtend echt nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger was. die test was echt om me te ontnuchteren! als ik terugkijk had ik het wel kunnen weten. ik bakte muffins om 11 uur s avonds verstrooid en praatte er echt neffe hahaha ging er sinds 3 dagen ook s nachts uit om te plassen maar thats it! geen grotere boobs, een klein beetje pijnlijk maar niet eens echt zo van auwauw wel misselijkheidsvlagen maar ook niet zo erg dat ik moet spugen (d8 daarom ook dat ik een groepje had) ow ja ik had nu voor het eerst GEEN puistjes. dat heb ik normaal wel als ik ongie moet worden. nu niks... en ik heb ENORME buikpijn die doorstraald naar mijn rug. nou snappen jullie dames nu dat ik dacht dat ik het niet was? ik heb nml helemaal geen echt zwangerschapsverschijnselen. ow ja het enige wat ik wel heb is een hoge temp ga nu ff verder zoeken naar batterijen