marloes had je haar een schilderij belooft? ja weet het niet meer solly. want als dat zo is komt dat goed uit! groetjes las
woeps sorry marloes, omdat je geen banner hebt kan ik niet goed zien hoe ver je bent in je cyclus... (schaam schaam) nou dat schilderijtje is ook errug mooi moet ik zeggen! maar had je er echt toen al een gevoel dat het bij mij raak was? wat knap zeg!
ik was van de week bezig met een vlinder en dacht heel de tijd, dit is echt een schilderij voor kimkivits, zo dacht ik het steeds... gek he
ben nu met een blauwe bezig. de achtergrond is licht en donkerblauw in golven... denk dat er gekleurde visjes bij komen
dat meespieken met jullie is trouwens wel leuk hoor...veel leuker dan het november forum... haha...jullie moeten allemaal wachten op je nod, en ik nog op m'n ei..geeft wel wat rust
de achtergrond is blauw..met wolkjes en sterretjes... dan zie je een maan en daar zit een engeltje op en die kijkt naar de wereld(bol) onder haar
nou meiden ik ga nog ff de strijk voor een deel doen want ben nog helemaal hyper! ik wens jullie een fijne nachtrust en ik kom morgen even kijken wie er heeft getest! dikke x en slaap lekker