Ik had hetzelfde bij die cb digitaal als marloes! Niet zwanger en wel 2 streepjes! Erg verwarrend! Maar er staat wel duidelijk op dat je van die streepjes niks van moet aantrekken! HMmm lastig hoor als je ze gaat weg gooien omdat ie niet positief is en je ziet 2 streepjes staan! Voor de rest heb ik daar ook geen ervaring mee! Spannend Las en Koeky Ik duim voor jullie! Dikke knuff pearly
Het ongeduldige, ik heb zo'n beetje dezelfde kwaaltjes dus zit mezelf ook helemaal gestoord te maken hier. Dank je pearly, ik duim ook voor jouw.
Oh oh wat was vandaag een vreselijke dag zeg. Ik ben vandaag in m'n huis gaan klussen, en alles wat ik in m'n handen had ging stuk . Schiet lekker op dat klussen zo. Ik weet niet waarom ik twijfel. Ahh volgens mij had ik beter een weegschaal kunnen zijn. Ik kan met dit soort dingen nooit kiezen. De laatste keer heeft m'n vriend me over de streep moeten trekken om de test te doen. Die blauwe duimen geeft niet kan ik niet klussen ook.
nou ik ook hoor daarnet nog tarot kaarten zitten trekken krijg eruit de keizer en het rad van fortuin betekend een opportuniteit, veel kans en de kluizenaar en de keizerin betekend laat de geneugten des levens komen niet morgen maar vandaag ik word daar echt gek van want dacht aan de vraag wanneer krijgen we een vierde kindje. groetjes las
Oh ja die nemen wij op. Ik kan je vertellen het is verschrikkelijk, dat sommige mensen durven zo vals te zingen en nog wel op TV.