vanaf vandaag wacht ik gezellig met jullie mee... als het goed is..is mijn ei geplopt..dus nog 15 dagen te gaan..of zoiets
Ja, zit niets anders op he haha Kan zijn dat ik te vroeg getest hebt, ik hoop t... Ga lekker voor ons duimen...!
nou bloemie en koeky echt balen. en tanja niet te vergeten. maar nog geen rood en dat houden we zo. groetjes las
Even nieuwe testen besteld via de webwinkel. En ik ga me maar aankleden, ik ga m'n huisje maar verder verbouwen. Tot vanavond.
bloemie en tanja, dat hadden we niet afgesproken! koeky dat klint toch goed hihihihi ik heb hier nog 3 testen liggen en heb ze niet meer nodig dusse.... nou ik ben al vanaf 6 uur op. veel te onrustig. vandaag komt mijn mama langs en ben al zenuw8 om het grote nieuws te vertellen bibberrrr
Zo, ik ben weer bijgelezen. Kimkivits, van harte gefeliciteerd, meis! Ik ben heel blij voor jullie. Ik heb nog hoop voor de dames die negatief hebben getest. Ik blijf de komende dagen hier nog wel meelezen. Ik ben benieuwd of jullie later wel posi testen. De blijven gewoon weg, zullen we dat afspreken?
Kiekeboe! Hier ben ik Goede morgen dames Allereest natuurlijk....... KIM!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! \/ Van Harte Gefeliciteerd \/ Geniet ervan meis. Het is je zooooo gegund. Ben heel blij voor je En ik....tsja.....zie mijn banner Ik vanorgen vroeg getempt om 7:00u. 36,8. Geen drastische daling. Maar zag wel 1 druppel bloed in de wc liggen Ben daarna maar weer gaan slapen. Om 10 uur werd ik weer wakker. Getempt. Wastie weer 37,0 Maar wederom bij het plassen een paar druppels bloed. Ik heb ook echt ongie krampen dus het is dus echt game over helaas. (ondanks mijn temp) Dus helaas Marloes...ik ga toch bij jullie aankloppen in November Sophie ben ik trouwens ook heel erg benieuwd naar. Maar die is een lang weekend weg dus daar weten we morgen meer van. Ik hoop dat zij net zulk mooi nieuws heeft als Kim. Liefs, Gerrina
heeeeey kim!VAN HARTE GEFELICITEERD! IK WIST HET!!!!! Nu gaan we wel shoppen he! xxxxxxxx sjaantje en een hele dikke knuffel!
hallo meiden Kimkivits: van harte gefelciteerd meid, geniet maar lekker van de kleine spruit in je buik! Enne......... ik doe mee! Moest vandaag ongi worden, maar temp. nog superhoog vanmorgen. GEtest met test van de site (die er overigens nu niet meer opstaat, is dat een slecht teken?) en predictor! Site-test gaf duidelijke streep, predictor een licht rondje.......... Beide positief dus..... Heb echter een heel gevoelige onderbuik met soms steekjes en krampjes.... ben zo bang dat ik alsnog ongi ga worden! Verder doen mijn darmen raar en kan ik niet grote boodschap doen. Mijn urine was vanmorgen superdonker! Gister eten eruit gespuugd en hoofdpijn, vandaag valt alles nog mee...... Ben ik nu te vroeg geweest? Durf mijn vanner eigenijk niet aan te passen... Had trouwens vrijdag ook al positieve site-test. Moest naar de internist vanwege mijn schildklierziekte en leek me wel handig als ik wist welke kant ik het gesprek moest opdraaien........ Wat denken jullie? Verder weer iedereen veel succes..... Twinny
balen Gerrina, maar eigenlijk had je het verwacht he... maar dan nog... ik kom niet meer in november... tot deze gesloten wordt.. vind het hier véél leuker... en kan hier veel beter afwachten hihi... volgens de temp lady's kan ik ook op de wachtbank plaatsnemen... 16 dagen lang
Gefeliciteerd Twinny, ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een keer testen, maar een streep is een streep toch? Joepie, leuk meid, geniet ervan. Liefs Moons
gerrina zwaar klo...... weet even verder niet wat ik moet zeggen. en als ik wat zeg mag dat niet hard op groetjes las
Dank je lieve Las. Hoop dat jij morgen heel mooi nieuws gaat hebben. Ik duim heel hard voor die roze wolk
Gerrina, balen meid, weet je zeker dat het geen innesteling kan zijn? Hopelijk toch nog een beetje hoop en anders veel succes in November. Liefs Moons