Gefeliciteerd Kim...ik had ook al een klein vermoeden hoor...gezien je temp...supper gefeliciteerd en voor de rest zet hem op dames.....
dank jullie allemaal, ik vind jullie zo lief! leon kan alleen maar lachen, en ik alleen maar huilen hahahaha we gaan zo samen een nieuwe test kopen, van de apotheek ofzo (een die ZEKER duidelijk positief test). leon wil alleen zeker w8 tot de 12 weken om het te vertellen. maar daar wil ik het nog even over hebben. ik kan niet liegen tegen mijn moeder. die kijkt dwars door mij heen. ik geef jullie allemaal een dikke x en blaas wat HCG toe en jullie zijn zeker nog niet van me af want blijf jullie gewoon in de gaten houden! als de test van vanimmadg duidelijk is en de batterijen opgeladen zijn zet ik de foto in me album
Hoera Kim! Gefeliciteerd! Wellicht is dat kosmologische ei gebeuren dus niet zo wazig als het lijkt! Super gefeliciteerd en maak er een feestdag van vandaag! Groetjes Maris
van harte gefeliciteerd kim, misschien vandaar ook de ontsteking aan je oog.. hoor ik wel eens dat je last van je ogen krijgt..... als je een heel klein beetje hormoon kan missen mag ik dan wat? wow ik ben echt super blij voor je......
He las ik heb het zelfde resultaat, raar he, negatieve testen en geen , wil eindelijk eens zekerheid wacht nog eens 14 dagen voor ik een test ga doen.
KIM VAN HARTE MEID Enne als je toch met HCG gaat strooien ........... hihi Graag ook een beetje mijn kant op. liefs sancho
zico --> nee ik heb zelfs 1 dag voor mijn NOD getest! nou lieve meiden. heb net weer samen met leon een test gehaald en gedaan en deze was vet positief! we zijn zo blij maar het is nog steeds heel vreemd allemaal. we hadden het niet verwacht aangezien we maar 1x geklust hebben en dat was op de dag van de positieve ovutest. leon was daarna geblesseerd dus konden we niet klussen. dus ben het levende bewijs dat het ook zo kan hahaha het is nog steeds onwerkelijk, denk dat we het samen pas echt gaan geloven als we de echo zien. heb nog steeds niet het zwanger gevoel. foto's staan in mijn album, maar zijn ERG wazig!
Kimkivits, wow, gefeliciteerd! Geniet er maar van en vertel het lekker aan je moeder, toch heerlijk om te delen. En in de vijfde ronde, hopelijk een goed getal, zit er zelf ook in.... Gooi je ook wat HCG richting november? Liefs, Mariekepieke
Kim jeetje meid van Harte! Super joh en dat met die ene dag klussen na posi ovutest zo zie je maar Liefs en een knuf Mirre