Die van daar net die marco borsato deed. HAHAHAHAHAHA ik had de gezichten van de jury wel willen zien. hihihi
ben er nu ook naar aan het kijken. hoe mensen zich zo voor de camera voor schut kunnen zetten groetjes las
Kim: Super dat je toch eerder getest hebt....Van Harte Gefelicteerd Meis!!! ( ben je trouwens niet bang dat er bekende hier rond zweven en dan al voor de 12 weken weten? ) Koekie en Las: Ik denk dat ik met jullie mee ga doen. Morgen testen? Ik wilde het vanmorgen doen, maar moest onverwacht erg vroeg werken.
bloemie ik ga morgen niet testen. op zijn vroegs pas maandag. maar ik wordt nu al gek. maar voor jouw ga ik in mijn slaap nog door met duimen draaien. veel succes. en ja marloes waar is sophie en waar is gerrina. groetjes las
Morgenochtend dan? Tenzij zich vanacht hebben gemeld. Ik hoop [-o< het niet. Dan laat ik het jullie het morgenochtend gelijk weten. Owww volgens mij heb ik een opvlieger.
ik heb altijd graag 3 kids willen hebben. maar wil als het me gegeven is het nog allemaal een keer meemaken. groetjes las
hey ik kom weer ff kijken! marloes, koeky, las, bloemie en natasja jullie gaan morgen gewoon gezellig met zn allen een dikke 2de streep testen! ik heb al heel veel hcg geblazen jullie kant op dus het gaat zeker lukken! koeky, nou dat is een hele goede vraag,. ik ben idd een beetje bang want een van mijn collega's is ook bezig met een kleine dus misschien zwerft ze hier ook wel rond hahaha nee ach, als dat zo is pech dan hoor. op dit moment willen we het nog geheim houden en ben ik SUPERblij dat ik lekker met jullie mag en kan kletsen!
kim ga lekker op die wolk zitten en kom er de komende 8 maanden niet meer vanaf. geniet ervan want het is echt een wondertje. en hubbie natuurlijk ook gefeliciteerd he. vraag eens wat het wordt? dat weet hij toch wel heeft hij er zelf ingeschoten! groetjes las
hahahaha vandaag zei ik nog, ik denk dat het een jongetje wordt. waarom weet ik niet. maar leon neigt sterk naar een meid. dus we zullen zien! ik moet jullie gewoon in de gaten blijven houden kan er niks aan doen. dat mag wel toch?
kim over een paar dagen komen wij allemaal bij jouw kijken en marloes spiekt met ons mee want die laten we eeeeeeeccccchhhht NIET achter! dus marloes move naar hubbie en klussen. groetjes las
Deal Koekie! Morgenochtend! Las....ik begrijp het...we wachten bij jou gewoon tot maandag. Dan hebben we iedere dag een zwangere om te feliciteren! Kim.....staat je goed hoor die roze-wolk!